Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Robbert65

Ik gooi 't in de groep!::) Op zich merk ik zelf niets van sticky topics, niet in de zin dat 't me stoort. Maar wel houden met iedereen zoveel mogelijk rekening.

Wat een rol zal spelen is aan de ene kant het belang voor GPPITS van de topics, waardoor ze zichtbaar moeten zijn vandaar hun plek op  F1 forum en anderzijds, dat ze weinig reacties uitlokken, vandaar dat ze sticky staan.

Gloudisaurus zal uiteindelijk de meest wijze beslissing mogelijk moeten nemen. Wij vertrouwen daarop.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Kootje

Citaat van: Robbert65 op 04 april 2016 - 11:03:45
Gloudisaurus zal uiteindelijk de meest wijze beslissing mogelijk moeten nemen. Wij vertrouwen daarop.

Ik ook  ;)

C.G. de Beaufort

Kan het verplaatste topic van Cruijff in Andere Onderwerpen worden weggegooid? Niemand zit op een gesloten Cruijff te wachten. Dank u.

Groet,

C.G. de Beaufort

Jehoentelaar

Weer twee vaste klanten van het forum armer. In zo'n korte tijd (amper een jaar) is praktisch de volledige harde kern van GPPits er vandoor. Inhoudelijke discussies zijn er nog wel maar veel minder dan voorheen. Nou is het een gegeven dat online fora het niet makkelijk hebben in het Facebooktijdperk maar dit gaat allemaal wel erg hard. Ben ik aan het zwartkijken of begint dit inmiddels een probleem te worden? Zelf ben ik ook minder actief geworden maar dat heeft niet per se daarmee te maken - een mens heeft eenmaal wel eens wat te doen in het leven.

Jozef

Maar je moet nu toch toegeven dat het deze keer anders was dan andere keren. Niemand begrijpt wat er met Gerard scheelde, en Kootje is weg omdat hij zelf de regels niet wilde respecteren terwijl hij vond dat hij het recht had om dat wel te doen. Tja, sorry maar moet ik daar dan rouwig om worden? Ook niet de eerste keer dat Kootje zoiets doet, trouwens.

Ik vind het discussieniveau niet achteruitgegaan. Die discussies tussen 2 personen over 5 topicpagina's, dat was pas ergerlijk. Maar dat zie ik nu niet meer. Er wordt met meer respect met elkaar omgegaan over het algemeen. Kootje paste daar blijkbaar niet in.

Jehoentelaar

Ik ontken niet dat dit geen uit de hand gelopen rel is maar het gegeven blijft dat de spoeling steeds dunner wordt.

Jozef

Ik vind het wel meevallen, er komen ook nieuwe leden bij. Over wie heb je het eigenlijk als je het over "praktisch de volledige harde kern van GPPits" hebt? Jeroen, Perton en Kootje zijn weg, maar verder? Ik kan niemand bedenken.

En ach, "de harde kern". Denk je dat dat de eerste harde kern was uit de geschiedenis van dit forum? Ik weet zeker dat er al vaker een "harde kern" is geweest die er dan weer vandoor gaat. People come, people go.

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 24 april 2016 - 12:02:20
Weer twee vaste klanten van het forum armer. In zo'n korte tijd (amper een jaar) is praktisch de volledige harde kern van GPPits er vandoor. Inhoudelijke discussies zijn er nog wel maar veel minder dan voorheen. Nou is het een gegeven dat online fora het niet makkelijk hebben in het Facebooktijdperk maar dit gaat allemaal wel erg hard. Ben ik aan het zwartkijken of begint dit inmiddels een probleem te worden? Zelf ben ik ook minder actief geworden maar dat heeft niet per se daarmee te maken - een mens heeft eenmaal wel eens wat te doen in het leven.

We betreuren altijd als er forummers vertrekken. Ik vind het zeker jammer dat Kootje en Gerard nu weg zijn  :( Maar het is hun eigen keuze geweest, hier kunnen wij helaas weinig aan veranderen.

De spoeling is inderdaad wat dunner geworden, dat zie je ook aan het aantal posts op het forum dat nu lager ligt. Aan de andere kant zijn er ook weer nieuwe forummers bij gekomen. Ik hoop dat we met nieuwe instroom weer wat meer activiteit kunnen krijgen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Ik heb dus wat gemist, Gerard en Kootje weg? Toch jammer, zijn Williams hart was toch altijd mooi om te lezen.

Maar zoals hierboven al gemeld, is het moeilijk voor een fora om tegen FB pagina's of FB secties van nieuws sites op te boxen. Maar misschien is het een idee om een overstap of iets te maken op de hoofdpagina.
Het probleem met FB mogelijkheden, is dat het openbaar is voor iedereen en je wel veel kwaadwillende leden/FB-ers krijgt, maar dat is misschien als half forum sectie wel te controleren. En er kan altijd gepromoot worden voor dit hoofdforum.

lieven

Citaat van: gloudiesaurus op 24 april 2016 - 13:22:27
Citaat van: Jehoentelaar op 24 april 2016 - 12:02:20
Weer twee vaste klanten van het forum armer. In zo'n korte tijd (amper een jaar) is praktisch de volledige harde kern van GPPits er vandoor. Inhoudelijke discussies zijn er nog wel maar veel minder dan voorheen. Nou is het een gegeven dat online fora het niet makkelijk hebben in het Facebooktijdperk maar dit gaat allemaal wel erg hard. Ben ik aan het zwartkijken of begint dit inmiddels een probleem te worden? Zelf ben ik ook minder actief geworden maar dat heeft niet per se daarmee te maken - een mens heeft eenmaal wel eens wat te doen in het leven.

dat zie je ook aan het aantal posts op het forum dat nu lager ligt.

Liever lager aantal posts die inhoudelijk ok zijn dan heel veel posts van een paar die topics vol zitten te discussiëren en waar ze na 5 blz enkel kunnen overeenkomen dat ze niet overeenkomen ;)

Charrel

Goedemorgen :-)

Leuk om te lezen dat jullie je allemaal inzetten voor een beter GPpits.net, mijn complimenten!

Persoonlijk zie ik in het F1 forum het "Gok de Pole" topic sticky i.p.v. topics als: TV tips topic, Forumregels, GPPits.net zoekt schrijftalent! en Jouw column op GPPits. Deze zijn wellicht relevanter om overal te kunnen tonen ipv alleen in het F1 topic.

Ik ben hier overigens voornamelijk aanwezig voor de "Gok de Pole" en F1 - schaalmodellen modellen, maar toch :-P

gloudiesaurus

We hebben wat vaste topics die lange tijd sticky stonden verplaatst naar andere onderwerpen.
Daarom staan er nu in het Formule 1 forum niet meer zoveel topics sticky  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Schijnbaar beleeft het grootste deel van de actieve mensen hier de boel iets anders dan ikzelf. Dat kan, is ook niks mis mee. Ik dacht iets aan te kaarten maar het is mooi om te zien dat er voldoende vertrouwen is. Excuses voor de consternatie en laten we hopen dat het vooral gezellig (en) actief blijft hier.

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 25 april 2016 - 22:30:37
Schijnbaar beleeft het grootste deel van de actieve mensen hier de boel iets anders dan ikzelf. Dat kan, is ook niks mis mee. Ik dacht iets aan te kaarten maar het is mooi om te zien dat er voldoende vertrouwen is. Excuses voor de consternatie en laten we hopen dat het vooral gezellig (en) actief blijft hier.

No problem. Natuurlijk heb je wel juist gezien dat er aantal forummers zijn vertrokken. Laten we het nu met z'n allen vooral gezellig houden  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Citaat van: Jehoentelaar op 25 april 2016 - 22:30:37
Schijnbaar beleeft het grootste deel van de actieve mensen hier de boel iets anders dan ikzelf. Dat kan, is ook niks mis mee. Ik dacht iets aan te kaarten maar het is mooi om te zien dat er voldoende vertrouwen is. Excuses voor de consternatie en laten we hopen dat het vooral gezellig (en) actief blijft hier.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet zeggen dat je helemaal geen punt hebt. Maar de groep actieve leden op een forum is iets dat altijd evolueert.