Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Maikel0230

Heren ik zal jullie opmerkingen met de redactie delen en we zullen kijken om het zo snel mogelijk op te lossen.

Groet

M.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230

Citaat van: Maikel0230 op 19 februari 2016 - 15:25:02
Heren ik zal jullie opmerkingen met de redactie delen en we zullen kijken om het zo snel mogelijk op te lossen.

Groet

M.

Kleine update: We hebben inmiddels de mobiele site weer aan de gang gekregen. Echter zijn de werken nog steeds aan de gang om dat zo te houden, dus houd er rekening mee dat ze alsnog uitvalt.

Groet

M.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Ik mis eigenlijk een soort snelkoppeling met het forum op de mobiele site.  Kan dit kloppen of kijk ik eroverheen?

FolkertE

Dat vroeg ik me ook vaak af, maar volgens mij is er nog niet een directe mobiele versie van het forum, enkel van de FP? Of dat is hoe ik het altijd begreep.

Robbert65

Citaat van: Sabai op 12 maart 2016 - 10:59:15
Ik mis eigenlijk een soort snelkoppeling met het forum op de mobiele site.  Kan dit kloppen of kijk ik eroverheen?

Als je op de mobiele site bent staat er bovenaan een link: bekijk de volledige website. ga je daarheen, kun je via de knoppen op de fp naar het forum. Mijn android browser maakt het me vervolgens makkelijk door die forumpagina te onthouden en meteen een suggestie te geven als ik gpp intik in de url regel.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Citaat van: Robbert65 op 12 maart 2016 - 12:14:40
Citaat van: Sabai op 12 maart 2016 - 10:59:15
Ik mis eigenlijk een soort snelkoppeling met het forum op de mobiele site.  Kan dit kloppen of kijk ik eroverheen?

Als je op de mobiele site bent staat er bovenaan een link: bekijk de volledige website. ga je daarheen, kun je via de knoppen op de fp naar het forum. Mijn android browser maakt het me vervolgens makkelijk door die forumpagina te onthouden en meteen een suggestie te geven als ik gpp intik in de url regel.

Zo doe ik het nu ook.Maar dat kan makkelijker lijkt mij.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Vanaf nu heeft Max Verstappen een eigen sub-forum  :) Hier kunnen extra topics geopend worden voor nog meer discussie, alles over Max natuurlijk   ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Had nou niet het idee dat er zo'n topicwildgroei was dat een apart subforum nodig is, eigenlijk. Is het overigens een idee om en passant wat drooggevallen subfora samen te voegen c.q. te verwijderen?

Wings

Eens met bovenstaande. Verstappen is één van de 22. Niet meer dan dat.

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 25 maart 2016 - 11:47:15
Had nou niet het idee dat er zo'n topicwildgroei was dat een apart subforum nodig is, eigenlijk. Is het overigens een idee om en passant wat drooggevallen subfora samen te voegen c.q. te verwijderen?

@Jehoentelaar en wings, ben het met jullie eens.

We willen proberen om met een sub-forum wat extra discussies op gang te brengen. Dat wellicht leidt tot meer posts  :) Het is de laatste tijd toch wat rustiger geworden op het forum.

Het is een test, als het niet werkt kunnen we het sub-forum altijd weer samenvoegen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Prima. Verder is het de laatste tijd inderdaad rustig.

Kootje

Komt wel goed nu het seizoen weer is begonnen.

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 24 maart 2016 - 21:18:19
Vanaf nu heeft Max Verstappen een eigen sub-forum  :) Hier kunnen extra topics geopend worden voor nog meer discussie, alles over Max natuurlijk   ;)
ik heb ook het gevoel dat dat niet gaat werken. Max komt in allerlei topics al geregeld langs en met 1 speciaal Max topic heb je al een mooi vangnet voor alles wat teveel off topic dreigt te gaan. Bovendien is het ook beter zichtbaar voor mensen die alleen op het F1 forum kijken (zoals ik).

Jozef

Ik ben bang dat het een schare Verstappen-fans zal aantrekken waar we niet op zitten te wachten. Maar misschien ben ik wel de pessimist. ^^

Ik maal er verder niet om dat dit nieuw subforum er is, maar ik ga er ook niet op kijken (of toch niet vaak :P).