Sepang: Man van de Race

Gestart door 0634, 25 maart 2012 - 13:31:42

« vorige - volgende »

Wie vond jij het best vandaag?

Alonso
5 (19.2%)
Perez
21 (80.8%)
Hamilton
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Raikkonen
0 (0%)
Senna
0 (0%)
Di Resta
0 (0%)
Vergne
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Schumacher
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 01 april 2012 - 13:31:42

Gerard

Mooi he..... Echt zo gaaf! Ook ik heb voor Perez gekozen,maar plaats ook ee. Eervolle vermelding voor Alonso.. Met die grafbak winnen, is een prestattie van formaat.. Want waar was Massa, met zijn nieuwe chassis ???

Kootje

Precies.
Vandaar ook mijn kanttekening en weigering om Pastor vorige week tot banaan te benoemen.
Zonder dat foutje was hij zeker mijn MAN of the MATCH geweest.

Gelukkig voor Perez bied Sepang wel genoeg ruimte om veilig zo'n foutje te maken.
Daarom heeft hij nu wel m'n stem.

janke

Citaat van: Kootje op 25 maart 2012 - 17:29:37
Precies.
Vandaar ook mijn kanttekening en weigering om Pastor vorige week tot banaan te benoemen.
Zonder dat foutje was hij zeker mijn MAN of the MATCH geweest.

Gelukkig voor Perez bied Sepang wel genoeg ruimte om veilig zo'n foutje te maken.
Daarom heeft hij nu wel m'n stem.

Maar de omstandigheden waren vandaag toch heel wat slechter dan vorige week. Niet dat het van Perez geen foutje was, maar toch. Maar aan de andere kant was vandaag te zien dat Williams iig voor de punten kan gaan dit jaar. En wat Olaf Mol al aangaf (voor wat het waard is) wat als hier werkelijke topcoureurs in zouden zitten op dit moment. Maar een prima prestatie vandaag van Senna.
Some things are too important to be left in the past.

Schumiiii

Perez natuurlijk, met een mindere wagen want die wagen is normaal niet zo goed als die ferrari toch dit doen? Prachtig.
Ik steek de fout op de teamleiding die die kerel doen twijfelen hebben, die is goed bezig en dan krijgt die te horen past op blablabla, waarom? In ne sauber zit ne ferrari motor?  ???
Is voor niks nodig ze perez daar gingen lastig vallen mee hun idioot gezever over de radio.

Kootje

Citaat van: janke op 25 maart 2012 - 17:41:44
Citaat van: Kootje op 25 maart 2012 - 17:29:37
Precies.
Vandaar ook mijn kanttekening en weigering om Pastor vorige week tot banaan te benoemen.
Zonder dat foutje was hij zeker mijn MAN of the MATCH geweest.

Gelukkig voor Perez bied Sepang wel genoeg ruimte om veilig zo'n foutje te maken.
Daarom heeft hij nu wel m'n stem.

Maar de omstandigheden waren vandaag toch heel wat slechter dan vorige week. Niet dat het van Perez geen foutje was, maar toch. Maar aan de andere kant was vandaag te zien dat Williams iig voor de punten kan gaan dit jaar. En wat Olaf Mol al aangaf (voor wat het waard is) wat als hier werkelijke topcoureurs in zouden zitten op dit moment. Maar een prima prestatie vandaag van Senna.

Omstandigheden waren idd anders.
Maar niet op het moment van zijn foutje.
Toen was de baan (iig daar) gewoon droog.

En ja, wat Williams betreft: Chapeau voor Senna en jammer dat Maldonado net 2 rondjes tekort kwam.
Maar al met al 'n goed resultaat waarvan je idd denkt: WHAT IF ??

Fabian

Citaat van: Gerard op 25 maart 2012 - 17:23:16
Mooi he..... Echt zo gaaf! Ook ik heb voor Perez gekozen,maar plaats ook ee. Eervolle vermelding voor Alonso.. Met die grafbak winnen, is een prestattie van formaat.. Want waar was Massa, met zijn nieuwe chassis ???

Waar Massa bijna altijd is. Kansloos ergens rond P15 of P16.

Jozef

Citaat van: Kootje op 25 maart 2012 - 19:00:04
Citaat van: janke op 25 maart 2012 - 17:41:44
Citaat van: Kootje op 25 maart 2012 - 17:29:37
Precies.
Vandaar ook mijn kanttekening en weigering om Pastor vorige week tot banaan te benoemen.
Zonder dat foutje was hij zeker mijn MAN of the MATCH geweest.

Gelukkig voor Perez bied Sepang wel genoeg ruimte om veilig zo'n foutje te maken.
Daarom heeft hij nu wel m'n stem.

Maar de omstandigheden waren vandaag toch heel wat slechter dan vorige week. Niet dat het van Perez geen foutje was, maar toch. Maar aan de andere kant was vandaag te zien dat Williams iig voor de punten kan gaan dit jaar. En wat Olaf Mol al aangaf (voor wat het waard is) wat als hier werkelijke topcoureurs in zouden zitten op dit moment. Maar een prima prestatie vandaag van Senna.

Omstandigheden waren idd anders.
Maar niet op het moment van zijn foutje.
Toen was de baan (iig daar) gewoon droog.

En ja, wat Williams betreft: Chapeau voor Senna en jammer dat Maldonado net 2 rondjes tekort kwam.
Maar al met al 'n goed resultaat waarvan je idd denkt: WHAT IF ??

Op de rijlijn ja, ernaast was het nog zeiknat.

Kootje

CitaatOp de rijlijn ja, ernaast was het nog zeiknat.

Ja .... en net als Pastor vorige week ging ook hij van de lijn af.
Bij Pastor waren het direct de kerbs en het gras, bij Sergio lag er eerst nog wat nat asfalt.
In die zin is er inderdaad 'n verschil.

En dat is dan die dunne lijn tussen HERO en ZERO  ::)

Jozef

Toen Pastor over de kerbs heen was verloor hij pas echt de auto, spinde hij en knalde in de muur.

Toen Perez op het natte asfalt kwam, hield hij zijn auto recht, remde rustig af en recupereerde om uit het grind te blijven.

Ook een manier om ernaar te kijken he. ;)

Kootje

#24
Citaat van: Jozef op 25 maart 2012 - 20:27:24
Toen Pastor over de kerbs heen was verloor hij pas echt de auto, spinde hij en knalde in de muur.

Toen Perez op het natte asfalt kwam, hield hij zijn auto recht, remde rustig af en recupereerde om uit het grind te blijven.

Ook een manier om ernaar te kijken he. ;)

Niet mee eens.
Voordat Pastor over de kerbs ging maakte hij geen fout, over de kerbs gaan was juist de fout.
Perez maakt 'n ander soort fout, hij gaat wijd en het over de kerbs gaan was nodig om zijn fout te corrigeren.
De fout zelf is dan ook niet vergelijkbaar, maar wel de reden waarom ze die fout maakten.
Pushen voor positie terwijl genoegen nemen mét, verstandiger was geweest.
Dat het vandaag om P1 ging ipv P5 maakt daarin voor mij geen verschil omdat P5 voor Pastor als 'n overwinning zou voelen.
En juist daarom was Perez z'n fout vandaag net zo dom als Pastor's vorige week.
Dat hij ermee wegkomt en Pastor niet, lag niet aan hen, maar aan de karakteristieken van de baan waar de fout gemaakt werd.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 25 maart 2012 - 20:40:49
Citaat van: Jozef op 25 maart 2012 - 20:27:24
Toen Pastor over de kerbs heen was verloor hij pas echt de auto, spinde hij en knalde in de muur.

Toen Perez op het natte asfalt kwam, hield hij zijn auto recht, remde rustig af en recupereerde om uit het grind te blijven.

Ook een manier om ernaar te kijken he. ;)

Niet mee eens.
Voordat Pastor over de kerbs ging maakte hij geen fout, over de kerbs gaan was juist de fout.
Perez maakt 'n ander soort fout, hij gaat wijd en het over de kerbs gaan was nodig om zijn fout te corrigeren.

De fout zelf is dan ook niet vergelijkbaar, maar wel de reden waarom ze die fout maakten.
Pushen voor positie terwijl genoegen nemen met verstandiger was geweest.
Dat het vandaag om P1 ging ipv P5 maakt daarin voor mij geen verschil omdat P5 voor Pastor als 'n overwinning zou voelen.
En juist daarom was Perez z'n fout vandaag net zo dom als Pastor's vorige week.
Dat hij ermee wegkomt en Pastor niet, lag niet aan hen, maar aan de karakteristieken van de baan waar de fout gemaakt werd.


En wederom ziet Kootje het goed...En dan toch nog wrikken en morren, Jozef?
;)

Jozef

Hij leest dan ook totaal verkeerd wat ik zeg. Ik zeg net dat Maldonado de auto pas verloor toen hij al over de kerbs heen was (je ziet hem dan eerst naar links corrigeren, dan weer heel hard naar rechts corrigeren waardoor de auto naar rechts spint en hij met zijn neus de muur in duikt).

En dan blijft het argument wat ik al eerder aanhaalde ook nog steeds staan: als er geen muur meteen naast het circuit staat, dan kún je ook gewoon pushen. Als er wel een muur staat dan weet je dat en moet je maar iets minder risico nemen.

Dus geen reden om kinderachtig te gaan doen, meneer R.

Kootje

Ik lees het wel goed, alleen kwam het op mij zo over dat Pastor volgens jou nog genoeg tijd had om te corrigeren.
Dit was echt niet het geval, terwijl dat bij Perez wel het geval was.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 27 maart 2012 - 00:38:41
Hij leest dan ook totaal verkeerd wat ik zeg. Ik zeg net dat Maldonado de auto pas verloor toen hij al over de kerbs heen was (je ziet hem dan eerst naar links corrigeren, dan weer heel hard naar rechts corrigeren waardoor de auto naar rechts spint en hij met zijn neus de muur in duikt).

En dan blijft het argument wat ik al eerder aanhaalde ook nog steeds staan: als er geen muur meteen naast het circuit staat, dan kún je ook gewoon pushen. Als er wel een muur staat dan weet je dat en moet je maar iets minder risico nemen.

Dus geen reden om kinderachtig te gaan doen, meneer R.


Pardon, wat was er zo kinderachtig? Geen gevoel voor humor of zo? Kinderachtig hoor om zo fel te reageren. Kootje heeft gewoon gelijk en er mankeert toch niet aan mijn ogen?!