Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Wings

De statistieken bewijzen het tegendeel. Lijkt mij dat je moeilijk kunt negeren dat het forum in zwaar weer verkeert. Ik hoop dat de forumleiding dit niet onderschat en hoop dat zij het tij kunnen doen keren.

gloudiesaurus

Beide is waar. Forummers komen en gaan. Maar we hebben nu wel een dip qua forummers. Ik vind dit persoonlijk zorgelijk. Hopelijk kunnen we wat nieuwe forummers trekken en wat meer leven op het forum krijgen. We doen ons best  :)

Gek genoeg zijn het aantal  bezoekers van GPPits.net, en de lezers van ons nieuws, hoger dan ooit.

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

Bij Max Verstappen staat nu nog "Alles over de Toro Rosso coureur", dat moet zijn "Red Bull Racing coureur".

Groet,

C.G. de Beaufort


Franky R.

Citaat van: C.G. de Beaufort op 06 mei 2016 - 14:00:19
Bij Max Verstappen staat nu nog "Alles over de Toro Rosso coureur", dat moet zijn "Red Bull Racing coureur".

Groet,

C.G. de Beaufort


Max Verstappen is zelfs voor ons te snel... ;)

SDG

Vraagje voor de techneuten hier op het forum: telkens ik op gppits naar een andere pagina wil gaan of de site wil afsluiten, krijg ik van Internet Explorer steeds de vraag of ik de pagina werkelijk wens te verlaten of op de pagina wil blijven. Iemand die weet wat hiervan de oorzaak kan zijn? Het vreemde is dat ik dit enkel op gppits krijg en op geen enkele andere website...

Jozef

Ik weet dat het een dooddoener is maar... waarom zou je in godsnaam Internet Explorer gebruiken? :P

SDG

Citaat van: Jozef op 15 mei 2016 - 17:46:11
Ik weet dat het een dooddoener is maar... waarom zou je in godsnaam Internet Explorer gebruiken? :P

In Firefox kan ik niet meer inloggen op het forum. Als ik inlog, krijg ik eerst de melding dat ik een verkeerd wachtwoord heb ingegeven. En als ik vervolgens voor alle zekerheid mijn wachtwoord wil opvragen, krijg ik te lezen: 'Sorry, je hebt het maximale aantal inlogpogingen gebruikt. Probeer het over 30 seconden nog eens.'  ::)

Jozef

Dat is bizar, dat klinkt als een probleem met cookies. Is dat al lang geleden of ook in 2016 nog gebeurd? Want ik weet niet meer wanneer, maar ergens in de voorbije 6 maanden zijn de cookie-instellingen die je in Firefox kon kiezen, gewijzigd. Er is minder de mogelijkheid om cookies te weigeren, waardoor je ook wel minder 'fout' kunt doen in dit soort zaken.

Het zou ook kunnen dat gppits.net per ongeluk in de lijst staat met websites waarvan Firefox sowieso geen cookies accepteert (Options > Privacy > 'Exceptions...' en dan kijken bij de g van gppits en ook bij de w van www.gppits).

Tessa

En wat is er mis met Chrome?????????





.
.
.
..
oh, wacht, laat maar...... :-\

gloudiesaurus

Heb een nieuwe plug-in voor geïnstalleerd voor het posten van Youtube-filmpjes. Zou nu weer perfect moeten werken! De afgelopen dagen waren er wat mensen die problemen hadden, dit had te maken met de ondersteuning van de plug-in die vervallen was.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

#865
Is de mogelijkheid om een avatar te vervangen uitgeschakeld? Aangezien Tinypic problemen heeft wil ik een andere avatar via een andere host gebruiken, maar als ik het correct instel wordt de pagina van mijn profielinstellingen automatisch heringesteld naar 'geen avatar gebruiken'. Dat is niet wat ik voor ogen had. Hoe is dit op te lossen?

Edit: opgelost; blijkbaar was m'n url incorrect.


6000 berichten!

Robbert65

Citaat van: Jehoentelaar op 04 november 2016 - 14:31:25
Is de mogelijkheid om een avatar te vervangen uitgeschakeld? Aangezien Tinypic problemen heeft wil ik een andere avatar via een andere host gebruiken, maar als ik het correct instel wordt de pagina van mijn profielinstellingen automatisch heringesteld naar 'geen avatar gebruiken'. Dat is niet wat ik voor ogen had. Hoe is dit op te lossen?

Edit: opgelost; blijkbaar was m'n url incorrect.


6000 berichten!
Met felicitaties!!! Waar blijft de taart? ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Het Max Verstappen subforum is samengevoegd met het Formule 1-forum.
Het was een leuk idee, maar het heeft niet gewerkt  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is