Moto GP

Gestart door 0634, 07 oktober 2010 - 20:45:10

« vorige - volgende »

0634

goede zege weer van Stoner in Silverstone. Pakt de leiding in het WK!

rafael25

Nog 2dagen....ik hou het nu al niet meer !  :-[
Lieve motor vrienden....ook voor jullie geld......aftellen geblazen en alle heel heel veel plezier en een waanzinnige race en de gemoedelijke gezelligheid.
Rossi fan maar dat de beste mag winnen!

Kootje

Ben vorig jaar voor het eerst naar de MotoGp geweest.
Uiteraard op Assen.
Had dit jaar graag weer gegaan ,maar heb helaas 'n bruiloft.
:( :'(

De pitters die wel gaan wens ik uiteraard veel plezier.  :)

Edwin90

Citaat van: rafael25 op 21 juni 2011 - 15:06:13
Nog 2dagen....ik hou het nu al niet meer !  :-[
Lieve motor vrienden....ook voor jullie geld......aftellen geblazen en alle heel heel veel plezier en een waanzinnige race en de gemoedelijke gezelligheid.
Rossi fan maar dat de beste mag winnen!

Misschien dat ik je nog zie  ;), ik ga waarschijnlijk paddock (connecties hé). Wordt de 3e keer, 1e keer op de 'wal'. 2e jaar paddock gestaan met het motorraceteam dat ik destijds had met wat maten, we mochten meedoen in de Dutch Supersport klasse. Bijna op het paddock van m'n sokken gereden door Pedrosa met z'n scootertje. Maar dat gaat dit jaar niet gebeuren  ;)

JimmySPA

Ik had graag met de motor gegaan, maar eigenlijk niks georganiseerd. Misschien volgend jaar... Hier moet ik nog wel een keer heen, toch iets speciaals de TT!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"
http://www.youtube.com/watch?v=-l4Vqz1S0gE

0634

Veel te lang geleden dat ik ben geweest. Maar veel plezier aan ieder die gaat :)!

gloudiesaurus

2007 was de laatste keer dat ik er was... maar veel plezier voor de pitters die gaan! Ik ga het morgen op tv volgen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Hmm, ik ga ook voor de tv kijken, degene met wie ik zou gaan kan ineens niet meer. Nouja, dan mis ik de kwalificatie ook niet.

Het is te volgen op Nederland 2 trouwens.

SDG

Stoner is vandaag de verwachte en verdiende wereldkampioen geworden, al kreeg hij de titel uiteraard een beetje op een blaadje nadat Lorenzo moest forfait geven na zijn val in de warm-up.

Kootje

Citaat van: SDG op 16 oktober 2011 - 20:06:05
Stoner is vandaag de verwachte en verdiende wereldkampioen geworden, al kreeg hij de titel uiteraard een beetje op een blaadje nadat Lorenzo moest forfait geven na zijn val in de warm-up.

Anders had hij 'm ook wel gepakt. ::)
Had 't alleen iets langer geduurd waarschijnlijk.

0634

Goede titel. Veruit de beste dit jaar.

Edwin90

Net een zware crash met Simmoncelli. Zag er niet best uit hij verloor z'n helm namelijk. Race in gecancelled, Simoncelli ligt in kritieke toestand in het Medical Centre.

Edwin90

Hoor net dat hij is overleden, zware week voor de auto en motorsport.  :'(

gloudiesaurus

Damn!! Vreselijke crash... En simoncelli was toch een van de smaakmakers voor mij in motogp. Na Wheldon opnieuw een zware klap voor de motor / autosport.

Tragisch ook voor zijn vader, hij was in de pits als toeschouwer aanwezig....

RIP Simoncelli!!!!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

R.I.P Hij was inderdaad een smaakmaker. Heb het net gelezen dit komt wel hard aan zo'n jong talent. Idd geen leuke week voor de motorsport. :-\ :'(