Hamilton en zijn ''incidenten''

Gestart door com, 28 augustus 2011 - 11:50:32

« vorige - volgende »

Zou Hamilton toch niet een beetje te vaak de grens opzoeken waardoor hij zichzelf en andere coureurs succes ontneemt?

Mee eens
10 (43.5%)
niet mee eens
13 (56.5%)

Totaal aantal stemmen: 20

Poll gesloten: 19 april 2013 - 11:50:32

Franky R.

Citaat van: Wizard op 28 augustus 2011 - 15:51:17
Zonde! Hamilton had goede zaken kunnen verrichten. Dit is je race wel erg makkelijk vergooien en dan ook nog roepen: "He hits me". Ik kon een lach niet bedwingen.


Ik vond het ook dom...Als je een auto hebt ingehaald, kijk je toch ook even in de spiegels waar hij is gebleven?!?


Maar goed, Hamilton heeft zichzelf ermee. Ook Whitmarsh vond het een race-incident, al stond Eddie Jordan te "zuigen"!

com

Hij was zeker sneller en ik weet niet hoever hij erachter zat toen hij zijn snelle ronde begon maar misschien had hij wat meer afstand kunnen houden.

Franky R.

Citaat van: com op 28 augustus 2011 - 15:55:51
Hij was zeker sneller en ik weet niet hoever hij erachter zat toen hij zijn snelle ronde begon maar misschien had hij wat meer afstand kunnen houden.


Hij zat bijna er vrij dicht op. En er was ruimte op links, dus waarom Pastor ging 'vechten' voor dat stukje ruimte als hij al niet zo hard ging?


En ook Vettel was aan het knallen om nog een rondje eruit te persen. Dat doen nagenoeg alle rijders, die tijd tekort komen. Vettel zei het ook heel helder, dat er een dreiging van regen was. En daardoor minder tijd.

monaco2011

Citaat van: Kootje op 28 augustus 2011 - 15:48:40
Actie op Pastor in de busstop was te agressief.
Daar is hij dus ook voor berispt.

Actie van Pastor op Lewis was ronduit schandalig.
Is niet uitgelokt door Lewis, maar was gewoon 'n kwestie van verhaal halen voor.

Actie met Koba in de race was 'n domme inschattingsfout.
Lewis is daar zelf schuldig aan, Koba kon daar totaal niets aan doen.

Zo is het en niet anders.  Klaar.   ;) :P :D ;D
waarom roep je nou steeds dat hamilton is berispt voor de actie in de chicane?? waar maak je dat uit op. De berichten die ik gelezen beweren toch  echt wat anders en bovendien was er totaal niks mis met die actie van Lewis

Folkert

Citaat van: monaco2011 op 28 augustus 2011 - 17:24:16
Citaat van: Kootje op 28 augustus 2011 - 15:48:40
Actie op Pastor in de busstop was te agressief.
Daar is hij dus ook voor berispt.

Actie van Pastor op Lewis was ronduit schandalig.
Is niet uitgelokt door Lewis, maar was gewoon 'n kwestie van verhaal halen voor.

Actie met Koba in de race was 'n domme inschattingsfout.
Lewis is daar zelf schuldig aan, Koba kon daar totaal niets aan doen.

Zo is het en niet anders.  Klaar.   ;) :P :D ;D
waarom roep je nou steeds dat hamilton is berispt voor de actie in de chicane?? waar maak je dat uit op. De berichten die ik gelezen beweren toch  echt wat anders en bovendien was er totaal niks mis met die actie van Lewis
Ach ja, jij roept al tijden dingen die niet waar zijn dus waar maak je je druk om?:) even goede vrienden hoor, maar kom op.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: com op 28 augustus 2011 - 15:44:19
Imo vond ik het te agressief en drukte hij Pastor van de baan. En bijna alles wat wij hier schrijven is speculatief.
Iedereen ziet het op zijn manier en ik vind dat hoe Lewis het doet hem weinig succes brengt. '' niet dat ik het beter kan'' . Alleen als het wel goed gaat bij hem ja dan is het prachtig.
Weinig succes? Jij vind Hamilton een weinig succesvol autocoureur?

Wizard

Kampioenschapje, mwa, heeft geen naam joh. ;)

Wizard

Sowieso vind ik dit soort topics weinig waarde hebben. Goedkope manier van moddergooien. Je kunt zijn talent wel ter discussie stellen maar om incidenten nu onder de loep te nemen....nah. Om toch te reageren op de stelling: Zou Hamilton toch niet een beetje te vaak de grens opzoeken waardoor hij zichzelf en andere coureurs succes ontneemt? Misschien wel. In zijn enthousiasme gaat hij wel eens over de schreef. Maar nog niet zodanig dat het storend is of dat dit behoord tot het wekelijkse ritueel. Ik denk dat hij vaker slachtoffer is van zijn overenthousiasme dan dat hij er andere mee schaadt. Natuurlijk, er wordt wel eens een stoot uitgedeeld maar ik zie Hamilton niet iemand die andere bewust van de baan afdrukt om er zelf beter van te worden. Dus misschien wel wordt uiteindelijk, niet mee eens.

Folkert

Citaat van: Wizard op 28 augustus 2011 - 17:53:10
Kampioenschapje, mwa, heeft geen naam joh. ;)
Had hij ook nooit kunnen halen met een inferieure auto. Vettel leid voor 70 % de dans dankzij een sublieme auto. 30% is wel beetje te danken aan pech en over fanatieke Hamilton
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Vettel heeft vandaag bewezen dat hij kan inhalen en bereid is om te racen. Natuurlijk zie ik liever de concurentie competitiever maar het doet verder geen afbreuk aan zijn kampioenschap. Ik misgun het Vettel niet en dat andere falen is, even kort door de bocht, niet zijn probleem. Of hij met een minder goede auto ook instaat is een titel af te dwingen moet blijken. Dat is nu niet aan de orde.

Wizard

Citaat van: Kootje op 28 augustus 2011 - 15:53:48
Citaat van: Wizard op 28 augustus 2011 - 15:51:17
Zonde! Hamilton had goede zaken kunnen verrichten. Dit is je race wel erg makkelijk vergooien en dan ook nog roepen: "He hits me". Ik kon een lach niet bedwingen.

Als je denkt ervoorbij te zijn, is dat 'n logische reactie.
Niettemin zal ook hij na het zien van de beelden erkennen dat het volledig zijn fout was.

Dat bedoel ik.

Kootje

Citaat van: monaco2011 op 28 augustus 2011 - 17:24:16
Citaat van: Kootje op 28 augustus 2011 - 15:48:40
Actie op Pastor in de busstop was te agressief.
Daar is hij dus ook voor berispt.

Actie van Pastor op Lewis was ronduit schandalig.
Is niet uitgelokt door Lewis, maar was gewoon 'n kwestie van verhaal halen voor.

Actie met Koba in de race was 'n domme inschattingsfout.
Lewis is daar zelf schuldig aan, Koba kon daar totaal niets aan doen.

Zo is het en niet anders.  Klaar.   ;) :P :D ;D
waarom roep je nou steeds dat hamilton is berispt voor de actie in de chicane?? waar maak je dat uit op. De berichten die ik gelezen beweren toch  echt wat anders en bovendien was er totaal niks mis met die actie van Lewis

Omdat er in alle berichten die ik erover lees nergens duidelijk staat dat hij berispt is voor het incident na La Source.
Het enige wat 100% duidelijk is, is dat hij berispt is voor het "causing an avoidable collisean" incident met Maldonado.
En daarvan waren er twee.
Bij het incident na La Source was niet Lewis degene die de botsing veroorzaakte, wat duidelijk werdt door de straf die Pastor daarvoor kreeg.
Blijft dus over het Busstop chicane incident.
In dat geval was het Lewis die met 'n agressieve move Pastor opzij zette, maar omdat dit wel 'n legale move was is daar 'n berisping op z'n plaats.


_Makke_

Citaat van: com op 28 augustus 2011 - 15:55:51
Hij was zeker sneller en ik weet niet hoever hij erachter zat toen hij zijn snelle ronde begon maar misschien had hij wat meer afstand kunnen houden.

Dit is niet alleen op deze post, maar aub jongen... Probeer die haat/irritatie/wrok jegens Hamilton wat te relativeren. Het wordt immers echt zielig.

monaco2011

Citaat van: Kootje op 28 augustus 2011 - 18:17:29
Citaat van: monaco2011 op 28 augustus 2011 - 17:24:16
Citaat van: Kootje op 28 augustus 2011 - 15:48:40
Actie op Pastor in de busstop was te agressief.
Daar is hij dus ook voor berispt.

Actie van Pastor op Lewis was ronduit schandalig.
Is niet uitgelokt door Lewis, maar was gewoon 'n kwestie van verhaal halen voor.

Actie met Koba in de race was 'n domme inschattingsfout.
Lewis is daar zelf schuldig aan, Koba kon daar totaal niets aan doen.

Zo is het en niet anders.  Klaar.   ;) :P :D ;D
waarom roep je nou steeds dat hamilton is berispt voor de actie in de chicane?? waar maak je dat uit op. De berichten die ik gelezen beweren toch  echt wat anders en bovendien was er totaal niks mis met die actie van Lewis

Omdat er in alle berichten die ik erover lees nergens duidelijk staat dat hij berispt is voor het incident na La Source.
Het enige wat 100% duidelijk is, is dat hij berispt is voor het "causing an avoidable collisean" incident met Maldonado.
En daarvan waren er twee.
Bij het incident na La Source was niet Lewis degene die de botsing veroorzaakte, wat duidelijk werdt door de straf die Pastor daarvoor kreeg.
Blijft dus over het Busstop chicane incident.
In dat geval was het Lewis die met 'n agressieve move Pastor opzij zette, maar omdat dit wel 'n legale move was is daar 'n berisping op z'n plaats.
In de busstop heb ik geen botsing gezien ??? Die reprimande was 100% zeker voor wat er na La Source gebeurde.

0634