Australie: man van de race

Gestart door 0634, 18 maart 2012 - 09:00:27

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race?

Button
13 (50%)
Vettel
2 (7.7%)
Hamilton
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Alonso
4 (15.4%)
Kobayashi
0 (0%)
Raikkonen
3 (11.5%)
Perez
3 (11.5%)
Ricciardo
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
iemand anders nl...
1 (3.8%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 25 maart 2012 - 10:00:27

0634


Folkert

Moeilijk. Zijn er meerdere.
Button voor fraaie winst op Hamilton en ook de race.
Vettel voor zijn mooie acties op de baan
Raikkonen voor goed terug komen in de laatste ronde
Maldonado voor toch uitstekend stukje kwaliteiten te laten zien. Jammer van zijn crash.

Ik denk dat ik voor Vettel ga, heeft duidelijk laten zien dat hij ook van achteren kan racen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

De enige die er voor mij bovenuitstak, staat er logischerwijs niet tussen.
Zijn crash in de laatste ronde zorgde daar voor.
Toch was ik het meest onder de indruk van Maldonado deze race.
Daarom onthoud ik mij van 'n stem.

Folkert

Maldonado zou ik ook graag naar voren schuiven als de man van de Wedstrijd, maar zijn foutje in de laatste ronde weerhoud me er beetje van dat ik het zou doen.

Ik ben overigens ook van Mening dat coureurs buiten de top 10 ook een stem moeten kunnen krijgen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Mis idd de IEMAND ANDERS optie ::)

0634

Ik niet ;).

Maar hoe kan je in vredesnaam voor MAldonado stemmen. Zelden zo'n domme, onnozele blunder gezien als die idioot die er eerder met Grosjean al niet best uitzag. Dat h ;)j dan tussendoor prima rijdt is leuk hoor, maar dit zijn de momenten waarop je wordt afgerekend. Als ik Frank Williams was was ik met mijn rolstoel over zijn voet gereden, wat een idioot zeg.

Jozef

Button reed feilloos, à la Vettel 2011.

Aan de andere kant vond ik Kimi leuk rijden, mooie actie op Kobayashi, foutloos gereden en goed opgeschoven.

Ik stem Kimi.

Jozef

Citaat van: Jeroen op 18 maart 2012 - 09:25:31
Ik niet ;).

Maar hoe kan je in vredesnaam voor MAldonado stemmen. Zelden zo'n domme, onnozele blunder gezien als die idioot die er eerder met Grosjean al niet best uitzag. Dat h ;)j dan tussendoor prima rijdt is leuk hoor, maar dit zijn de momenten waarop je wordt afgerekend. Als ik Frank Williams was was ik met mijn rolstoel over zijn voet gereden, wat een idioot zeg.

Oh ja, wees maar zeker dat Maldonado op dit moment een serieuze uitbrander krijgt in de debriefing. Wat een idiotenactie, alsof hij Alonso nog wel effe zou pakken in de laatste ronde...

En inderdaad, dat met Grosjean zag er ook niet koosjer uit. Het was zeker binnen de regels (je ligt voor dus je mag rijden waar je wil) maar het is wel erg onsportief om de andere coureur gewoon geen plaats te geven. Een Alonso, Button of Webber zou je zoiets nooit zien doen.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 18 maart 2012 - 09:25:31
Ik niet ;).

Maar hoe kan je in vredesnaam voor MAldonado stemmen. Zelden zo'n domme, onnozele blunder gezien als die idioot die er eerder met Grosjean al niet best uitzag. Dat h ;)j dan tussendoor prima rijdt is leuk hoor, maar dit zijn de momenten waarop je wordt afgerekend. Als ik Frank Williams was was ik met mijn rolstoel over zijn voet gereden, wat een idioot zeg.

Daarom stem ik ook niet op 'm. ::)
Maar aangezien hij verder wel de enige was die mij verraste/er bovenuit stak, stem ik ook niet op 'n ander.

Jozef

Citaat van: Kootje op 18 maart 2012 - 09:32:20
Citaat van: Jeroen op 18 maart 2012 - 09:25:31
Ik niet ;).

Maar hoe kan je in vredesnaam voor MAldonado stemmen. Zelden zo'n domme, onnozele blunder gezien als die idioot die er eerder met Grosjean al niet best uitzag. Dat h ;)j dan tussendoor prima rijdt is leuk hoor, maar dit zijn de momenten waarop je wordt afgerekend. Als ik Frank Williams was was ik met mijn rolstoel over zijn voet gereden, wat een idioot zeg.

Daarom stem ik ook niet op 'm. ::)
Maar aangezien hij verder wel de enige was die mij verraste/er bovenuit stak, stem ik ook niet op 'n ander.

Alonso/Kobayashi/Perez/Kimi, keuze te over! ;) Of Button voor een blitsstart en feilloze race.

Kootje

Citaat van: Jozef op 18 maart 2012 - 09:30:59
Oh ja, wees maar zeker dat Maldonado op dit moment een serieuze uitbrander krijgt in de debriefing. Wat een idiotenactie, alsof hij Alonso nog wel effe zou pakken in de laatste ronde...

Daar had 't niets mee te maken.
Was gewoon net zo'n beginnersfout als Alonso in Q, kom niet met je wielen op 't gras.

CitaatEn inderdaad, dat met Grosjean zag er ook niet koosjer uit. Het was zeker binnen de regels (je ligt voor dus je mag rijden waar je wil) maar het is wel erg onsportief om de andere coureur gewoon geen plaats te geven. Een Alonso, Button of Webber zou je zoiets nooit zien doen.

Button idd niet, maar Alonso en Webber heb ik dat al vaker zien doen. ::)

janke

Maldonado? Dat zal. Wat een kneus. Het enige positieve is dat Williams voor de punten kan gaan dit seizoen, eindelijk. Ik vond Perez een prima race rijden. Reed lang door op zijn 1ste set banden en daardoor bleef hij in de top 10. Raikkonen ook een prima race. Button uitstekend, terechte winnaar. Hier pakt hij Hamilton gewoon op snelheid. Vergne ook een nette race. Jammer dat hij door zijn teammaat uit de punten werd gereden. Ik ga voor Perez.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Kootje op 18 maart 2012 - 09:34:35
Citaat van: Jozef op 18 maart 2012 - 09:30:59
Oh ja, wees maar zeker dat Maldonado op dit moment een serieuze uitbrander krijgt in de debriefing. Wat een idiotenactie, alsof hij Alonso nog wel effe zou pakken in de laatste ronde...

Daar had 't niets mee te maken.
Was gewoon net zo'n beginnersfout als Alonso in Q, kom niet met je wielen op 't gras.



Zo'n blunder hoor je gewoon niet te maken al je prima op koers ligt voor de 1ste kostbare punten. Gewoon je plek consolideren en de punten naar huis brengen.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Citaat van: Jozef op 18 maart 2012 - 09:34:11
Alonso/Kobayashi/Perez/Kimi, keuze te over! ;) Of Button voor een blitsstart en feilloze race.

Alonso, goede start, verder weinig bijzonders
Kobayashi & Perez, leuke gevechten geleverd en puur naar positie gekeken geen onlogische keuze, maar staken er niet bovenuit
Kimi, had ik toch meer van verwacht
Button, zie Alonso

Fabian

Ik heb voor Perez gekozen. Vanaf plaats 22 naar P8 rijden. Heeft een goede en solide race gereden en lekker kunnen 'vechten' met Kobayashi en Raikkonen. Maldonado staat wat mij betreft op twee want die heeft mij positief verrast.