Wat voor waardevolle spullen-uit de F1-heb jij?

Gestart door SanderD, 27 mei 2012 - 16:52:26

« vorige - volgende »

Nick1989

Ja is erg mooi om te hebben.
Heb alles gekocht en ja wat is duur,
Het is maar net wat de liefhebber ervoor over heeft.

Gr Nick

Jehoentelaar

Mooi spul, hoor. Persoonlijk zou ik het geld liever op zak houden voor circuitbezoek, maar dit zijn wel aardige items.

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 11 mei 2013 - 20:04:21
Mooi spul, hoor. Persoonlijk zou ik het geld liever op zak houden voor circuitbezoek, maar dit zijn wel aardige items.

Ik zou het geld gebruiken om mijn collectie autosportboeken en -dvd's nog wat uit te breiden, denk ik.  8)

Over boeken gesproken: wie echt zo rijk is als de zee diep is, kan misschien eens de aanschaf van dit boek'je' overwegen. Persoonlijk vind ik het nogal decadent om zoveel geld uit te geven aan een boek, maar er zullen op deze aardkloot wellicht wel een aantal rijke stinkerds rondlopen voor wie dit niet meer dan wat kleingeld is, zeker?

http://www.thisisopus.com/formula-1

Fabian

Lijkt me een prachtig boek SDG. Alleen de prijs is niet zo prachtig!

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Deze week nog voor een prikje - je ziet, wachten loont! - op Amazon de Formule 1 Blu-Ray van 2012 gekocht. Ik ben benieuwd naar al de extra's die niet op de dvd-versie stonden. En uiteraard is Formule 1 op Blu-Ray gewoon om duimen en vingers bij af te likken. Ik had die van 2011 al en man, wat een beeldkwaliteit!

Wings

Veel heb ik weggegeven. Boeken, videobanden, dvd's (meeste heb ik nog), schaalmodellen, vlaggen, handtekening Jean Alesi (Duitsland 1994), GP-tickets, maar wat moet je er allemaal mee? Het ligt er maar te liggen. Ben gestopt met kopen en verzamelen. Sowieso heb ik minder met de Formule 1 van nu dus recente seizoensoverzichten koop ik niet gauw. Dat geldt ook voor de modellen en rijders zelf. Ik vraag me af of het verhaal van de rijders nu even interessant is als die van een Hunt, Mansell of Villeneuve. Ik betwijfel het!

Super Seb

F1 nooit veel van gespaard, heb nog de krantenknipsels van de dood van Senna en wat miniaturen. Wel een epische Nirvana collectie. Maar das weer wat anders  ;)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Jehoentelaar

Ik ben van plan om enkele F1-miniaturen van de periode 1993-1995 aan de collectie toe te voegen, vooral met de lage neuzen. Ben sinds niet zo lang geleden erg gecharmeerd door met name het materiaal van 1993. Vooral de Sauber, Ligier en Minardi van dat jaar.

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 15 augustus 2013 - 20:38:18
Ik ben van plan om enkele F1-miniaturen van de periode 1993-1995 aan de collectie toe te voegen, vooral met de lage neuzen. Ben sinds niet zo lang geleden erg gecharmeerd door met name het materiaal van 1993. Vooral de Sauber, Ligier en Minardi van dat jaar.

Schaalmodellen zijn nooit echt mijn ding geweest. Heb er geen enkele en heb er ook nooit een gehad. Miniatuurautootjes, dat is voor mij iets uit mijn kinderjaren, ook al kun je het niet echt helemaal met elkaar vergelijken. Ik ben altijd meer een liefhebber geweest van boeken en beeldmateriaal.

Kootje

Heb eigenlijk alleen maar 1:18 schaalmodellen van Porsches. Helaas ontbreken daarin nog steeds de 2 echte F1 Porsches en de TAG-McLarens. Dat zijn dan ook meteen de enige F1 schaalmodellen waar ik wel interesse in heb. De rest boeit me niet zo om eerlijk te zijn.

Jehoentelaar

Citaat van: SDG op 15 augustus 2013 - 23:21:24
Citaat van: Jehoentelaar op 15 augustus 2013 - 20:38:18
Ik ben van plan om enkele F1-miniaturen van de periode 1993-1995 aan de collectie toe te voegen, vooral met de lage neuzen. Ben sinds niet zo lang geleden erg gecharmeerd door met name het materiaal van 1993. Vooral de Sauber, Ligier en Minardi van dat jaar.

Schaalmodellen zijn nooit echt mijn ding geweest. Heb er geen enkele en heb er ook nooit een gehad. Miniatuurautootjes, dat is voor mij iets uit mijn kinderjaren, ook al kun je het niet echt helemaal met elkaar vergelijken. Ik ben altijd meer een liefhebber geweest van boeken en beeldmateriaal.
Och, ik ben nog maar twintig.. :P

Fabian

Ik ben negentien dus een collectie van ongeveer dertig miniatuurauto's is veroorloofd. Heb F1 wagens en Ferrari's. Ben namelijk helemaal gek van die rode wagens!

Maikel0230

Citaat van: SDG op 15 augustus 2013 - 23:21:24
Schaalmodellen zijn nooit echt mijn ding geweest. Heb er geen enkele en heb er ook nooit een gehad. Miniatuurautootjes, dat is voor mij iets uit mijn kinderjaren, ook al kun je het niet echt helemaal met elkaar vergelijken. Ik ben altijd meer een liefhebber geweest van boeken en beeldmateriaal.

Tja ik speelde als kind met de miniatuurwagentjes van mijn vader, daar heb ik nu spijt van want er is wat schade aan deze toch wel mooie wagens.

Ik zal volgende week als ik terug ben van vakantie wat Foto's nemen van het spul dat ik heb, ik heb nooit echt iets weggedaan.

Heb wel een miskoop gedaan door op een website de Ferrari jas van dit seizoen te bestellen. Uiteindelijk ben ik opgelicht want ik heb tot op heden nog niets gezien. Het was 10€ goedkoper als van de officiele site en dan moest het nog van ver komen met hoge transportkosten. Via die Nederlandse website koste het vervoer aanzienlijk minder en zoals ik al zei was die jas daar 10€ goedkoper...dat doe ik dus nooit meer, dan maar de officiële verdeling volgen......

Ik geef aan jullie dus nu de goede raad om nooit iets te kopen op f1fangadets.nl

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Citaat van: Maikel0230 op 16 augustus 2013 - 21:23:17
Citaat van: SDG op 15 augustus 2013 - 23:21:24
Schaalmodellen zijn nooit echt mijn ding geweest. Heb er geen enkele en heb er ook nooit een gehad. Miniatuurautootjes, dat is voor mij iets uit mijn kinderjaren, ook al kun je het niet echt helemaal met elkaar vergelijken. Ik ben altijd meer een liefhebber geweest van boeken en beeldmateriaal.

Tja ik speelde als kind met de miniatuurwagentjes van mijn vader, daar heb ik nu spijt van want er is wat schade aan deze toch wel mooie wagens.

Ik zal volgende week als ik terug ben van vakantie wat Foto's nemen van het spul dat ik heb, ik heb nooit echt iets weggedaan.

Heb wel een miskoop gedaan door op een website de Ferrari jas van dit seizoen te bestellen. Uiteindelijk ben ik opgelicht want ik heb tot op heden nog niets gezien. Het was 10€ goedkoper als van de officiele site en dan moest het nog van ver komen met hoge transportkosten. Via die Nederlandse website koste het vervoer aanzienlijk minder en zoals ik al zei was die jas daar 10€ goedkoper...dat doe ik dus nooit meer, dan maar de officiële verdeling volgen......

Ik geef aan jullie dus nu de goede raad om nooit iets te kopen op f1fangadets.nl

Die site niet te boek als onbetrouwbaar. Heb je al geprobeerd te bellen/ mailen??
GPPits.net: als Formule 1 een passie is