Hamilton en zijn ''incidenten''

Gestart door com, 28 augustus 2011 - 11:50:32

« vorige - volgende »

Zou Hamilton toch niet een beetje te vaak de grens opzoeken waardoor hij zichzelf en andere coureurs succes ontneemt?

Mee eens
10 (43.5%)
niet mee eens
13 (56.5%)

Totaal aantal stemmen: 20

Poll gesloten: 19 april 2013 - 11:50:32

Folkert

Maar goed, Hamilton heeft dit jaar gewoon ruk jaar. Mede dankzij zich zelf, maar ook dankzij andere factoren. Voor het zelfde geld waren zijn acties anders uitgepakt. En ja dat is een als als moment, maar het helpt natuurlijk niet mee. Herpakken en volgend jaar stoer het WK pakken.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

#196
Sorry voor dat bericht, was iemand op mijn laptop gekropen en wilde namens mij discussie starten.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Burorri op 14 oktober 2011 - 17:30:05
Trouwens: Als Hamilton in Monaco fout was, dan was Massa fout in Japan.


Niet met je eens!
In Monaco was er gewoon geen ruimte (voor als het fout ging). In Japan had Massa ook even kunnen wachten en het rechts kunnen proberen of dichtbij Hamilton kunnen blijven en via de DRS er voorbij gekunt!

Maar of dat nu echt  'fout' was? Eerder dom...

Ik geloof Lewis als hij zegt dat hij Massa niet heeft gezien.


BTW,


Het lijkt mij dat Massa een probleem heeft met Hamilton, ook al roept hij via de media dat Lewis een probleem met hem zou hebben.


Massa heeft IMHO andere prioriteiten, dan zich druk te maken over Lewis. En wees eerlijk...het is voornamelijk Massa die de 'vete' in stand houdt.


Kennelijk is 2008 nog steeds blijven hangen in zijn hoofd...

Niels_

Citaat van: Burorri op 14 oktober 2011 - 17:30:05
Trouwens: Als Hamilton in Monaco fout was, dan was Massa fout in Japan.
:-X :-X :-X


Enzo


Wizard

Hopen dat het tij nu eens keert voor Lewis! Natuurlijk veeg je daarmee de gebeurtenissen niet van tafel maar hij kan afrekenen met alle twijfels en kritiek. Ik gun het Lewis in ieder geval.

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Matthijs

Hamilton VS Vettel

Geweldig.
http://www.youtube.com/watch?v=rkLZBxHWRXA

En de bonusvraag: wie rijdt ervoor?

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

monaco2011

Citaat van: Burorri op 18 oktober 2011 - 11:22:47
Hamilton VS Vettel

Geweldig.

hoe oud is Vettel daar?? 17? of misschien net 18? en hamilton toch al 20! Maar zeker een mooi duel! vd Garde rijdt er idd voor, maar Hamilton pakt hem uiteindelijk ook nog

Enzo

F1Fanatic heeft een samenvatting gemaakt van alle incidenten waarbij Hamilton betrokken is geweest gedurende zijn F1 carriere.

http://www.f1fanatic.co.uk/2011/11/03/lewis-hamilton-35-incidents-fia-stewards-fair/

Kootje


Niels_

Mja, als ze in zo'n lijst ook de dingen gaan zetten waar hij geen fout maakt, dan wordt het natuurlijk wel lang ja.

0634

VInd ik ook. Dit zijn allemaal incidenten ja, maar lang niet allemaal aan Lewis toe te rekenen.