Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Wings

Zie pag 54-55. ;) Overigens ben ik ook blij dat het niet heeft gewerkt. Zoals ik toen ook al zei, Max is 1 van de 22. Prima besluit.

Pancake Shield

Vraag/opmerking:

Ik begrijp dat Verstappen in Brazilie een aardige race gereden heeft en dat daar best voor geklapt mag worden, maar ik zie nu al dat het 'Silly Season'-topic aan het verzanden is in een 'Verstappen is een geweldige regenrijder'-discussie. Dat er dat soort discussies plaatsvinden is te begrijpen, maar dan zou ik wellicht zeggen om dat te doen in hetp desbetreffende topic: Verstappen-topic, GP Brazilie-topic of het past zelfs in het man/cijfer van de race-topic). Maar een discussie houden over de kwaliteiten van de man in de regen in het silly season-topic vindt ik een beetje onnodig. Dat zou hetzelfde zijn als ik in het Verstappen-topic een discussie begin over de transfer van Ocon naar Force India, omdat de Fransman ooit tegen de Nederlander geracet heeft in de F3.

Sommige mensen zullen mij nu een zeurkous vinden, maar ik vermijd al doelbewust het Verstappen-topic en dan lijkt het mij niet handig (voor iedereen) dat uiteindelijk alle topics eindigen in een 'hoe goed is Verstappen'-propaganda.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Edwin90

Je hebt gelijk. Ik heb een berichtje in het topic geplaatst. ;)

Charrel

Ik kon helaas niet op de website komen tijdens mijn vakantie in Thailand, ik vroeg me af hoe dat kan. Ik heb op de social media een berichtje gestuurd naar GPPits, maar kreeg daar geen reactie op.

Sabai

Citaat van: Charrel op 15 november 2016 - 09:14:28
Ik kon helaas niet op de website komen tijdens mijn vakantie in Thailand, ik vroeg me af hoe dat kan. Ik heb op de social media een berichtje gestuurd naar GPPits, maar kreeg daar geen reactie op.


Ik had precies hetzelfde daar. Er word daar gecensureerd waardoor niet alles te bekijken is.

Jehoentelaar

Heeft iemand hier ooit een negatieve recensie geschreven over een Thais restaurant?

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 15 november 2016 - 16:23:57
Heeft iemand hier ooit een negatieve recensie geschreven over een Thais restaurant?
Jep, mn kip was toen vrij thai...

gloudiesaurus

Citaat van: Charrel op 15 november 2016 - 09:14:28
Ik kon helaas niet op de website komen tijdens mijn vakantie in Thailand, ik vroeg me af hoe dat kan. Ik heb op de social media een berichtje gestuurd naar GPPits, maar kreeg daar geen reactie op.

Ik zal het voor je nachecken Charrel.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Citaat van: Fabian op 15 november 2016 - 17:06:13
Citaat van: Jehoentelaar op 15 november 2016 - 16:23:57
Heeft iemand hier ooit een negatieve recensie geschreven over een Thais restaurant?
Jep, mn kip was toen vrij thai...


Franky R.

Citaat van: Sabai op 15 november 2016 - 10:02:40
Citaat van: Charrel op 15 november 2016 - 09:14:28
Ik kon helaas niet op de website komen tijdens mijn vakantie in Thailand, ik vroeg me af hoe dat kan. Ik heb op de social media een berichtje gestuurd naar GPPits, maar kreeg daar geen reactie op.


Ik had precies hetzelfde daar. Er word daar gecensureerd waardoor niet alles te bekijken is.


Klopt 100%...Maar wat er 'afvallig' is aan GPPits.net? Misschien mijn artikelen over Thailand en de plannen om de F1 binnen te halen? Was niet echt positief omdat de overheden in het land niet bepaald kunnen doorpakken. En de Thai houden niet van kritiek.

Maar het lijkt mij handig om vooraf te checken of ik het land nog wel binnen mag komen ivm vakantie...


Wings

Kan eens gekeken worden naar het aantal topics dat sticky zijn? Ik kan best begrijpen dat je een onderwerp graag onder de aandacht brengt maar waarom sommige onderwerpen structureel sticky zijn is mij onduidelijk. Ik vind het vooral onoverzichtelijk. En bovendien staan nu onderwerpen waar weken - maanden niet op wordt gereageerd boven actuele onderwerpen. In de basis zal een topic wat actueel is automatisch boven staan en een topic dat niet actueel is weg zakken.

Jozef

#881
Ik vind het ook een beetje raar, een topic over silly season blijft wel gewoon bovenaan omdat het actueel is. En we hebben altijd 3 topics over de huidige GP als sticky staan...

Het viel me van de week net op dat er weinig sticky topics waren en ik dacht meteen "hé wat fijn". :) Maar nu zijn het er weer meer.

Wat ik zelf zou doen is TV-tips wel sticky laten omdat daar slechts sporadisch in wordt gepost, en als iemand een tip heeft is het wel handig dat je meteen de goede plek vindt om die te posten. Maar actuele topics zou ik gewoon hun beloop laten. Dan heb je weer zo weinig sticky topics dat je eventueel de forumregels weer in het F1-forum kunt zetten maar ik weet niet of daar nood aan is (de regels worden nu ook netjes nageleefd).

Dit is alleen maar mijn suggestie hoor. ;)

Franky R.

Citaat van: Jozef op 26 november 2016 - 12:04:43
Ik vind het ook een beetje raar, een topic over silly season blijft wel gewoon bovenaan omdat het actueel is. En we hebben altijd 3 topics over de huidige GP als sticky staan...

Het viel me van de week net op dat er weinig sticky topics waren en ik dacht meteen "hé wat fijn". :) Maar nu zijn het er weer meer.

Wat ik zelf zou doen is TV-tips wel sticky laten omdat daar slechts sporadisch in wordt gepost, en als iemand een tip heeft is het wel handig dat je meteen de goede plek vindt om die te posten. Maar actuele topics zou ik gewoon hun beloop laten. Dan heb je weer zo weinig sticky topics dat je eventueel de forumregels weer in het F1-forum kunt zetten maar ik weet niet of daar nood aan is (de regels worden nu ook netjes nageleefd).

Dit is alleen maar mijn suggestie hoor. ;)


Goed idee...Ik ben de laatste tijd helaas minder actief, maar ik zal eens opschonen en actualiseren. En inderdaad heb -oa- ik de TV-topic sticky gelaten. Het is namelijk een topic voor tips. En dan vind ik niet dan men moet zoeken om leuke kijktips te plaatsen.


Dank voor de feedback, Jozef en Wings... :)

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Pancake Shield

Vraagje waar moet de discussie over de opvolging van Nico Rosberg. Want ja, het is silly season, maar tegelijkertijd is het ook iets dat hoort bij Rosberg stopt!  En ik heb iets gepost in dat tweede topic, wat eigenlijk ook in het eerste topic past. Ik weet zelf niet goed waar het hoort en er lopen een beetje twee discussies langs elkaar langs.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock