Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

Kootje

Gisteren ook de start van het nieuwe GP2 seizoen.
Na 'n tegenvallende kwalificatie ( 12e ) toch nog 'n knappe 4e plek voor vd Garde.
Vandaag start hij daarom van P5 en moet 'n podium of zelfs de winst mogelijk zijn.
Helaas zenden ze dit niet meer uit op Eurosport.

Kootje

#1
Zojuist op RTL de samenvattingen gzien en moet zeggen: Leuke races. :)
Guido's resultaat in race 2: 2e en met dat resultaat staat hij 4e ( eigenlijk gedeeld 3e ) in de ranglijst.
Ik denk dat hij tevreden naar huis gaat. ;)

gloudiesaurus

Ik heb het ook gezien, inderdaad aardige races. En Vd Garde consistent na een toch teleurstellende kwalificatie. Denk dat Sam Bird, Roman Grosjean, en Jules Bianchi dit jaar de favorieten zijn voor de titel. Vd Garde moet aan de bak.

Maar zijn eerste race was voorlopig goed.. al zal hij toch ook wat races moeten winnen :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Het gaat zeker niet makkelijk worden.
Maar voorlopig doet hij nog niets voor ze onder.
Hopelijk kan hij dit jaar wat constanter zijn ,zodat ook hij voor de titel mee kan doen.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 08 mei 2011 - 13:18:18
Zojuist op RTL de samenvattingen gzien en moet zeggen: Leuke races. :)
Guido's resultaat in race 2: 2e en met dat resultaat staat hij 4e ( eigenlijk gedeeld 3e ) in de ranglijst.
Ik denk dat hij tevreden naar huis gaat. ;)

Ja, leuke races voor ons...de kijkers...maar niet voor de teambazen! Die konden hun knip weer trekken, hahahaha!
Maar dat geeft niet, want sommige teambazen zijn schatjehemelrijk geworden door de GP2. En dat komt weer door de successen van oa. Hamilton, Petrov, Rosberg en Perez!

Maar toch opvallend dat er zo gerost en geramd wordt in de GP2! Er is dus niets veranderd sinds de F3000... ;D

gloudiesaurus

Dat blijf je altijd houden met die jonge honden :) En eerlijk is eerlijk, dat is ook wel weer een beetje de charme van de GP2 toch ;)



GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Ik kijk er iig altijd graag naar.
:) 8)

Kootje

 :) :(  Dubbele gevoelens voor Guido dit weekend.  :( :)

Race 1 had hij moeten winnen maar die kans werd door 'n slechte pitsstop vergooit. >:(
Uiteindelijk werd hij nog wel 2e ,maar toch..... :-\

Race 2 had hij 'n fabelachtige start en had daarbij de leiding al in zicht. :o
Totdat Bianchi en hij botsten en er af vlogen. :'(

gloudiesaurus

Race 1 had hij iig. moeten winnen, en in de race 2 had er ook meer in gezeten. De snelheid was er alleen het resultaat niet helemaal naar behoren.

Hij is nog wel leider in het kampioenschap, hopelijk heeft in Monaco wel het geluk en houdt hij de snelheid vast, dat komt het goed.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

#9
Gedeeld leider weliswaar ,maar hopelijk komt daar dit weekend verandering in,
Bianchi heeft alvast 'n 5 plaatsen gridpenalty gekregen vanwege de startcrash in Barça.
Dat is dus alvast 1 concurent uit de weg al lijkt dat in de stand niet zo.

http://www.gpupdate.net/nl/gp2-nieuws/260655/vijf-plaatsen-straf-voor-bianchi-na-crash-barcelona/

De stand vóór Monaco:
1.  Giedo van der Garde     Addax                          21
2.  Sam Bird                        iSport International     21
3.  Charles Pic                    Addax                          15
4.  Romain Grosjean           DAMS                           13
5.  Stefano Coletti              Trident Racing              10
6.  Dani Clos                       Racing Engineering        9

Kootje

YES !!! Guido start vanaf Pole Position.  :)

En beter nog..... ,nadat concurent 1 ( Bianchi ) nog 'n gridpenalty tegoed had van Barça ,start concurent 2 ( Grosjean ) morgen achteraan.
Moet hij alleen nog ff afrekenen met z'n grootste concurent ( Bird ) die als 2e start ,en dan is 't kat in 't bakkie' :P

Althans... ,dat mag ik tenminste hopen.  ;)    Maar jullie weten 't ook , 'n goed begin.........  ::)

http://www.gpupdate.net/nl/gp2-nieuws/260723/van-der-garde-pakt-fraaie-pole-in-monaco/

Franky R.

Citaat van: Kootje op 26 mei 2011 - 17:59:40
YES !!! Guido start vanaf Pole Position.  :)

En beter nog..... ,nadat concurent 1 ( Bianchi ) nog 'n gridpenalty tegoed had van Barça ,start concurent 2 ( Grosjean ) morgen achteraan.
Moet hij alleen nog ff afrekenen met z'n grootste concurent ( Bird ) die als 2e start ,en dan is 't kat in 't bakkie' :P

Althans... ,dat mag ik tenminste hopen.  ;)    Maar jullie weten 't ook , 'n goed begin.........  ::)

http://www.gpupdate.net/nl/gp2-nieuws/260723/van-der-garde-pakt-fraaie-pole-in-monaco/

Ik hoop het voor je en voor Giedo, maar die jongen staat erom bekend om zelfs een opgelegde, niet te missen kans te verknoeien... ::)
En op Monaco is iets nooit 'kat in 't bakkie'...Het is Monaco, he!
;)

Kootje

Klopt !!!

Zo verklootte hij ook 'n zekere overwinning in race 1 te Barça ,maar 'n mens mag toch hopen hé ??
Hoop doet gekken nu eenmaal in vreugde leven.  ;D :D ;D

JimmySPA

Jammer! Giedo heeft 5 plaatsen straf! :(

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"
http://www.youtube.com/watch?v=-l4Vqz1S0gE

Kootje

#14
Citaat van: JimmySPA op 27 mei 2011 - 07:43:12
Jammer! Giedo heeft 5 plaatsen straf! :(
:o WATSKEBEURT !!!  :-\

Nou..... ,datskebeurt.  :'(

http://www.gpupdate.net/nl/gp2-nieuws/260778/vijf-plaatsen-straf-voor-van-der-garde/

Zonde hoor ,staat hij toch weer naast die Bianchi.
En erger nog ,z'n grootste rivaal heeft nu pole.