Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 08 januari 2020 - 18:57:27
Is het nog mensen opgevallen dat de website wel een icoontje heeft, maar het forum niet (eigenlijk al jaren niet)? Ik had net toevallig m'n browser console openstaan en zag deze foutmelding:

Favicon at "https://www.gppits.net/favicon.ico" failed to load: Not Found.

Op de pagina's van het forum is geen favicon gedefinieerd dus gaat de browser op zoek op de standaard plek, maar daar wordt dus niets gevonden.

Het correcte pad naar het icoon op de website is: https://www.gppits.net/img/favicon.png

Dank voor de tip!
https://www.gppits.net/favicon.ico bestaat nu  :)
Zie alleen zelf de favicon nog niet. Jij wel?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Aanvankelijk niet, maar wel na het verversen van m'n cache (ctrl+F5 of ctrl+shift+R). Mooi zo! :)

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 11 januari 2020 - 13:54:23
Aanvankelijk niet, maar wel na het verversen van m'n cache (ctrl+F5 of ctrl+shift+R). Mooi zo! :)

Zie hem nu ook!  :) Nogmaals dank voor de tip!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Tegenwoordig wanneer ik naar de site surf, word ik altijd naar het domein https://gppits.net geleid (zonder www). Dan klik je door naar het forum en ben je nooit ingelogd, want wanneer je inlogt word je altijd herleid naar het domein met www. Dus moet je of telkens weer inloggen, of manueel naar www.gppits.net/forum surfen.

Dit is een klein ongemak maar ik vraag me zelfs ook af of het forum hierdoor geen activiteit van gebruikers misloopt.

gloudiesaurus

Heb het forum gisteren een kleine update gegeven.

Registreren van nieuwe leden werkte niet goed. Spam control stond zo strak dat het niet goed werkte  :(
Heb spam control nu losser gezet waardoor nieuwe leden registreren weer werkt. Met de nieuwe update hou ik nu in de gaten of we geen nieuwe golf van spam gaan krijgen.

Vooralsnog gaat het goed  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Citaat van: gloudiesaurus op 21 juli 2021 - 13:44:46
Heb het forum gisteren een kleine update gegeven.

Registreren van nieuwe leden werkte niet goed. Spam control stond zo strak dat het niet goed werkte  :(
Heb spam control nu losser gezet waardoor nieuwe leden registreren weer werkt. Met de nieuwe update hou ik nu in de gaten of we geen nieuwe golf van spam gaan krijgen.

Vooralsnog gaat het goed  :)

Het zou leuk zijn als er een golf van nieuwe leden komt   :)

Mickey

Iedereen zit op Facebook, Insta, Tiktok etc. Ikzelf niet overigens. Opa wordt 47 volgende maand en laat het graag aan zich voorbij gaan.

Fora zijn behalve voor nerds als wij ;-) een beetje uitgestorven.

Nieuwe aanwas is leuk, vooral als de bijdragen een beetje inhoud hebben. De tekstuele incontinentie die je bijvoorbeeld op gpblog voorbij ziet komen mag daar vooral blijven.

BMW.WilliamsF1

Citaat van: gloudiesaurus op 21 juli 2021 - 13:44:46
Heb het forum gisteren een kleine update gegeven.

Registreren van nieuwe leden werkte niet goed. Spam control stond zo strak dat het niet goed werkte  :(
Heb spam control nu losser gezet waardoor nieuwe leden registreren weer werkt. Met de nieuwe update hou ik nu in de gaten of we geen nieuwe golf van spam gaan krijgen.

Vooralsnog gaat het goed  :)

Ik zag 2 nieuwe topics van een spammer staan, dus helaas gaat het niet helemaal goed. Dat nieuwste lid is een spam account. Ik heb de topics in de prullenbak gegooid.

gloudiesaurus

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 26 juli 2021 - 10:19:11
Citaat van: gloudiesaurus op 21 juli 2021 - 13:44:46
Heb het forum gisteren een kleine update gegeven.

Registreren van nieuwe leden werkte niet goed. Spam control stond zo strak dat het niet goed werkte  :(
Heb spam control nu losser gezet waardoor nieuwe leden registreren weer werkt. Met de nieuwe update hou ik nu in de gaten of we geen nieuwe golf van spam gaan krijgen.

Vooralsnog gaat het goed  :)

Ik zag 2 nieuwe topics van een spammer staan, dus helaas gaat het niet helemaal goed. Dat nieuwste lid is een spam account. Ik heb de topics in de prullenbak gegooid.

Thnx! Zag dat er nog wat doorheen druppelen. Ik wat nieuwe beveiligingsvragen toegevoegd. Kijken of dat helpt.
Blijft toch een kat een muisje spelletje met de spammers  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Mickey op 21 juli 2021 - 15:14:36
Iedereen zit op Facebook, Insta, Tiktok etc. Ikzelf niet overigens. Opa wordt 47 volgende maand en laat het graag aan zich voorbij gaan.

Fora zijn behalve voor nerds als wij ;-) een beetje uitgestorven.

Nieuwe aanwas is leuk, vooral als de bijdragen een beetje inhoud hebben. De tekstuele incontinentie die je bijvoorbeeld op gpblog voorbij ziet komen mag daar vooral blijven.

Nee het is hier wat rustiger geworden. Had ik eigenlijk niet verwacht, nu Max zoveel succes heeft. Maar de sfeer en het niveau is nog altijd goed. Wat nieuwe aanwas zou leuk zijn  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Weer een hoop spam. Ik ga het weer verwijderen.

Mickey


C.G. de Beaufort

Citaat van: gloudiesaurus op 21 juli 2021 - 13:44:46
Heb het forum gisteren een kleine update gegeven.

Registreren van nieuwe leden werkte niet goed. Spam control stond zo strak dat het niet goed werkte  :(
Heb spam control nu losser gezet waardoor nieuwe leden registreren weer werkt. Met de nieuwe update hou ik nu in de gaten of we geen nieuwe golf van spam gaan krijgen.

Vooralsnog gaat het goed  :)


Ik zou maar opnieuw de duimschroeven gaan instellen. Nu de zoveelste keer dat ze baggerprodukt proberen te slijten. Het houdt niet op.

Groet,

C.G. de Beaufort




BMW.WilliamsF1

Gisteren weer een paar accounts verwijderd en vandaag weer 2 accounts en een topic wat gespamd was.

Misschien de beveiliging toch weer wat strakker zetten?

BMW.WilliamsF1

Er staat weer een hoop troep op het forum. Wordt het niet eens tijd om de beveiliging wat op te schroeven? Ik was niet van plan om elke dag die zooi hier op te ruimen.