Pirelli?

Gestart door Enzo, 19 november 2010 - 20:14:47

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Franky R. op 29 augustus 2013 - 20:44:06
Tuurlijk heb je daar gelijk in...Maar het wordt lachen als Marussia [die ene team] dan met Michelins gaat rijden. Immers geen C.A. ondertekent...
Voor de teams gelden de reglementen natuurlijk. En daarin staat dat er maar één leverancier kan worden gebruikt. Dus dat kan helaas niet.


CitaatNee, serieus. Er is nog wel een andere kant. Er staat ook nergens aangegeven dat de FIA Pirelli MOET accepteren als bandenleverancier! Net zo goed dat men ongewis is over wat nu het zwaarste weegt. Rechten of reglement!

Rechten wegen zwaarder. Dat denk ik wel zeker te weten. De rechten op bepaalde disciplines vallen onder een gewone burgerrechtbank en de reglementen worden 'slechts' gehanteerd door juristen van de World Motor Sport Council, maar ook die vallen natuurlijk onder een gewone burgerrechtbank, zoals iedereen natuurlijk,

Als er bij wijze van spreken iets onwettigs in de regels zou staan, zouden dat ook niet gelden en hoef je je daar als team niet aan te houden. De wet staat boven alles.

Daarom is ook mijn mening dat die reglementen niet leidend zijn v.w.b. de rechten van de diverse onderdelen in de F1.

CitaatDe banden zijn een onderdeel van de auto, dus dat kun je niet vergelijken met een contract met een race-promotor van een circuit, IMHO! Juist daarom heeft de FIA een punt, naar mijn mening!
Naar mijn mening zou het gek zijn als banden onder commercie vallen. Die geef ik je mee ;).


Maikel0230

CitaatIk betwist niet wat Bernie zegt of zei. Ik vraag alleen of jij dan meer waarde hecht aan de mening van iemand die geen inzage heeft in de stukken of iemand die wel inzage heeft in de stukken?

Ik hecht aan beide evenveel waarde maar toch is die bepaalde uitspraak van Bernie opmerkelijk te noemen aangezien hij "de stukken" heeft.

CitaatIk heb daar overigens geen idee van hoor. Maar Bernie wegzetten als een Seniele vent (blijkbaar is dat minder erg dan debiel) dat vind ik wel wat kort door de bocht. M.i. is hij toch echt wel een autoriteit op dit gebied, zoals ook Todt dat bijvoorbeeld is.

Wat is toch die obsessie met dat seniel zijn? Kootje heeft dat inderdaad gezegd maar dit werd gevolgd door twee smileys die moesten aantonen dat het humoristisch bedoeld was. Bernie is noch niet seniel en is nog zeer goed bij de pinken. Dat mensen zijn (vaak) bluffen beschouwen als ouderdomskwaaltjes heeft hij alleen maar aan zichzelf te danken want echt een serieus antwoord krijg je van hem bijna niet meer en dat haat ik.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

#1787
Dus je mag hem wel seniel noemen, maar iemand anders mag het niet voor hem opnemen omdat er een smiley achterstaat? Zit het zo in elkaar?

Ik noemde Maldonado laatst hersenloos achter het stuur. Daar mag iemand best iets tegenin brengen wat mij betreft. Maar ik mag hier iets tegen inbrengen. Lijkt mij fair enough.

Maikel0230

Ik heb gewoon er iets op tegen dat jij de hele tijd een heel klein zinnetje gebruikt als je grote argument. Je moet dat niet blijven herhalen, het was niet eens serieus bedoeld.......

Je hebt hem erop terecht gewezen en hij bevestigde dat hij het gezegd heeft maar enkele posts later gebruik je het weer. Je moet niet je betoog bouwen rond een zinnetje man. Je doet net of iedereen die het niet met je eens is Bernie als seniel beschouwt >:(

Ik heb toch ook helemaal niet gezegd dat je het niet mag opnemen voor Bernie, jesus man waar jij een punt van maakt.....

Je ziet dingen die er duidelijk niet zijn. (voilá, nu heb ik ook iets gezegd)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Zullen we het gezellig houden heren?  :)

0634

Ik vind het prima. Dit gaat nergens over. Je mag dus herhaaldelijk mensen seniel noemen maar niet herhaaldelijk het voor de 'seniele' opnemen. Je mag ook suggereren dat mensen Joe Saward te pas en te onpas gebruiken als argument, terwijl dat niet waar is.

Prima allemaal. Ik dacht dat ik hier een normale discussie voerde. Prima.

Tot ziens.

Maikel0230

#1791
Het is meer dan duidelijk voor mij, niemand mag tegen de grote Jeroen ingaan want je zult het geweten hebben. Goed als hij zijn kop in het zand wil steken en elk klein dingetje uit context wil trekken omdat het in zijn kraam past, dan mag hij dat doen. Zijn ware aard komt boven drijven.

Ik dacht dat dit eem volwassen debatje was, duidelijk niet dus.

Terug on-topic zou ik zeggen!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Precies jongen, zo is het. Ik noem mezelf inderdaad de grote Jeroen. ;D







0634

#1793
Citaat van: Kootje op 29 augustus 2013 - 20:39:00
Citaat van: Jeroen op 29 augustus 2013 - 20:34:53
Citaat van: Kootje op 29 augustus 2013 - 20:27:11
Goh .... dus nu is Joe Saward ineens géén autoriteit op F1 gebied meer? Vreemd? Als hij jou standpunt deelt ben je meestal de eerste die hem erbij haalt. Maar gewoon vol blijven houden joh.
Doe jij eens ff normaal man. Ik ben in geen maanden op de site van Saward geweest. Ik lees die man nauwelijks, alleen als ik doorgelinkt wordt. Hoe kom je bij dit soort onzin?
eerdere discussies, maar dat is 'n discussie de we niet gaan voeren
Zit jij nou posts van mij te verwijderen?

Dus jij mag hier stellen dat ik 'de eerste ben die Saward erbij haalt' als dat me uitkomt en hem anders negeert. En als ik vervolgens aangeef dat dat onzin is en dat ik slechts een keer een mening van Saward hier neer heb gekwakt (anderhalf jaar terug alweer), dan verwijder je dat? Serieus? 

Dus jij mag mij in het wilde weg beschuldigen en zwart maken in een discussie, maar ik mag mij niet verdedigen met feiten?

Is de Pits verworden tot een forum waar tegenargumenten zomaar worden verwijderd. Wow. Dat is echt slecht. 


robbert

man man man, dat is hier echt grappig. Ik geniet hier van :D

Maar het is inderdaad wel waar, als je hier een mening heeft, dat weinig mee akkoord gaan, dat je dan direct zelf hopen kritiek op je nek krijgt. Ik spreek uit ervaring.

Edwin90

Heren, er wordt ingegrepen op de manier van discussie voeren. Niet op de discussie opzich of en er wordt zeker niemand individueel aangesproken op zijn gedrag of mening. We willen alleen niet dat er elle lange vervelende discussies plaatsvinden waar 95% van het forum niets aan heeft.  Keuvel gewoon gezellig over het onderwerp, daar komen we toch voor? Speel het a.u.b niet op de man.

Dan wil ik nu iedereen vriendelijk verzoeken gewoon verder te gaan over Pirelli. Mochten er vragen of opmerkingen zijn nodig ik jullie graag uit via de PM.

0634

Je hebt vollomen gelijk Edwin. Maar als een mod mij probeert zwart te maken in een discussie, ten onrechte, lijkt het mij wel zo fair dat ik op zijn minst 1 post mag plaatsen om de onzin met feiten te ontkrachten.

Als je de ' die discussie ga ik nu niet voeren'-kaart wil spelen, moet je niet eerst de discussie over de poster eerst zelf aanzwengelen. Dat is onfatsoenlijk. Begin de discussie dan niet. Dat moet je toch met me eens zijn lijkt me. Als mod heb je ook een voorbeeldfunctie. Welk voorbeeld geef je als je in het wilde weg iets over iemand roept en tegenargmenten verwijdert?

Dit hoort meer thuis in het opmerkingen topic , dan kan je het beter verplaatsen. Per pm doe ik het niet want volgens mij is het niet verboden om openlijk kritiek te uiten op een moderator. oft wordt kritiek tegenwoordig ook al gewist?

robbert

Citaat van: Jeroen op 30 augustus 2013 - 09:43:04
Je hebt vollomen gelijk Edwin. Maar als een mod mij probeert zwart te maken in een discussie, ten onrechte, lijkt het mij wel zo fair dat ik op zijn minst 1 post mag plaatsen om de onzin met feiten te ontkrachten.

Als je de ' die discussie ga ik nu niet voeren'-kaart wil spelen, moet je niet eerst de discussie over de poster eerst zelf aanzwengelen. Dat is onfatsoenlijk. Begin de discussie dan niet. Dat moet je toch met me eens zijn lijkt me. Als mod heb je ook een voorbeeldfunctie. Welk voorbeeld geef je als je in het wilde weg iets over iemand roept en tegenargmenten verwijdert?

Dit hoort meer thuis in het opmerkingen topic , dan kan je het beter verplaatsen. Per pm doe ik het niet want volgens mij is het niet verboden om openlijk kritiek te uiten op een moderator. oft wordt kritiek tegenwoordig ook al gewist?

daar geef ik u zeker gelijk in, een mod moet zeker niemand zwart maken. Iedereen heeft recht van een eigen mening. Maar heb dit ook al tegengekomen, ik heb een mening en er wordt daar direct hopen kritiek op gegeven

Enzo


Edwin90

Goed, laten we die discussie verder voeren in het onderstaande topic.
http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,11040.msg368644.html#msg368644

Dan kunnen we hier verder over Pirelli.  :)