Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

Franky R.


Sabai

Citaat van: Pitskat op 16 mei 2014 - 13:57:36
Dag allemaal, ik zal me ook even netjes voorstellen. Mijn naam is Ivar en ik kom uit het zonnige brabant. Mijn f1-helden zijn (toevallig of niet) allemaal kampioenen. Jarenlang fan geweest van Schumi, en hoewel ik Ferrari nog steeds een warm hart toedraag, is Vettel nu mijn favoriet!

Welkom op de Pits Ivar. Vettel goede keus!

Maikel0230

Citaat van: Pitskat op 16 mei 2014 - 13:57:36
Dag allemaal, ik zal me ook even netjes voorstellen. Mijn naam is Ivar en ik kom uit het zonnige brabant. Mijn f1-helden zijn (toevallig of niet) allemaal kampioenen. Jarenlang fan geweest van Schumi, en hoewel ik Ferrari nog steeds een warm hart toedraag, is Vettel nu mijn favoriet!

Welkom op de pits! Uniek standpunt en ik roep het toe, altijd dat wit/zwart supporteren zorgt alleen maar voor wrevel maar het mag natuurlijk.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje


0634

Citaat van: Pitskat op 16 mei 2014 - 13:57:36
Dag allemaal, ik zal me ook even netjes voorstellen. Mijn naam is Ivar en ik kom uit het zonnige brabant. Mijn f1-helden zijn (toevallig of niet) allemaal kampioenen. Jarenlang fan geweest van Schumi, en hoewel ik Ferrari nog steeds een warm hart toedraag, is Vettel nu mijn favoriet!
Welkom!

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Pitskat

Vertel, wie is er beter dan Vettel?

Fabian

Welkom Ivar. Brabanders zijn altijd gezellig!

Enzo

Welkom Ivar, jammer dat je Brabander bent... ;D
Wel een goede smaak qua coureurs overigens, zo zie je maar.

0634

Nee, hij zei duidelijk Vettel en Schumacher.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 19 mei 2014 - 19:18:26
Klopt, hij zei duidelijk Vettel en Schumacher.

Fixed that for you... ::)


Franky R.


Muloez

Goedenavond,

Mijn naam is Marloes en heb eigenlijk totaal niks te zoeken hier maar zit met een vraag en hoop dat jullie hem kunnen bentwoorden. Ik verklaar me nader in een nieuwe topic.  :)
Groetjes allen..

Fabian

Welkom Marloes en hopelijk kunnen we je helpen