Tour 2011

Gestart door gloudiesaurus, 01 juli 2011 - 23:03:57

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Nog mensen die de Tour van 2011 gaan volgen?

Ik wel, morgen is de eerste etappe  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

meatball

Ik niet ,bij de tour duurt het altijd een jaar voor je de winnaar kent,dat is mij te lang.
Nu ook weer ,als Contrador wint dan wint waarschijnlijk de tweede,als je dat nu al weet hou kan je dan in spanning kijken ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

com

Ik kijk ook niet meer om die reden. Elke keer is het wat met die doping. Valt me trouwens op dat je in de F1 nooit iets over doping hoort

JimmySPA

Citaat van: com op 03 juli 2011 - 14:00:21
Ik kijk ook niet meer om die reden. Elke keer is het wat met die doping. Valt me trouwens op dat je in de F1 nooit iets over doping hoort

Nee, daar rijden ze met illegale auto's jaar in jaar uit... ::)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"
http://www.youtube.com/watch?v=-l4Vqz1S0gE

com

 ;D
Citaat van: JimmySPA op 03 juli 2011 - 15:03:40
Citaat van: com op 03 juli 2011 - 14:00:21
Ik kijk ook niet meer om die reden. Elke keer is het wat met die doping. Valt me trouwens op dat je in de F1 nooit iets over doping hoort

Nee, daar rijden ze met illegale auto's jaar in jaar uit... ::)
[/quote
;D ;D ;D

T.Nuvolari

Ik kijk wel. Bergritten durf ik al eens een uurtje of 2 - 3 kijken, vlakke koersen de laatste 5km ofzo. In elke sport heb je met doping te maken, volgens mij steken de F1 coureurs ook propvol troep. Het enige verschil met de koers is dat er daar echt gecontroleerd wordt. Ik vind wielrennen dan ook geloofwaardiger dan de meeste andere sporten waar je nooit of amper dopinggevallen tegenkomt.

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 01 juli 2011 - 23:03:57
Nog mensen die de Tour van 2011 gaan volgen?

Ik wel, morgen is de eerste etappe  :)


Dus niet...kijk dan nog liever naar damesvoetbal...Er gebeurt, naar mijn mening, helemaal niets. Die tijd kan ik beter gebruiken om aan artikelen te werken voor 'de Pits'... ;)

SDG

Citaat van: com op 03 juli 2011 - 14:00:21
Ik kijk ook niet meer om die reden. Elke keer is het wat met die doping. Valt me trouwens op dat je in de F1 nooit iets over doping hoort

Omdat in mechanische sporten als autosport de techniek doorslaggevend is en niet de fysieke gesteldheid van de rijder. Nu ja, iedere F1-piloot is dan wel een bijzonder getraind atleet, maar een beetje extra spierkracht speelt geen doorslaggevende rol bij het behalen van een goed resultaat. Bovendien zijn veel dopingproducten nefast voor het concentratievermogen en in de F1, waar de piloten vaak tot op de millimeter rijden, is het bijgevolg niet alleen een nadeel, maar zelfs gevaarlijk om onder invloed van dergelijke producten te rijden.

meatball

Ze liggen dit jaar meer tegen de grond dan dat ze op de fiets zitten, ze mogen nog blij zijn dat ze geen f1 rijden want volgens mij is dat allemaal vermijdbaar contact en daar staan straffen op.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

com

Heb je vandaag gezien levensgevaarlijk wielrennen. Bijna hetzelfde als formule 1 rijden zonder gordels.

Franky R.

Citaat van: com op 10 juli 2011 - 21:12:47
Heb je vandaag gezien levensgevaarlijk wielrennen. Bijna hetzelfde als formule 1 rijden zonder gordels.


Ze hebben toch wel een helm op? Die wielrenners? Maar idd. erg gevaarlijk wat er gebeurde...wat een idioot in die volgwagen. Was er trouwens eentje van de organisatie ook... ::)


(ik neem aan dat je daarop doelde)

T.Nuvolari

Schandalig dat ze dat toestaan, daar inhalen en et manouevre dan nog op zo'n manier uitvoeren.
Die gigantische val in de afdaling is de fout van de renners zelf lijkt me.
Die helmen zijn goed maar kunnen niet alles opvangen, Wouter Weylandt had ook een helm op en kijk...

com

Citaat van: Franky R. op 11 juli 2011 - 00:09:14
Citaat van: com op 10 juli 2011 - 21:12:47
Heb je vandaag gezien levensgevaarlijk wielrennen. Bijna hetzelfde als formule 1 rijden zonder gordels.


Ze hebben toch wel een helm op? Die wielrenners? Maar idd. erg gevaarlijk wat er gebeurde...wat een idioot in die volgwagen. Was er trouwens eentje van de organisatie ook... ::)


(ik neem aan dat je daarop doelde)


Ja daar doelde ik op zag dat hij 33 hechtingen gekregen heeft

Franky R.

Citaat van: com op 11 juli 2011 - 18:21:19
Citaat van: Franky R. op 11 juli 2011 - 00:09:14
Citaat van: com op 10 juli 2011 - 21:12:47
Heb je vandaag gezien levensgevaarlijk wielrennen. Bijna hetzelfde als formule 1 rijden zonder gordels.


Ze hebben toch wel een helm op? Die wielrenners? Maar idd. erg gevaarlijk wat er gebeurde...wat een idioot in die volgwagen. Was er trouwens eentje van de organisatie ook... ::)


(ik neem aan dat je daarop doelde)


Ja daar doelde ik op zag dat hij 33 hechtingen gekregen heeft


Die 'bestuurder' van de wagen die Hoogland omver kegelde, was een vrouw, BTW!
::)


T.Nuvolari

Weer een Belg die zich laat zien en wint. Geweldige tur voor ons land.