Euro 2012

Gestart door gloudiesaurus, 02 december 2011 - 19:19:07

« vorige - volgende »

Kootje

Nederland - Denemarken 2-1
Onze defensie is te zwak om geen doelpunt tegen te krijgen, terwijl hun defensief juist vrij sterk zijn.

Duitsland - Portugal 2-2
Hoewel Portugal het in de voorbereiding slecht deed, schat ik hun gelijkwaardig aan het (in het begin van 'n toernooi altijd matige) Duitsland .

Fabian

We gaan het zien vanavond. Ik hoop alleen maar dat Nederland wint en met welke cijfers maakt mij eigenlijk niet uit. Het zou wel lekker zijn om de 0 te houden want dat geeft vertrouwen achterin. Van Persie mag het nu wel laten zien op een groot toernooi.

Kootje

Blijf stiekem hopen op Huntelaar.
Ik vindt van Persie niet de juiste spits voor het Oranje systeem.

Fabian

Citaat van: Kootje op 09 juni 2012 - 14:20:08
Blijf stiekem hopen op Huntelaar.
Ik vindt van Persie niet de juiste spits voor het Oranje systeem.
Ik ook niet, maar Bert heeft in de basis gekozen voor Van Persie(helaas). Dan moet Robin nu maar laten zien dat het vertrouwen van Bert terecht is en moet ie er eentje(het liefst meer) in schieten.

Kootje

Daarom hoop ik stiekem dat v Persie faalt en Bertje alsnog Klaas-Jan inbrengt die het vervolgens wel waar maakt.
Hopelijk snapt hij dan dat Huntelaar gewoon de betere optie is in 'n 4-3-3 systeem.

SanderD

Ik denk dat Nederland het lastig gaat krijgen hoor. Ik hoop niet dat Eriksen goed speelt eigenlijk, hij heeft dodelijke steekpasses.

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 09 juni 2012 - 14:28:34
Ik denk dat Nederland het lastig gaat krijgen hoor. Ik hoop niet dat Eriksen goed speelt eigenlijk, hij heeft dodelijke steekpasses.

Gaat zeker geen walk-over worden.
Voordeel voor ons is dat het gros van de Denen op hun retour zijn.
Maar ja .... zelfs 'n ouwe pik als Rommedahl kan het jonkies als Willems op ervaring nog best lastig maken.

Wizard

Citaat van: Kootje op 09 juni 2012 - 14:28:19
Daarom hoop ik stiekem dat v Persie faalt en Bertje alsnog Klaas-Jan inbrengt die het vervolgens wel waar maakt.
Hopelijk snapt hij dan dat Huntelaar gewoon de betere optie is in 'n 4-3-3 systeem.

Ons land kent zeventien miljoen coaches....

Kootje

Citaat van: Wizard op 09 juni 2012 - 14:34:47
Citaat van: Kootje op 09 juni 2012 - 14:28:19
Daarom hoop ik stiekem dat v Persie faalt en Bertje alsnog Klaas-Jan inbrengt die het vervolgens wel waar maakt.
Hopelijk snapt hij dan dat Huntelaar gewoon de betere optie is in 'n 4-3-3 systeem.

Ons land kent zeventien miljoen coaches....

Klopt.

Toch jammer dat de enige echte er niets van snapt. :P

Wizard

Mwa, denk dat Bert kundig genoeg is om een selectie samen te stellen. ;) Meer Huntelaar zou ik wel weer opgesteld hebben, samen met Van Persie. Affelay en Robben daarachter. Wat een droom voorhoede!!

Fabian

Inpakken en wegwezen. Met Van Persie in de spits gaan we er niet komen. Al zouden we met een skippybal gaan spelen dan nog lukt het van Persie niet om te scoren...

0634

Precies. Drama. Die van Marwijk begrijpt er nog steeds geen reet van,. 1-0 achter bij rust en nog gewoon 25 minuten wachten voordat je KJH en VdV brengt. Wat een incompetente idioot.

Folkert

Wat hebben wij ons zitten opvreten. Kans na kans na kans na kans. En van persie was leuk in 2006, maar nu ben ik wel beetje klaar met hem. Huntelaar in de basis en van persie als mogelijke wissel.
Man dit was drama.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Jeroen op 09 juni 2012 - 21:26:35
Precies. Drama. Die van Marwijk begrijpt er nog steeds geen reet van,. 1-0 achter bij rust en nog gewoon 25 minuten wachten voordat je KJH en VdV brengt. Wat een incompetente idioot.

VdV had hij mogen laten zitten op de bank. Wat een farce! Alleen maar balverlies. Doe dan maar Ibra.

Wizard

Citaat van: Fabian van Tiel op 09 juni 2012 - 20:53:37
Inpakken en wegwezen. Met Van Persie in de spits gaan we er niet komen. Al zouden we met een skippybal gaan spelen dan nog lukt het van Persie niet om te scoren...

Bijna wel! Die heeft kansen gehad waarvan ik, gekscherend, zeg: "die had ik nog binnen geschopt." Schoot écht te kort, Robin.