Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Tuesday op 28 maart 2016 - 10:50:50
Citaat van: gloudiesaurus op 24 maart 2016 - 21:18:19
Vanaf nu heeft Max Verstappen een eigen sub-forum  :) Hier kunnen extra topics geopend worden voor nog meer discussie, alles over Max natuurlijk   ;)
ik heb ook het gevoel dat dat niet gaat werken. Max komt in allerlei topics al geregeld langs en met 1 speciaal Max topic heb je al een mooi vangnet voor alles wat teveel off topic dreigt te gaan. Bovendien is het ook beter zichtbaar voor mensen die alleen op het F1 forum kijken (zoals ik).

We zullen zien. Misschien dat we wat topics kunnen uitsplitsen en meer diepgang kunnen vinden.

En qua Max-fans. Ze zijn welkom hoor, net als alle andere fans  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Lijkt me toch dat de meerderheid er geen heil in ziet. En niet op zit te wachten. ;) Niet vervelend bedoeld maar als tip geef ik mee om te luisteren naar je publiek.

Kootje

Hoezo ziet de meerderheid er geen heil in? Omdat 4 mensen zich er in meer of mindere mate tegen uit hebben gesproken? Nauwelijks 'n meerderheid te noemen.

Robbert65

Het is menselijk om terug te deinzen bij veranderingen. Mensen willen graag alles zo houden als het is als ze denken dat het zo wel goed is. Maar soms kunnen dingen beter en dat kun je pas uitvinden door hier en daar te veranderen. Kijk naar kwalificeren in Formule 1. Wat een weerstand. Maar gewoon eens rustig uittesten wat wel werkt en wat niet is dan toch beter.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Wings op 28 maart 2016 - 22:03:12
Lijkt me toch dat de meerderheid er geen heil in ziet. En niet op zit te wachten. ;) Niet vervelend bedoeld maar als tip geef ik mee om te luisteren naar je publiek.

Laten we het even aankijken. Als het niet werkt kunnen we altijd weer terug naar de oude situatie  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 28 maart 2016 - 22:10:39
Hoezo ziet de meerderheid er geen heil in? Omdat 4 mensen zich er in meer of mindere mate tegen uit hebben gesproken? Nauwelijks 'n meerderheid te noemen.

Daarentegen zijn er nog geen uitgesproken voorstanders langsgekomen in dit draadje over het onderwerp.

Jozef

Voorstanders van een voldongen feit hoor je doorgaans niet, dat wil dus weinig zeggen.

Ik heb hierboven mijn bedenkingen geuit maar ik ben er niet erg tegen of zo hoor, laat de redactie dit toch gewoon proberen en kijken of het werkt. Mijn vorige post was eigenlijk al te veel gezeur, sorry daarvoor.

Robbert65

Citaat van: Jehoentelaar op 28 maart 2016 - 23:11:57
Citaat van: Kootje op 28 maart 2016 - 22:10:39
Hoezo ziet de meerderheid er geen heil in? Omdat 4 mensen zich er in meer of mindere mate tegen uit hebben gesproken? Nauwelijks 'n meerderheid te noemen.

Daarentegen zijn er nog geen uitgesproken voorstanders langsgekomen in dit draadje over het onderwerp.

Ik ben voor. Uitgesproken.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Kootje

#818
Citaat van: Jehoentelaar op 28 maart 2016 - 23:11:57
Daarentegen zijn er nog geen uitgesproken voorstanders langsgekomen in dit draadje over het onderwerp.
Citaat van: Jozef op 28 maart 2016 - 23:44:40
Voorstanders van een voldongen feit hoor je doorgaans niet, dat wil dus weinig zeggen.

Precies Jozef, ennuh ... bij deze dan Jehoentelaar.





Jozef

Onder het motto "als je het doet, moet je het goed doen" (;)) heb ik nog deze suggestie: misschien in het menu op de hoofdpagina ook de directe link naar het Verstappen-forum toevoegen, in het forummenu (waar je dus nu al F1-forum, Andere autosport e.d. hebt). Dat kan een occasionele bezoeker sneller verleiden om een kijkje te nemen.

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 28 maart 2016 - 22:46:54
Citaat van: Wings op 28 maart 2016 - 22:03:12
Lijkt me toch dat de meerderheid er geen heil in ziet. En niet op zit te wachten. ;) Niet vervelend bedoeld maar als tip geef ik mee om te luisteren naar je publiek.

Laten we het even aankijken. Als het niet werkt kunnen we altijd weer terug naar de oude situatie  :)

Wanneer werkt het volgens jou? Verder vind ik het verwarrend en onoverzichtelijk. Zo is er nu al een Silly Season topic aangemaakt voor Verstappen. Dus als dadelijk Silly Season 2016-2017 wordt geopend mogen we het toekomstperspectief van iedere coureur bespreken, tenzij het die van Max aangaat, want hij heeft een eigen topic en in 2 topics 1 onderwerp bespreken schept geen duidelijkheid. Datzelfde geldt voor al het andere wat Max aangaat. Ik zie het nut niet om 1 rijder een subforum te geven. Max is 1 van de 22 en absoluut niet meer dan dat dus zelfs ongepast om hem belangrijk te maken dan zijn collega's. Ik kan mij prima voorstellen dat je als niet-Max-fan daar wat van vindt en er niet op zit te wachten.

Wings

Citaat van: Kootje op 28 maart 2016 - 22:10:39
Hoezo ziet de meerderheid er geen heil in? Omdat 4 mensen zich er in meer of mindere mate tegen uit hebben gesproken? Nauwelijks 'n meerderheid te noemen.

De meerderheid van mensen die er wat van vinden.

Kootje

Nee ... de meerderheid vd mensen die zich erover uitspraken, dat is iets heel anders.  ;)

Wings

Ik weet natuurlijk zelf het beste hoe ik de uitspraak bedoel. En verder laat ik het er ook bij.

gloudiesaurus

Citaat van: Wings op 29 maart 2016 - 19:45:38
Citaat van: gloudiesaurus op 28 maart 2016 - 22:46:54
Citaat van: Wings op 28 maart 2016 - 22:03:12
Lijkt me toch dat de meerderheid er geen heil in ziet. En niet op zit te wachten. ;) Niet vervelend bedoeld maar als tip geef ik mee om te luisteren naar je publiek.

Laten we het even aankijken. Als het niet werkt kunnen we altijd weer terug naar de oude situatie  :)

Wanneer werkt het volgens jou? Verder vind ik het verwarrend en onoverzichtelijk. Zo is er nu al een Silly Season topic aangemaakt voor Verstappen. Dus als dadelijk Silly Season 2016-2017 wordt geopend mogen we het toekomstperspectief van iedere coureur bespreken, tenzij het die van Max aangaat, want hij heeft een eigen topic en in 2 topics 1 onderwerp bespreken schept geen duidelijkheid. Datzelfde geldt voor al het andere wat Max aangaat. Ik zie het nut niet om 1 rijder een subforum te geven. Max is 1 van de 22 en absoluut niet meer dan dat dus zelfs ongepast om hem belangrijk te maken dan zijn collega's. Ik kan mij prima voorstellen dat je als niet-Max-fan daar wat van vindt en er niet op zit te wachten.

Laten we eens kijken of er animo is. Inmiddels zijn er wat aanmeldingen van nieuwe forummers gekomen  :)
Geef het ook even de tijd. Terugkeren naar de oude situatie kan altijd.

Kijk zo heel zwart/ wit qua topics zijn we nooit geweest, al kijken we naar hoofdlijnen.

Het Max silly season topic is specifiek voor Max, op het Formule 1 gedeelte voor alle coureurs...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is