Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

Fabian


Enzo


Franky R.


Jehoentelaar


0634

Welkom Remco, op dit fraaie en hoogstaande forum met louter intelligente en verstandige posters.

Nou ja, en Franky dan. ;D

Maikel0230

welkom, Remco. Leuk om te zien dat er weer iemand bij de club komt.

Groeten vanuit Belgiƫ

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 18 september 2013 - 18:43:25
Welkom Remco, op dit fraaie en hoogstaande forum met louter intelligente en verstandige posters.

Nou ja, en Franky dan. ;D


Look who is talking, mister -Always Right- Jeroen... :P :P :P
;D


Perton

Ik moest mij even voorstellen, dus bij deze. Ik ben Perton en ik ben 26 jaar, studeer in Groningen (studiegenoot van Jehoentelaar trouwens, al ken ik hem al een stuk langer dan dat). Meerdere mensen ken ik hier al uit een verleden op een ander forum, maar ik kan hen garanderen dat ik een stuk rustiger ben geworden nu ;D

Hamilon-fan, hekel aan Helmut Marko en Red Bull. Niet zozeer aan Vettel, maar wel aan de mensen om hem heen. Zo, dan is dat er ook alvast uit, hoeven we daar ook geen punt meer van te maken in de toekomst ;)

Als jullie nog meer willen weten, vraag maar raak <3

-edit- Perton is geen rare alias, maar gewoon mijn achternaam. Jullie mogen me ook wel Cristian noemen als dat fijner is.

Fabian


gloudiesaurus

Welkom! Altijd leuk om nieuwe mensen te zien op de pits  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Perton op 18 november 2013 - 13:41:27
Ik moest mij even voorstellen, dus bij deze. Ik ben Perton en ik ben 26 jaar, studeer in Groningen (studiegenoot van Jehoentelaar trouwens, al ken ik hem al een stuk langer dan dat). Meerdere mensen ken ik hier al uit een verleden op een ander forum, maar ik kan hen garanderen dat ik een stuk rustiger ben geworden nu ;D

Hehe. Hier loopt ook geen Keffo rond, dat scheelt ook ;).










Kootje

welkom op het leukste forum van de lage landen

Jehoentelaar