Man of the match: Bahrein

Gestart door 0634, 22 april 2012 - 15:46:55

« vorige - volgende »

Wie vond jij de beste?

Vettel
2 (9.5%)
Raikkonen
17 (81%)
Grosjean
1 (4.8%)
Webber
0 (0%)
Rosberg
1 (4.8%)
Di Resta
0 (0%)
Alonso
0 (0%)
Hamilton
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Schumacher
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

0634


Gerard

Kimi!

snaarstrak van P11 naar P2 en nog bijna winnen ook...

Wizard

Ik dacht P9. Maar hoe dan ook, ook ik ga voor Kimi. Met een eervolle vermelding voor Grosjean die ook laat zien uit racehout gesneden te zijn.

Folkert

Kimi inderdaad. Laat zien waarom hij in de F1 hoort.
@Wizard: 9 hij had 9 plekken gewonnen, Olav maakte zelfde fout :P
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25


0634

Zat goede rijders vandaag. Vettel top. Kimi, Grosjean natuurlijk. Di Resta met zijn aparte tactiek. Massa had zelfs nog een heerlijk duel. Maar ik ga voor Rosberg, lekker agressief in de vele duels.

Kootje

#6
Citaat van: Jeroen op 22 april 2012 - 15:57:24
Zat goede rijders vandaag. Vettel top. Kimi, Grosjean natuurlijk. Di Resta met zijn aparte tactiek. Massa had zelfs nog een heerlijk duel. Maar ik ga voor Rosberg, lekker agressief in de vele duels.

Ik ga voor Kimi.
Inderdaad eervolle vermeldingen voor Grosjean, DiResta en Massa.

Je moet 't natuurlijk zelf weten, maar de keuze voor Rosberg vindt ik echter onbegrijpelijk.
Ten eerste is hij geen spat opgeschoten, en de door jou geroemde agressie vondt ik echt over de rand van het toelaatbare.

gloudiesaurus

Vettel! Strak gereden en onder druk van Kimi niet ten onder gegaan :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

@Kootje: Jeroen gaat voor Rosberg, niet voor Kimi. ;)

0634

Citaat van: Kootje op 22 april 2012 - 16:20:26
Ik ga ook voor Kimi.
Inderdaad eervolle vermeldingen voor Grosjean, DiResta en Massa.

Je moet 't natuurlijk zelf weten, maar de keuze voor Rosberg vindt ik echter onbegrijpelijk.
Ten eerste is hij geen spat opgeschoten, en de door jou geroemde agressie vondt ik echt over de rand van het toelaatbare.
Waarom? Omdat hij racet? Geen problemen mee. Net als dat ik geen problemen had met Alonso die Vettel van de baan duwde in Monza.

De laatste twee jaar vond ik Rosberg vaak veel te bleek in de duels, nu komt hij eindelijk eens voor zijn eigen plekkie op. Dat vind ik dan mooi ja. Er is niets gevaarlijks aan, er staat daar geen muur, ik heb er geen probleem mee. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

rafael25

Kimi had moet winnen...kijk maar wat Lewis deed bij Koba(hetzelfde plek) Kimi had kans om te winnen

Kootje

Citaat van: Wizard op 22 april 2012 - 16:21:52
@Kootje: Jeroen gaat voor Rosberg, niet voor Kimi. ;)

I know, maar zie je verwarring.  :-[

Wizard

Citaat van: Jeroen op 22 april 2012 - 16:24:08
De laatste twee jaar vond ik Rosberg vaak veel te bleek in de duels, nu komt hij eindelijk eens voor zijn eigen plekkie op. Dat vind ik dan mooi ja. Er is niets gevaarlijks aan, er staat daar geen muur, ik heb er geen probleem mee. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Wat Rosberg deed was niet racen maar verdedigen door je concurenten compleet naast de baan te drukken. Als deze acties een tijdstraf opleveren heb je een goed resultaat teniet gedaan. Dat kan ik, net als Kootje, met de beste wil van de wereld niet prijzen. Verdedigen vind ik prima, maar het moet niet omslaan in rijders van de baan drukken. Tussen het bleek verdedigen en de acties van vandaag, zit nog ruimte genoeg.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 22 april 2012 - 16:24:08
Citaat van: Kootje op 22 april 2012 - 16:20:26
Ik ga ook voor Kimi.
Inderdaad eervolle vermeldingen voor Grosjean, DiResta en Massa.

Je moet 't natuurlijk zelf weten, maar de keuze voor Rosberg vindt ik echter onbegrijpelijk.
Ten eerste is hij geen spat opgeschoten, en de door jou geroemde agressie vondt ik echt over de rand van het toelaatbare.
Waarom? Omdat hij racet? Geen problemen mee. Net als dat ik geen problemen had met Alonso die Vettel van de baan duwde in Monza.

De laatste twee jaar vond ik Rosberg vaak veel te bleek in de duels, nu komt hij eindelijk eens voor zijn eigen plekkie op. Dat vind ik dan mooi ja. Er is niets gevaarlijks aan, er staat daar geen muur, ik heb er geen probleem mee. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Leuk dat hij eindelijk eens het gevecht aan wil gaan, z'n overwinning heeft 'm goed gedaan, maar ik vind het te ver gaan om iemand gewoon van de baan af te rijden.
Dat er daar geen muur staat en het gevaar daardoor tot 'n mninimum beperkt blijft doet wat mij betreft niet terzake.

0634

Citaat van: Wizard op 22 april 2012 - 16:29:26
Citaat van: Jeroen op 22 april 2012 - 16:24:08
De laatste twee jaar vond ik Rosberg vaak veel te bleek in de duels, nu komt hij eindelijk eens voor zijn eigen plekkie op. Dat vind ik dan mooi ja. Er is niets gevaarlijks aan, er staat daar geen muur, ik heb er geen probleem mee. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Wat Rosberg deed was niet racen maar verdedigen door je concurenten compleet naast de baan te drukken. Als deze acties een tijdstraf opleveren heb je een goed resultaat teniet gedaan. Dat kan ik, net als Kootje, met de beste wil van de wereld niet prijzen. Verdedigen vind ik prima, maar het moet niet omslaan in rijders van de baan drukken. Tussen het bleek verdedigen en de acties van vandaag, zit nog ruimte genoeg.
Dus wat ALonso deed in Monza kan ook niet?