Euro 2012

Gestart door gloudiesaurus, 02 december 2011 - 19:19:07

« vorige - volgende »

Kootje

Zo :) ..... balkon is oranje, vlag hangt uit. ::)
Nu alleen de gallerij nog ff versieren, en dan ben ik er klaar voor. 8)

Fabian

Citaat van: Kootje op 07 juni 2012 - 16:51:58
Zo :) ..... balkon is oranje, vlag hangt uit. ::)
Nu alleen de gallerij nog ff versieren, en dan ben ik er klaar voor. 8)
Tja kom ik aan met mijn oranje nagels!  ;) :D ;D

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 08 juni 2012 - 00:09:49
Citaat van: Kootje op 07 juni 2012 - 16:51:58
Zo :) ..... balkon is oranje, vlag hangt uit. ::)
Nu alleen de gallerij nog ff versieren, en dan ben ik er klaar voor. 8)
Tja kom ik aan met mijn oranje nagels!  ;) :D ;D

:o

Franky R.

Citaat van: Kootje op 08 juni 2012 - 05:42:56
Citaat van: Fabian van Tiel op 08 juni 2012 - 00:09:49
Citaat van: Kootje op 07 juni 2012 - 16:51:58
Zo :) ..... balkon is oranje, vlag hangt uit. ::)
Nu alleen de gallerij nog ff versieren, en dan ben ik er klaar voor. 8)
Tja kom ik aan met mijn oranje nagels!  ;) :D ;D

:o
;D ;D ;D


Ach, Kootje...Fabian ziet in Narain Karthikeyan een toekomstige WK, dan kan dit er ook nog bij...(of we worden oud... :P )!

Fabian

Hahaha. Ik snap niet dat iedereen Narain zo onderschat :P
Heb geen oranje nagels maar kan me wel herinneren dat ik met zo'n spuitbus mijn haren oranje spoot!

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 08 juni 2012 - 12:44:36
Hahaha. Ik snap niet dat iedereen Narain zo onderschat :P

Idd ..... geef die gozer 'n Ferrari en hij wordt maar op 1 ronde gereden. ;D


CitaatHeb geen oranje nagels maar kan me wel herinneren dat ik met zo'n spuitbus mijn haren oranje spoot!

Das niet minder erg Fabian. ;)

Fabian

@Kootje. Hahaha, ach ja 1 ronde is nog niet zo erg. Doet ie het bijna net zo goed als Massa. En toen ik die Oranje haren had was ik een jaar of 10 dus dan mag dat best voor een keertje....toch???  8)

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 08 juni 2012 - 16:40:39
@Kootje. Hahaha, ach ja 1 ronde is nog niet zo erg. Doet ie het bijna net zo goed als Massa. En toen ik die Oranje haren had was ik een jaar of 10 dus dan mag dat best voor een keertje....toch???  8)

;D

Oke, het zij je vergeven. ;P

Fabian

Overigens iets anders:
Wat verwachten we van vanavond? Polen-Griekenland. Vooraf lijkt me dat niet zo spectaculair, maar ik denk dat Polen gaat winnen. En dan hebben we nog Dickie met zij Rusland tegen Tjechië. Dit vind ik een lastige wedstrijd en ik neig naar een gelijkspel...

Fabian

Citaat van: Kootje op 08 juni 2012 - 16:42:26
Citaat van: Fabian van Tiel op 08 juni 2012 - 16:40:39
@Kootje. Hahaha, ach ja 1 ronde is nog niet zo erg. Doet ie het bijna net zo goed als Massa. En toen ik die Oranje haren had was ik een jaar of 10 dus dan mag dat best voor een keertje....toch???  8)

;D

Oke, het zij je vergeven. ;P
"Doet een vreugdedansje" few gelukkig...

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 08 juni 2012 - 16:43:13
Citaat van: Kootje op 08 juni 2012 - 16:42:26
Citaat van: Fabian van Tiel op 08 juni 2012 - 16:40:39
@Kootje. Hahaha, ach ja 1 ronde is nog niet zo erg. Doet ie het bijna net zo goed als Massa. En toen ik die Oranje haren had was ik een jaar of 10 dus dan mag dat best voor een keertje....toch???  8)

;D

Oke, het zij je vergeven. ;P
"Doet een vreugdedansje" few gelukkig...

;D ;D ;D


Citaat van: Fabian van Tiel op 08 juni 2012 - 16:42:42
Overigens iets anders:
Wat verwachten we van vanavond? Polen-Griekenland. Vooraf lijkt me dat niet zo spectaculair, maar ik denk dat Polen gaat winnen. En dan hebben we nog Dickie met zij Rusland tegen Tjechië. Dit vind ik een lastige wedstrijd en ik neig naar een gelijkspel...

Polen - Griekenland  1-1
Rusland - Tjechie     2-1

Fabian

Citaat van: Kootje op 08 juni 2012 - 16:45:13
Polen - Griekenland  1-1
Rusland - Tjechie     2-1
Hmm kan ik mij op zich wel in vinden. Ik denk dat ik Polen-Griekenland 2-1 had gedaan en Rusland-Tjechië 1-1.  ;)

Kootje

Polen en Griekenland lijken mij landen van 'n gelijkwaardig laag nivo, vandaar dat ik op 'n gelijkspelletje gok. :-\
Rusland is imo momenteel sterker dan Tjechie, vandaar dat ik hun als winnaar verwacht. ::)

Maar goed, van alle 4 de landen weet ik te weinig om 'n echt oordeel te vellen, je zou dus zomaar gelijk kunnen krijgen. :-X
Dit zijn iig de uitslagen die ik in m'n pooltjes heb ingevuld, dus hou ik me daar maar aan vast. ;D

Fabian

Citaat van: Kootje op 08 juni 2012 - 16:52:31
Polen en Griekenland lijken mij landen van 'n gelijkwaardig laag nivo, vandaar dat ik op 'n gelijkspelletje gok. :-\
Rusland is imo momenteel sterker dan Tjechie, vandaar dat ik hun als winnaar verwacht. ::)

Maar goed, van alle 4 de landen weet ik te weinig om 'n echt oordeel te vellen, je zou dus zomaar gelijk kunnen krijgen. :-X
Dit zijn iig de uitslagen die ik in m'n pooltjes heb ingevuld, dus hou ik me daar maar aan vast. ;D
Klopt helemaal. Ik heb alle vier de ploegen niet echt gevolgd dus ik zou ook echt niet weten wie er gaat winnnen. Ik denk dat Polen het thuisvoordeel heeft en tja Rusland-Tjechië kan wat mij betreft alle kanten op.

Fabian

Ach laat ik maar eens een gokje wagen voor vanavond:
Oranje-Denemarken 2-0
Duitsland-Portugal 2-1