Australie: man van de race

Gestart door 0634, 18 maart 2012 - 09:00:27

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race?

Button
13 (50%)
Vettel
2 (7.7%)
Hamilton
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Alonso
4 (15.4%)
Kobayashi
0 (0%)
Raikkonen
3 (11.5%)
Perez
3 (11.5%)
Ricciardo
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
iemand anders nl...
1 (3.8%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 25 maart 2012 - 10:00:27

Kootje

Citaat van: janke op 18 maart 2012 - 09:40:33
Zo'n blunder hoor je gewoon niet te maken al je prima op koers ligt voor de 1ste kostbare punten. Gewoon je plek consolideren en de punten naar huis brengen.

Dat zal ik ook zeker niet tegenspreken.
Vandaar dat hij m'n satem uiteindelijk niet krijgt.

KVDracer

Zijn actie deed me denken aan Hamilton tijdens de GP Italië 2009.

Wizard

Vettel. Kwam van P6, had een paar fraaie acties en finished tenslotte als tweede. Wie had dat gedacht na de kwalificatie gisteren?

0634

Reed inderdaad heel sterk. klopt.

Jozef

Citaat van: Wizard op 18 maart 2012 - 11:09:26
Vettel. Kwam van P6, had een paar fraaie acties en finished tenslotte als tweede. Wie had dat gedacht na de kwalificatie gisteren?

Ik verwachtte hem op P3 en we hebben allemaal gezien hoe hij van P3 naar P2 ging, dus wat mij betreft deed hij niet veel meer dan verwacht. :P

Wizard

Copy/paste: wat ik niet helemaal kan plaatsen is Vettel geen stem krijgt terwijl hij een knappe race rijdt. Afgelopen seizoen werd hij overladen met stemmen 'omdat' hij van pole vertrok met de snelste/beste wagen en 2 vingers in de neus won. Nu hij er voor moet vechten blijft enige erkenning uit.

0634

Naah, niet helemaal waar wat mij betreft. Ik vond hem prima rijden. Maar ik mag maar één keer stemmen.

_Makke_

Button. Zonder enige twijfel.

Wizard

Ik bespeur twijfel in je post.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 18 maart 2012 - 11:46:39
Naah, niet helemaal waar wat mij betreft. Ik vond hem prima rijden. Maar ik mag maar één keer stemmen.

Conclusie: Afgelopen seizoen kreeg Vettel (winnaars in het algemeen) wel héél makkelijk 'punten' toegeschoven. ;) Net als Button vandaag overigens. Hij was simpelweg de snelste en heeft onbedreigd van A tot Z geleid. Wat dat aangaat vond ik Vettel's race indrukwekkender.

Kootje

Voor wie 't zich afvraagt: IK ben degene die IEMAND ANDERS NL. gestemd heeft.
Dit heb ik gedaan om de uitslag van de poll te zien, mijn werkelijke stem gaat naar niemand zoals ik eerder al vermeldde.

Schumiiii

Alonso voor mij maar dat heeft vooral te maken door massa, alonso haalde er echt het max uit uit die wagen, als ik dan zie wat massa alweer mee doet, huilen mee de pet op.

Gerard

Buton. Deed niets verkeerd, pakte meteen P1 en stond die positie niet meer af!
Als Maldonado niet gecrashed was, had ik hem uitgeroepen tot man v/d race...

gloudiesaurus

Button! Zonder twijfel iig.

Maldonado? Hij heeft tijdens deze race 2/3 fouten gemaakt. Heeft hij eindelijk een goede auto en dan verprutst hij het. Ik zou als ik Frank Williams was helemaal uit mijn dak gaan...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Voor mij was Alonso de man van de wedstrijd.
Deed zeer goede zaken met een onwillige auto. Als je naar de beweging van die kar kijkt, zou je denken dat Ferrari eerder een rallyauto heeft gebouwd dan een F1... ::)