Euro 2012

Gestart door gloudiesaurus, 02 december 2011 - 19:19:07

« vorige - volgende »

Kootje

Spanje speelde tegen Italie zonder echte spits en weet te scoren.
Ook Kroatie weet er 1 in te prikken bij de Italianen, en zelfs Engeland wat totaal geen aanvallende intenties had wist meerdere goede kansen te creeeren.
Ik schat Duitsland momenteel hoger in dan Spanje en veel hoger dan Kroatie en Engeland, dus ik zie ze best 2x scoren.

0634

Citaat van: Wizard op 25 juni 2012 - 18:35:11
Ik zie Duitsland niet zomaar twee keer scoren bij Italië.

Sterker nog: Duitsland heeft nog nooit in de geschiedenis gewonnen van Italie op een EK of WK. Hoe noemen ze dat in Duitsland ook al weer.... Angstgegner of zoiets ;).

Kootje

Citaat van: Jeroen op 25 juni 2012 - 19:23:21
Citaat van: Wizard op 25 juni 2012 - 18:35:11
Ik zie Duitsland niet zomaar twee keer scoren bij Italië.

Sterker nog: Duitsland heeft nog nooit in de geschiedenis gewonnen van Italie op een EK of WK. Hoe noemen ze dat in Duitsland ook al weer.... Angstgegner of zoiets ;).


Voor alles is er 'n eerste keer. ;)

Wizard

Citaat van: Jeroen op 25 juni 2012 - 19:23:21
Citaat van: Wizard op 25 juni 2012 - 18:35:11
Ik zie Duitsland niet zomaar twee keer scoren bij Italië.

Sterker nog: Duitsland heeft nog nooit in de geschiedenis gewonnen van Italie op een EK of WK. Hoe noemen ze dat in Duitsland ook al weer.... Angstgegner of zoiets ;).

Tja, statistieken kun je alleen veranderen door er te staan. Maar goed, ik heb Italië als WK voorspeld maar vind ze redelijk tegenvallen. Zeker gisteren zonder Giorgio Chiellini stond de verdediging niet als een huis. Ik hoop dat hij er tegen Duitsland weer bij is.

0634

Ik ook. Want ik wil geen Duitsland als kampioen zien. Forza Italia!

SanderD

Citaat van: Wizard op 25 juni 2012 - 19:49:16
Citaat van: Jeroen op 25 juni 2012 - 19:23:21
Citaat van: Wizard op 25 juni 2012 - 18:35:11
Ik zie Duitsland niet zomaar twee keer scoren bij Italië.

Sterker nog: Duitsland heeft nog nooit in de geschiedenis gewonnen van Italie op een EK of WK. Hoe noemen ze dat in Duitsland ook al weer.... Angstgegner of zoiets ;).

Tja, statistieken kun je alleen veranderen door er te staan. Maar goed, ik heb Italië als WK voorspeld maar vind ze redelijk tegenvallen. Zeker gisteren zonder Giorgio Chiellini stond de verdediging niet als een huis. Ik hoop dat hij er tegen Duitsland weer bij is.

Italië zal nu ook weinig kans maken op het WK ;)

Wizard


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 25 juni 2012 - 20:11:19
Ik ook. Want ik wil geen Duitsland als kampioen zien. Forza Italia!


Mag het ook Portugal zijn? Ik zie graag een ander land winnen dan de obligate Duitsland, Italië of Spanje...

SanderD

Citaat van: Wizard op 25 juni 2012 - 20:54:42
Reprise: EK.

Maakt niet uit, ik wist wat je bedoelde ;)

Wizard

Citaat van: Franky R. op 26 juni 2012 - 13:49:01
Citaat van: Jeroen op 25 juni 2012 - 20:11:19
Ik ook. Want ik wil geen Duitsland als kampioen zien. Forza Italia!


Mag het ook Portugal zijn? Ik zie graag een ander land winnen dan de obligate Duitsland, Italië of Spanje...

Nee. Overigens baal ik dat ik morgen de wedstrijd 'niet kan' kijken. Mag weer rond de klok van 00:00 richting Hoofddorp. ;)

gloudiesaurus

Duitsland en Spanje zijn favoriet voor de finale, voor mij ook. Maar ik ben benieuwd... Italie met Balotelli en Portugal met Ronaldo zouden zomaar voor een verrasing kunnen zorgen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Ik vind Italië niks onder doen voor Duitsland. Ik vraag me af wie hun neerzet als favoriet. Portugal vind ik ook lekker draaien momenteel terwijl Spanje juist minder gesmeerd loopt.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 27 juni 2012 - 08:56:29
Ik vind Italië niks onder doen voor Duitsland. Ik vraag me af wie hun neerzet als favoriet. Portugal vind ik ook lekker draaien momenteel terwijl Spanje juist minder gesmeerd loopt.


Portugal dus... :)

Wizard

Die winnen niet van Italië. Dat scheelt. ;)

Franky R.

Portugal heeft het niet gered...Damn! Nu moet Italië het maar doen...Liever de Azzuri dan de Duitsers of weer die Spanjaarden... :-X