Sepang: Man van de Race

Gestart door 0634, 25 maart 2012 - 13:31:42

« vorige - volgende »

Wie vond jij het best vandaag?

Alonso
5 (19.2%)
Perez
21 (80.8%)
Hamilton
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Raikkonen
0 (0%)
Senna
0 (0%)
Di Resta
0 (0%)
Vergne
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Schumacher
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 01 april 2012 - 13:31:42

0634

Helaas voor de grootse Alonso.... Kan er maar één zijn: Perez!

Kootje

Precies.
Wat Perez liet zien was gewoon klasse.

Toch wel 'n kleine kanttekening tov Maldonado vorige week.
Reed eigenlijk net zo briljant, totdat 'n foutje hem de race kostte.
Perez deed eigenlijk precies hetzelfde, maar kon dankzij de karakteristieken van de baan wel door.

Klein lijntje tussen HERO en ZERO

_Makke_


Franky R.

Citaat van: Kootje op 25 maart 2012 - 13:35:43
Precies.
Wat Perez liet zien was gewoon klasse.

Toch wel 'n kleine kanttekening tov Maldonado vorige week.
Reed eigenlijk net zo briljant, totdat 'n foutje hem de race kostte.
Perez deed eigenlijk precies hetzelfde, maar kon dankzij de karakteristieken van de baan wel door.

Klein lijntje tussen HERO en ZERO


Goed opgemerkt...Maar toch kies ik voor Perez...Had eigenlijk moeten winnen gezien zijn snelheid t.o.z. van Alonso.


Eervolle vermelding voor Bruno Senna...Ja, we branden hem af...maar hij bezorgt Willams wel de eerste punten van het jaar.

McLaren_über_alles

Perez.

Was stukken sneller dan Alonso, enkel jammer dat hij nooit een echte aanval kon opzetten (eens door een pitstop, eens door een klein foutje waardoor hij (en het team) besliste om de wagen veilig aan de meet te brengen).
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

janke

Of hier Ferrari bewust gematst wordt doet er eigenlijk niet toe. Ik geloof er trouwens niet zo in. Want het "oude Sauber"zou toch graag hun eerste overwinning willen vieren, toch? Maar door dat slippertje had Perez geen kans meer. Maar ik vind hem de man vd wedstrijd. Vlak erachter Alonso. En ja moet het toegeven, Senna reed prima rond en brengt de kostbare punten naar huis. Ook een eervolle vermelding voor Raikkonen en Vergne, beiden een prima race vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

Fabian

Absoluut Perez. Heeft een geweldige race gereden en had hem kunnen winnen. Klasse prestatie van Sauber. Alonso ook top. Presteert iets met een auto wat bijna onmogelijk is. Knappe prestatie van Alonso en Perez.

rafael25


Jozef

De helm past alvast mooi bij de overall moet ik zeggen. :D

Fabian

Citaat van: Jozef op 25 maart 2012 - 14:08:14
De helm past alvast mooi bij de overall moet ik zeggen. :D
Dat is al een voordeel.

Fabian

Jean Eric Vergne reed overigens ook een goede race. Pakt zijn eerste punten voor STR en liet nog wat leuke dingen zien.

Vieze baas

Ik weet niet wat knapper is, de puike overwinning van Alonso of het harde rijden van Perez. Het lijkt dat de Sauber sneller is in het droge dus ik ga voor Alonso als man van de race, heeft ook geen fout gemaakt.

T.Nuvolari

Perez, zonder twijfel de snelste man op het circuit vandaag. Zijn foutje vergeef ik hem. Eervolle vermeldingen voor Alonso, wat een contrast met Massa, en Senna die ver terugzakt, toch mooi op een 6de plek eindigt en met wat geluk nog hoger had kunnen eindigen.

monaco2011

Toch maar Alonso. Perez natuurlijk knap gereden maar hij verspeeld wel de overwinning door van de baan af te schieten. Alonso wel foutloos in (wat het leek) een minder snelle auto dan Perez.

meatball

#14
Grappig zijn jullie hier wel ,Perez maakt op een haartje na dezelfde fout als Maldonardo vorige week,alleen ging het nu om veel meer punten.
Maldonado werd banaan van de race en Perez heeft wat meer geluk en word man van de race.
Begrijp me niet verkeerd voor mij is Perez zeker ook de man van de race maar vorige week zag ik Maldonado ook zeer mooie dingen doen en hij verdiende die afstraffing hier niet.
Het zijn beide racers die rijden en niet te veel tellen en die heb ik graag .
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat