Robert Doornbos

Gestart door Wizard, 14 september 2011 - 16:41:37

« vorige - volgende »

Matthijs

Gefeliciteerd Gloudiesaurus met post #11111!


gloudiesaurus

Thanks had het niet eens zien  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Jammer dat je het verpest hebt door te reageren ;)

Sabai

Ik denk dat Robbert zelf niks gaat betalen. Die B.V's zijn rechtspersonen en worden gewoon failliet verklaard.  En dan kan je wel 60% aandeelhouder zijn maar dat betekent niet automatisch dat je voor de schulden opdraait.

Jozef

Citaat van: gloudiesaurus op 28 februari 2018 - 13:13:30
Correctie, Doornbos moet aan de gezamenlijke BV 10 miljoen Euro terug betalen.
Neen, de BV moet 10 miljoen aan Muermans.

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 01 maart 2018 - 08:58:14
Ik denk dat Robbert zelf niks gaat betalen. Die B.V's zijn rechtspersonen en worden gewoon failliet verklaard.  En dan kan je wel 60% aandeelhouder zijn maar dat betekent niet automatisch dat je voor de schulden opdraait.

Persoonlijk moet Doornbos toch ook 700.000 terug betalen?
Doornbos is al eerder persoonlijk failliet verklaard maar dat is later weer terug gedraaid...

Sowieso gaan ze naar de hoge raad denk ik. Wel opvallend dat de rechter eerst in het voordeel van Doornbos beslist en nu in het voordeel van Muermans.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

In 2005 zag de wereld er nog anders uit  ;)

CitaatHar Muermans is mijn autosportvader", vertelt Formule 1-coureur Robert Doornbos. "Ik heb veel aan hem te danken. Los daarvan is hij écht een onderdeel van het team dat ik om me heen heb verzameld. Met mijn vader als adviseur, mijn zus Madelon voor de PR, Marco Zecchi als mijn manager en Harry als sponsor. Al is hij veel meer dan dat."

Het contact tussen de coureur en de vast- goedman werd gelegd door Madelon Doornbos. Zij was in 2004 bij veel Europese Grand Prix' aanwezig omdat haar broer Formule 3000 reed in het bijprogramma van de Formule 1-wedstrijden. Robert: "Nadat ik de race op Spa-Francorchamps had gewonnen, kwam Harry
naar me toe.

Dat was de eerste keer dat ik hem echt sprak, Madelon kende hem al langer. In een overall die nog droop van het zweet en de champagne stelde hij mij voor aan Paul Stoddart, de baas van Minardi. Dat was de eerste keer dat ik in de Formule 1-paddock kwam. Kort daarna kreeg ik de kans om testcoureur te worden bij Jordan. Dat kon uiteraard niet gratis en we besloten Harry te bellen. Sindsdien zijn we een team."
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Kan hem dus zowel zakelijk als privé failliet laten gaan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Het nieuws op jullie voorpagina is toch al drie weken oud, of is er een nieuwe ontwikkeling?

Franky R.

Citaat van: Jozef op 19 maart 2018 - 11:03:29
Het nieuws op jullie voorpagina is toch al drie weken oud, of is er een nieuwe ontwikkeling?


Ben net wakker uit mijn winterslaap en zag dat er weinig nieuws op de frontpage stond... ;)