Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Fietser


Robbert65

ik bedoel te zeggen, dat je iemand die weliswaar niet onmisbaar is wel missen kunt.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Doorgewinterde forummers zijn redelijk zeldzaam maar wat mij betreft niet onmisbaar. En Jeroen/0634 'kennende' duikt hij vroeg of laat wel weer ergens op. Wellicht wanneer Ajax een zware periode tegemoet gaat.

Robbert65

Als doorgewinterde Ajax supporter kan ik je melden dat Ajax zich momenteel middenin de diepste crisis aller tijden bevindt...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Hamilton#44

Ah, hier is de samenzwering tegen mij dus ontstaan zie ik.  ;)

Volgens mij beledig ik niemand zolang ik zelf niet beledigd word, als de moderatoren vinden dat ik iets verkeerd hoor ik dat wel van hun en zal ik mij aanpassen waar nodig of als ik het er niet mee eens ben hier niet meer komen.

Er zitten hier een aantal mensen die verwachten dat nieuwe forummers in het gareel lopen met mensen die hier toevallig al wat langer inloggen, dat is denk ik het grootste probleem.  :)

Als mensen zich verder aan mij irriteren kunnen ze misschien ook, heel wild gek idee hoor, niet op mij reageren?  :D

Jehoentelaar

Zover ik het zelf kan overzien is er geen sprake van een samenzwering en/of van een strikte 'etiquette' wat betreft het te vertonen gedrag op dit forum. Wel is het zo dat er - zoals overal, zowel online als offline - morele regels gelden in de omgang tussen verschillende personen. Wanneer iemand erop wordt geattendeerd dat bepaalde gedragskeuzen als vervelend worden ervaren is het niet meer dan logisch dat er van beide (!) partijen kan worden verwacht dat er in het vervolg geen verdere problemen ontstaan. Van dat laatste is helaas geen sprake geweest eind oktober.

Hamilton#44

Geef mij dan 1 voorbeeld waarin ik niet correct omga met een medeforummer?  :)
En dan een voorbeeld waarin men mijn in 1e instantie niet 'aanvalt'.

Jehoentelaar

Dat is niet wat ik in mijn vorige post zeg; wel geef ik (zij het indirect) aan dat sommige gedragskeuzen door andere forummers als hinderlijk c.q. vervelend zijn ervaren. Wat correct forumgedrag is verschilt per persoon en omdat de forumrichtlijnen daar tot voor kort vrij onduidelijk over waren is er vervolgens veel discussie over ontstaan (waardoor de boel uiteindelijk diverse malen is geëxplodeerd).

Een voorbeeld zou wat dat betreft (dus niet waarin je per definitie incorrect met iemand omgaat) het aangeven dat iemand 'beter moet lezen' wanneer iemand een van jouw berichten verkeerd interpreteert kunnen zijn.

gloudiesaurus

Heren, einde van deze discussie graag  :)!
Ik refeer hier naar toe:
CitaatEn de ellelange discussies een op een die pagina lang zijn moeten we ook stoppen.

Het bericht van de redactie is volgens mij duidelijk genoeg geweest.
Laat elkaar in zijn of haar waarde.

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

@Gloudi, Met die laatste zin suggereer je dat iemand iemand anders in de hierbovenstaande 4 posts niet in zijn waarde laat. En dat is helemaal niet het geval. Ik hoop dat de heren een vruchtbare voortzetting van de discussie voeren in PM.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Hamilton#44


gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 05 november 2015 - 18:01:39
@Gloudi, Met die laatste zin suggereer je dat iemand iemand anders in de hierbovenstaande 4 posts niet in zijn waarde laat. En dat is helemaal niet het geval. Ik hoop dat de heren een vruchtbare voortzetting van de discussie voeren in PM.

Nou zo bedoel ik het niet. Ik bedoel te zeggen dat iedereen anderen in zijn waarde moet laten. Meer als algemene opmerking.

En de reden waarom ik de discussie afkap is omdat we geen lange 1 op 1 discussies willen hebben die nergens toe gaan leiden.
Onze boodschap van de redactie is helder genoeg.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Weet een van de moderatoren om welke reden het account van Perton opgeheven is?

Kootje


gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 13 december 2015 - 12:33:27
Weet een van de moderatoren om welke reden het account van Perton opgeheven is?

Hij heeft het zelf opgezegd.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is