Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

lieven

Citaat van: Gonzalo op 11 april 2016 - 11:28:08
Citaat van: lieven op 11 april 2016 - 11:26:40
wat moeten we ons verbeelden bij: " gaan de wagens er agressiever uitzien." gaan er messen op zitten? :D
Of een piratenvlag op de rolbeugel 8)

In ieder geval, bredere wagens en banden, andere vorm van vleugels... Klinkt allemaal wel positief.
Zolang ze eens ballen hebben en maken dat er close racing mogelijk is.

Gonzalo

Meer mechanische grip dus.

Vind het vreemd dat er niet overwogen is om terug te keren naar een soort grondeffect. Geen of nauwelijks vuile lucht en close racing.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

iNSP3X

Las ook dat China in gevaar is. Ecclestone komt nu dezelfde "problemen" tegen in het rijke China als in Europa.
De sky is niet meer de limit...

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/fia_bevestigt_akkoord_reglement_motoren/

Eindelijk een akkoord! Klinkt goed. Lagere kosten is beter voor de kleinere teams zoals Sauber. En er mag weer vrij ontwikkelt worden, tot op zekere hoogte. Ook goed, ik hoop op een minder grote voorsprong van Mercedes.

En extra geluid juich ik ook toe. Ik was vorig jaar op Spa en ik vond het toen een schande dat de Porsche super cup meer lawaai maakte dan de Formule 1.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 29 april 2016 - 22:57:49
http://www.gppits.net/nieuws/fia_bevestigt_akkoord_reglement_motoren/

Eindelijk een akkoord! Klinkt goed. Lagere kosten is beter voor de kleinere teams zoals Sauber. En er mag weer vrij ontwikkelt worden, tot op zekere hoogte. Ook goed, ik hoop op een minder grote voorsprong van Mercedes.

En extra geluid juich ik ook toe. Ik was vorig jaar op Spa en ik vond het toen een schande dat de Porsche super cup meer lawaai maakte dan de Formule 1.


En dan heb je het nog niet eens over de GP2...iedereen stond met de vingers in de oren toen die karren voorbij kwamen... :-X

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Zou Ross Brawn een opvolger voor Bernie kunnen zijn?

Franky R.

Citaat van: Spanje_2016 op 28 juni 2016 - 21:24:20
Zou Ross Brawn een opvolger voor Bernie kunnen zijn?


Hmmm....nee. Brawn is sterk op het gebied van technologie. Briatore zou een goede kunnen zijn, of iemand anders met een scherp zakeninstinct.

Robbert65

Briatore? Neuh...

Wolff, Horner, laat het in godsnaam iemand van de jongere generatie zijn die een schone lei heeft...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Franky R.

Citaat van: Robbert65 op 28 juni 2016 - 23:25:40
Briatore? Neuh...

Wolff, Horner, laat het in godsnaam iemand van de jongere generatie zijn die een schone lei heeft...


Horner, schone lei? Wolff kan goed op een tent passen, maar een tent opzetten wordt hem te veel ben ik bang. Maar goed, meningen mogen verschillen... ;)
En denk ik naast Briatore toch aan lui als Ron Dennis of...Adam Parr.


Vooral Parr want Bernie vond hem te gevaarlijk [voor zijn business], maar Parr is wel de man geweest die Williams weer op de rails kreeg.

Gonzalo

Imola heeft een contract met Bernie getekend voor 2017... Bye bye Monza?
In dat geval: weer een stap dichter naar de afgrond voor deze geweldige sport. Formule 1 hoort bij Monza en omgekeerd!

Figge

Wat is er mis met Imola?

Jozef

Heel veel.

Maar Bernie zei op Autosport dat het allemaal nog niet zeker is. Hij zegt dat Imola het contract al getekend heeft maar dat de FOM nog niet kan tekenen omdat ze op een of andere manier nog goedkeuring nodig hebben van de Italiaanse autosportbond, en die is nu net aan het pushen om de deal voor Monza erdoor te krijgen, omdat alle politieke problemen daar ondertussen verholpen zijn. Als ik die uitspraken van Ecclestone zo las, dacht ik: dat wordt dus toch Monza en geen Imola.