Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 29 maart 2016 - 12:59:54
Onder het motto "als je het doet, moet je het goed doen" (;)) heb ik nog deze suggestie: misschien in het menu op de hoofdpagina ook de directe link naar het Verstappen-forum toevoegen, in het forummenu (waar je dus nu al F1-forum, Andere autosport e.d. hebt). Dat kan een occasionele bezoeker sneller verleiden om een kijkje te nemen.

Toegevoegd  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Misschien ben ik de enige hoor, maar ik stoor me persoonlijk al vrij lang aan 2 topics in het FORMULE 1 FORUM deel van het forum. Wellicht is het omdat ik er niet aan mee doe, al denk ik het niet, maar horen de GOK DE POLE en GOK DE TOP topics niet gewoon in het FORMULE 1 KWISJES deel te staan?

Jozef

Dat was dus ook mijn punt, ik vind het ook een overload aan sticky topics zo.

Zet desnoods een link naar beide topics in de openingspost van het normale GP-topic, als je meer zichtbaarheid wil.

Jehoentelaar

Aan het grotere deelnemersaantal van Gok de Pole kun je wel zien dat het zinvol is geweest om dat topic in het normale Formule 1-subforum te parkeren. Dat Quizdeel (Kwisjes, really?) is veel slechter bezocht. Volgens mij is eind vorig seizoen de keuze gemaakt om het voor dit jaar eens bij elkaar te gooien om te zien wat het effect is. Niet slecht, zo blijkt. Of alles ook sticky moet zijn is inderdaad een ander verhaal.

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 02 april 2016 - 11:12:57
Aan het grotere deelnemersaantal van Gok de Pole kun je wel zien dat het zinvol is geweest om dat topic in het normale Formule 1-subforum te parkeren.

Ik weet niet of het daaraan te danken is, of dat het komt doordat we 'n x-aantal nieuwe leden hebben. Hoe dan ook is het doel bereikt. De deelnemende spelers zullen het spel nu ook wel vinden in het kwisjes deel.

CitaatDat Quizdeel (Kwisjes, really?) is veel slechter bezocht.

Logisch ... kwisjes (ja ... echt, zo staat het er en is nog altijd beter Nederlands dan "really" ) worden nu in het F1 deel geplaatst, dus wat hebben we nu nog in het quiz deel te zoeken?

BMW.WilliamsF1

Misschien idd het kwisjes deel weg mikken (of in een Archief zetten) en ook al die sticky topics verminderen. Zo zie ik forumregels staan, maar volgens mij zijn er wel mode om die ergens anders op t forum te plaatsen. Dat de GP topics sticky zijn is wel logisch, maar moeten al die andere topics ook sticky? Ik zie sticky topics staan waar al lang niets in wordt gezegd.

Mickey

Vinden jullie als regulars het niet veel makkelijker om het forum te bezoeken vanaf 'toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek'? Die gebruik ik altijd en daardoor maakt de lay-out van het forum mij niet zoveel uit.

Robbert65

Citaat van: Mickey op 02 april 2016 - 20:15:00
Vinden jullie als regulars het niet veel makkelijker om het forum te bezoeken vanaf 'toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek'? Die gebruik ik altijd en daardoor maakt de lay-out van het forum mij niet zoveel uit.

wat Mickey zegt...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 02 april 2016 - 12:36:44
Misschien idd het kwisjes deel weg mikken (of in een Archief zetten) en ook al die sticky topics verminderen. Zo zie ik forumregels staan, maar volgens mij zijn er wel mode om die ergens anders op t forum te plaatsen. Dat de GP topics sticky zijn is wel logisch, maar moeten al die andere topics ook sticky? Ik zie sticky topics staan waar al lang niets in wordt gezegd.
Mij lijkt het een goed compromis. Laat het in het F1-deel, maar niet als sticky. Iedereen tevreden?

Kootje

Citaat van: Mickey op 02 april 2016 - 20:15:00
Vinden jullie als regulars het niet veel makkelijker om het forum te bezoeken vanaf 'toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek'? Die gebruik ik altijd en daardoor maakt de lay-out van het forum mij niet zoveel uit.

Zo begin ik wel altijd, maar nadat ik het eerste F1 topic geopend heb klik ik onderaan het scherm altijd F1 FORUM aan, waardoor ik wel in die lay-out kom. Maar goed, ik stoor me niet aan de lay-out of aan de hoeveelheid sticky topics. Ik stoor me aan topics die in 'n verkeerd subforum staan. Spelletjes/quizen horen imo in het F1 KWISJES subforum, de dood van Cruyff in ANDERE SPORTEN enz. enz. Maar ja ... dat ben ik.

Robbert65

Citaat van: Kootje op 03 april 2016 - 13:39:08
Citaat van: Mickey op 02 april 2016 - 20:15:00
Vinden jullie als regulars het niet veel makkelijker om het forum te bezoeken vanaf 'toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek'? Die gebruik ik altijd en daardoor maakt de lay-out van het forum mij niet zoveel uit.

Zo begin ik wel altijd, maar nadat ik het eerste F1 topic geopend heb klik ik onderaan het scherm altijd F1 FORUM aan, waardoor ik wel in die lay-out kom. Maar goed, ik stoor me niet aan de lay-out of aan de hoeveelheid sticky topics. Ik stoor me aan topics die in 'n verkeerd subforum staan. Spelletjes/quizen horen imo in het F1 KWISJES subforum, de dood van Cruyff in ANDERE SPORTEN enz. enz. Maar ja ... dat ben ik.

done: http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,13791.0.html
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Kootje


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Kootje

#838
Oke ... in dat geval. ;D

Is het misschien 'n idee om redactionele topics als dit topic, maar ook deze: PITS ZOEKT SCHRIJVERS, JOUW COLUMN, FORUMREGELS ed in 'n eigen subforum onder te brengen? Daarmee halveer je de hoeveelheid sticky topics in het F1 Forum gedeelte, waar sommigen zich blijkbaar aan irriteren.

BMW.WilliamsF1

Goed idee, die topics lees je 1 keer en dan nooit meer.