Man of the match: Bahrein

Gestart door 0634, 22 april 2012 - 15:46:55

« vorige - volgende »

Wie vond jij de beste?

Vettel
2 (9.5%)
Raikkonen
17 (81%)
Grosjean
1 (4.8%)
Webber
0 (0%)
Rosberg
1 (4.8%)
Di Resta
0 (0%)
Alonso
0 (0%)
Hamilton
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Schumacher
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Wizard

Maar de stuurbeweging is dan al ingezet. Eigenlijk is daar geen ruimte maar toch drukt Hamilton door. Fraaie actie.

0634

De FIA vind het geen straf: http://www.autosport.com/news/report.php/id/99102

Tja, zo zie ik het ook hoor guys. Rosberg stuurt direct naar rechts en pas daarna gaat Lewis er nog eens naast rijden. Het is niet dat Lewis er al naast zat. Ik vind het een pittig gevecht hoor, echt, maar absoluut niet over de rand. But thats me.

Kootje


0634


Schumiiii

Vraag me af wie er rosberg aangeduid heeft?  ::)
Die vond ik niet goed vandaag; slechte start en nadien de ander volledig weggeduwd, moest schumi dit gedaan hebben was het kot alweer te klein.
Rosberg had ook maar 16sec voor op schumacher wetende deze van plaats 22 kwam.

0634

Ik. Zoals toch duidelijk te lezen was.

Schumiiii

Citaat van: Jeroen op 23 april 2012 - 06:41:48
Ik. Zoals toch duidelijk te lezen was.

Ik heb geen tijd voor om alles  te gaan lezen, tis nie dit de enige fora is ;p.

Kootje


Wizard

Citaat van: Schumiiii op 22 april 2012 - 21:15:15
Vraag me af wie er rosberg aangeduid heeft?  ::)
Die vond ik niet goed vandaag; slechte start en nadien de ander volledig weggeduwd, moest schumi dit gedaan hebben was het kot alweer te klein.Rosberg had ook maar 16sec voor op schumacher wetende deze van plaats 22 kwam.


Hahahaha!! Af en toe lig ik écht in een deuk met die uitlatingen (positief bedoelt).

0634

Citaat van: Schumiiii op 23 april 2012 - 15:46:01
Citaat van: Jeroen op 23 april 2012 - 06:41:48
Ik. Zoals toch duidelijk te lezen was.

Ik heb geen tijd voor om alles  te gaan lezen, tis nie dit de enige fora is ;p.
Wel het beste natuurlijk ;D.

Maar wat is er mis met Rosberg dan?

Franky R.

Ik heb geen MOTM want heb de race niet gezien, maar idd. vind ik de keuze voor Rosberg vreemd. Hij had geen andere reden om naar rechts te sturen dan Lewis achter zich te houden, dan wel weg te drukken.


Van wat ik heb gezien op Youtube...


Maar de FIA en de stewards hebben beslist, dus Alonso dient zich erbij neer te leggen. Al kon ik wel glimlachen om zijn sarcasme!

0634

Nogmaals, Rosberg reed toch echt al rechts op het moment dat Lewis er nóg een rechts langs wilt. Rosberg stuurde bij het uitkomen van de bocht ook meteen naar rechts, er was dan ook niets onverwachts aan die move. Als ik hier zo de commentaren lees lijkt het erop alsof Lewis er naast zat en Rosberg dan alsnog naar rechts stuurt, terwijl het in werkelijkheid toch echt andersom was.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 23 april 2012 - 18:58:25
Nogmaals, Rosberg reed toch echt al rechts op het moment dat Lewis er nóg een rechts langs wilt. Rosberg stuurde bij het uitkomen van de bocht ook meteen naar rechts, er was dan ook niets onverwachts aan die move. Als ik hier zo de commentaren lees lijkt het erop alsof Lewis er naast zat en Rosberg dan alsnog naar rechts stuurt, terwijl het in werkelijkheid toch echt andersom was.


Dat zijn anderen geweest, die dat idd. gezegd hebben...Zelf vond ik het vreemd van Rosberg om zo vroeg naar rechts te sturen. Voor hetzelfde geld bleef Hamilton gewoon staan en ging hij er simpel links voorbij.


Je ziet wel dat HAM bij het uitkomen van de bocht een veel betere tractie heeft. Maar IMHO had HAM idd. moeten blijven staan en dan links voorbij gemoeten.


Wel cool van HAM dat hij gewoon op het gas bleef staan... :P

0634


Franky R.

http://www.youtube.com/watch?v=9OPOnvHh4gg&feature=relmfu


Clipje van het gebeuren...HAM had IMHO genoeg snelheid om er links voorbij te kunnen? Maar ja, da's wijsheid achteraf.