Formule 1-kalender 2012

Gestart door 0634, 31 augustus 2011 - 19:16:24

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Franky R. op 04 september 2011 - 21:53:12
Ik ook. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, indien er een koe op de baan loopt... ;D ;D ;D


(voor diegenen die mijn grap niet snappen; koeien zijn heilig in India)

Ik vermoed dat Stefan Johansson hoe dan ook blij is dat hij momenteel geen F1-coureur meer is.


0634

http://www.gppits.net/nieuws/toekomst_gp_korea_onzeker/

Tja, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Er zijn belangrijkere dingen in de wereld waar geld aan gespendeerd kan worden.

Kootje

zeker in landen waar het volk straatarm is
zulke landen zouden eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden

T.Nuvolari

Kan alleen maar goed zijn voor de Europese circuits dat ze daar dezelfde problemen hebben om de financiën rond te krijgen, of Ecclestone moest de Formule Middle East uit de grond willen stampen natuurlijk.

robbert

woow, nice, eerst zo'n grote plannen, en dan na 2 jaar f1 te mogen ontvangen al moeten vrezen voor de toekomst. Laat maar een europese circuit in de plaats komen

SDG

Citaat van: robbert op 18 oktober 2011 - 20:58:13
woow, nice, eerst zo'n grote plannen, en dan na 2 jaar f1 te mogen ontvangen al moeten vrezen voor de toekomst. Laat maar een europese circuit in de plaats komen

Voor zover die Europese circuits zelf überhaupt nog een Grand Prix kunnen bekostigen. Het lijkt er op dat de Formule 1 in de toekomst er toch eens zal moeten aan denken wat meer de tering naar de nering te zetten, voordat Ecclestone's geldverslindende zeepbel eens helemaal openbarst.

Franky R.

Citaat van: robbert op 18 oktober 2011 - 20:58:13
woow, nice, eerst zo'n grote plannen, en dan na 2 jaar f1 te mogen ontvangen al moeten vrezen voor de toekomst. Laat maar een europese circuit in de plaats komen


En ze dachten nog zoveel te besparen door een jaar lang niets te doen met Yeongam... ::)


janke

Jammer dat die Amerikanen gelijk in het diepe springen met alle risico's van dien. Voor minder geld had je volgens mij ook een Long Beech kunnen restaureren/ombouwen. En die races waren toch meestal ook niet slecht. Al was de F1 er niet lang. De ChampCar races waren ook vaak het aanzien waard.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.


SDG

Citaat van: janke op 15 november 2011 - 23:47:59
Jammer dat die Amerikanen gelijk in het diepe springen met alle risico's van dien. Voor minder geld had je volgens mij ook een Long Beech kunnen restaureren/ombouwen. En die races waren toch meestal ook niet slecht. Al was de F1 er niet lang. De ChampCar races waren ook vaak het aanzien waard.

Voor zover de organisatoren van de race in Long Beach de komst van de F1 uiteraard nog kunnen/willen betalen. Dat was destijds in 1983 al de reden waarom de race van de kalender verdween, waarna men voor de goedkoper uitvallende Indycars opteerde.

Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/gp_austin_niet_in_2012_wel_in_2013/


Het lijkt op papier een geweldig circuit, maar ja...Ze moesten het wel gaan bouwen. Wel weer de tweede keer dan Amerikanen iets beloven en vervolgens struikelen in de uitvoering [USF1]! ::)


En dus wachten we een jaartje langer. :P

T.Nuvolari

Wat een farce. Korea, India, USA, what's next?

Kootje