Riccardo Russo; Te vroeg gejuicht!

Gestart door Franky R., 12 juli 2012 - 00:34:56

« vorige - volgende »

Franky R.

"it ain't over till you see the checkered flag"

Nergens zo nadrukkelijk van toepassing als hier. OMFG!

http://www.youtube.com/watch?v=6iwnnE12HCM&feature=player_embedded

Fabian

Hahaa. Wat een ongelooflijke faalhaas. Werd hij niet toevallig afgeremd door vogelpoep op de baan? :P


SanderD

Haha. Er was toch ook een keer met een gp3 race op Monaco iets? Volgens mij reed hij op start/finish, en toen was hij aan het juichen bij zijn pitcrew, en toen werd hij nog ingehaald ;D

Wizard


Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 12 juli 2012 - 10:47:20
Haha. Er was toch ook een keer met een gp3 race op Monaco iets? Volgens mij reed hij op start/finish, en toen was hij aan het juichen bij zijn pitcrew, en toen werd hij nog ingehaald ;D


Ja, die juichte vijftien meter te vroeg... :P :P :P

SDG

Citaat van: sanderalonso op 12 juli 2012 - 10:47:20
Haha. Er was toch ook een keer met een gp3 race op Monaco iets? Volgens mij reed hij op start/finish, en toen was hij aan het juichen bij zijn pitcrew, en toen werd hij nog ingehaald ;D

Björn Wirdheim in 2003. Die was op dat moment testrijder voor Jaguar. Hebben we nadien niet veel meer van vernomen. Ik vraag me af waarom...


;)

Franky R.

Citaat van: SDG op 12 juli 2012 - 13:01:15
Citaat van: sanderalonso op 12 juli 2012 - 10:47:20
Haha. Er was toch ook een keer met een gp3 race op Monaco iets? Volgens mij reed hij op start/finish, en toen was hij aan het juichen bij zijn pitcrew, en toen werd hij nog ingehaald ;D

Björn Wirdheim in 2003. Die was op dat moment testrijder voor Jaguar. Hebben we nadien niet veel meer van vernomen. Ik vraag me af waarom...


;)


Leuke suggestie, maar dat had niets met zijn blunder in Monaco te maken. Wirdheim was zeer dominant in het F3000 kampioenschap en kon daardoor derde rijder worden bij Jaguar. Helaas ging het toen al niet goed met dat team en werd het verkocht aan Red Bull.


Red Bull wipte Wirdheim, daar hij geen binding had met het bedrijf. Dat had immers al een talent-pool opgezet. Bij de andere teams waren de derde stoelen al bezet en toen is Wirdheim naar de VS gegaan...

SDG

Citaat van: Franky R. op 12 juli 2012 - 14:49:09
Citaat van: SDG op 12 juli 2012 - 13:01:15
Citaat van: sanderalonso op 12 juli 2012 - 10:47:20
Haha. Er was toch ook een keer met een gp3 race op Monaco iets? Volgens mij reed hij op start/finish, en toen was hij aan het juichen bij zijn pitcrew, en toen werd hij nog ingehaald ;D

Björn Wirdheim in 2003. Die was op dat moment testrijder voor Jaguar. Hebben we nadien niet veel meer van vernomen. Ik vraag me af waarom...


;)


Leuke suggestie, maar dat had niets met zijn blunder in Monaco te maken. Wirdheim was zeer dominant in het F3000 kampioenschap en kon daardoor derde rijder worden bij Jaguar. Helaas ging het toen al niet goed met dat team en werd het verkocht aan Red Bull.


Red Bull wipte Wirdheim, daar hij geen binding had met het bedrijf. Dat had immers al een talent-pool opgezet. Bij de andere teams waren de derde stoelen al bezet en toen is Wirdheim naar de VS gegaan...

Alleen al door die smiley had je duidelijk moeten zijn dat die suggestie eigenlijk ironisch bedoeld was, Franky...

Franky R.

@SDG,


Het was ook duidelijk, maar ik dacht 'laat ik eens onderzoeken wie die Wirdheim was'. Want ik kan het mij voorstellen dat men hier niet weet wie Wirdheim is.
;)

Kootje

Tsja ...... kende de naam wel, maar als je had gezegd dat 't 'n tennisser was had ik je ook geloofd.  ;D

Wizard

Meen je dat nu? Het Monaco-moment zal ik nooit vergeten. Sufkut!! Alleen daarom staat de naam Wirdheim in mijn geheugen gegrafeerd. ;) Overigens, heeft Wirdheim niet meermaals getest bij Jordan? Hij werd slachtoffer van de overname van Jaguar door Red Bull. Deze hadden zelf een legio aan coureurs in hun vijvers zwemmen. Dus Björn was overbodig.

Kootje

Citaat van: Wizard op 13 juli 2012 - 14:43:58
Meen je dat nu? Het Monaco-moment zal ik nooit vergeten. Sufkut!! Alleen daarom staat de naam Wirdheim in mijn geheugen gegrafeerd. ;)

Als ik dat had meegekregen had ik 'm waarschijnlijk ook niet vergeten.  ;D

Wizard

Dus, vanaf nu staat de naam 'Björn Wirdheim' op je harde schijf opgeslagen. ;)

Fabian

Citaat van: Wizard op 13 juli 2012 - 17:03:41
Dus, vanaf nu staat de naam 'Björn Wirdheim' op je harde schijf opgeslagen. ;)
Kom er nooit meer van af ben ik bang.