Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Tuesday

maar ik lees het wel zo. Zo zie je maar weer dat er een wereld van verschil kan zitten tussen hoe iets neergezet wordt en hoe iets overkomt. En ja, dan kunnen anderen dus weer gaan roepen dat je niet goed leest, of jij kunt dan weer gaan roepen dat de ander draait enz enz.. terwijl de ander zich van geen kwaad bewust is .  jij maakt er nu gemeen van, maar er stond ook flauw bij. Iets tussen die beiden in dus. En ik persoonlijk geloof niet dat het geheel onschuldig was. En zo zijn we hier allemaal bezig . Ik vind dat op zich prima, we maken ons er allemaal schuldig aan, maar ik vind dat we ook allemaal wel wat meer incasseringsvermogen mogen hebben. Veel mensen willen ook graag een F1 zien met minder regeltjes, inclusief coureurs en teams, maar juist omdat coureurs en teams bij het minste of geringste zelf lopen te klagen zijn die regels er. Maar leuker wordt het er niet van. Kortom, als we met zn allen (of iig een meerderheid) gewoon wat volwassener doen dan is er volgens mij niet zoveel aan de hand en is er echt geen schoolmeester/politieagent nodig. Er is echt niet 1 persoon die de sfeer hier verpest. Bovendien valt het hier sowieso nog wel mee, onenigheden zullen er altijd zijn en mensen die elkaar niet liggen ook, zelfs al zouden we allemaal voor hetzelfde kamp supporteren. En dat iemand 'het de laatste tijd niet zo leuk meer vind', dat heb ik in t verleden al zo vaak gelezen. Ik denk niet dat het forum daar haar koers op moet aanpassen. Leden komen en gaan zoals je zelf al zei, maar het is niet voor niks dat dit forum er al zo lang is. Kortom, ik zou geen rigoreuze wijzingen doorvoeren, tenzij dit forum ook overspoeld gaat worden door Max hooligans etc.
Maar goed, dit gewoon meer feedback in het algemeen hoor, de redactie vroeg daar om dus bij deze. Verder hou ik mn poststop gewoon nog ff aan, bevalt me prima.

0634

Precies ja, wat je zegt. En omdat er een wereld van verschil zit tussen wat men schrijft en wat men leest ga ik er nog wat dieper op in. Zonder te zeggen ' lees anders even terug'. Dat is tamelijk forum-killing.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 29 oktober 2015 - 23:16:35
Precies ja, wat je zegt. En omdat er een wereld van verschil zit tussen wat men schrijft en wat men leest ga ik er nog wat dieper op in. Zonder te zeggen ' lees anders even terug'. Dat is tamelijk forum-killing.
mwah, daar hebben heel wat mensen zich hier wel eens schuldig aan gemaakt. Ik heb ook zo vaak naar mn hoofd geslingerd gekregen dat ik niet goed lees, soms 'keurig' ingepakt met allerlei statements etc.  Wat dat betreft vind ik het allemaal niet zo schokkend. Ik kan me voorstellen dat mensen zich ergeren aan het postgedrag van Hamilton, maar dat met zoveel bombarie moet worden gestopt en dat er bepaalde dingen worden geforceerd vind ik wel wat overdreven (om het maar netjes te zeggen).
Ik kan me overigens ook vaag herinneren dat ik in het verleden ook wel eens heb geroepen dat RBR gewoon het fabrieksteam van Renault was, maar daar was toen lang niet iedereen het mee eens. Soms lijkt het ook wel of mensen puur op basis van de persoon hun standpunt innemen.

Sabai

Leuk dat de sfeer zo verbeterd is hier  ;).Het valt me op dat juist degene die jaren lang zo actief waren op andere forums die nu ñiet meer bestaan.Hier gekomen zijn en de sfeer dusdanig verpest hebben dat het hier nu is zoals het is.Vooral degene die klagen mogen weleens naar zichzelf kijken.

0634

Ik heb er nog eens goed over nagedacht en ik vind het eigenlijk wel prima zo. Het plezier is voor een goed deel weg. Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik zelf niet altijd lief ben geweest,  het zij zo. Verder heb ik gezegd wat ik wilde zeggen, ik heb geen zin mezelf te verdedigen of ervan beschuldigd te worden te dreigen met vertrek. Ik stop ermee. Adios.

Jozef

Ennn het is geëscaleerd. Gefeliciteerd, moderatie, met dit prachtige optreden. Veel plezier nog met "achter de schermen bespreken".

NielsD

Ik moet zeggen dat ik weinig post de laatste tijd, dat komt dat ik erg veel werk en weinig tijd heb om op het forum te kijken. Maar als ik dan eens een bezoekje breng aan GPPits, dan staan de topics boordevol persoonlijke aanvallen en troep. Het enige wat ik dan denk ik is; hoe volwassen zijn we eigenlijk met z'n allen.

We praten over een sport die ons vermaak biedt, waar we een passie voor hebben en waar het merendeel toch best veel verstand van heeft op dit forum. Mocht je een ''aanval'' plaatsen op dat vlak, dan is daar niets mis mee. Het is een forum en dus mag er gediscussieerd worden. Sterker nog; hoe meer, hoe beter. Ik weet niet hoe oud jullie allemaal zijn, maar ik als 24-jarige (vrij jong dus nog), laat het wel uit mijn hoofd om iemand persoonlijk aan te vallen. Ik zie dat best vaak de laatste tijd en heb gewoon geen zin om dat allemaal door te gaan spitten. Ik kom voor Formule 1 en niet voor mensen die vanachter hun toetsenbord mensen gaan aanvallen.

Ik val ongetwijfeld in de herhaling (want ook nu heb ik niet alles gelezen), maar ik als ''neutrale'' bezoeker, wil toch even laten weten hoe ik erover denk en wellicht spreek ik namens een groot deel van het forum. Want ik ga er vanuit dat de meeste mensen er zo over denken.

Nu baal ik er wel flink van (en daar komt weer een veertje), dat Perton heeft besloten dit forum te verlaten. Hij heeft er enorm veel verstand van en niet alleen van Formule 1. Wat dat betreft mogen jullie best weten dat ik zijn posts sowieso altijd lees, omdat ik weet dat daar nog wat nuttigs instaat. Voor de rest heb ik een aantal namen in mijn hoofd, waarvan ik denk dat ze wel iets minder kinderachtig mogen doen. Tering zeg, het is maar een sport. Laten we het leuk houden.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Ik ben erop teruggekomen hè ;). Jeroen is nu wel echt weg. maar goed, het blijven hangt natuurlijk wel af van hoe het de komende weken verder gaat. Wat verder geen dreigement is, trouwens. Op fora is het altijd een komen en gaan van mensen, ik ben heus niet onmisbaar.

NielsD

Oh, zie je. Ik lees de helft al niet meer, dus had dat even gemist. ;-) Maar goed om te horen dat je er weer bent. Niet onmisbaar, maar wel iemand die vaak en inhoudelijk reageerde. Dus het zal wel wat rustiger worden.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Tuesday

Citaat van: NielsD op 30 oktober 2015 - 21:49:16
Oh, zie je. Ik lees de helft al niet meer, dus had dat even gemist. ;-) Maar goed om te horen dat je er weer bent. Niet onmisbaar, maar wel iemand die vaak en inhoudelijk reageerde. Dus het zal wel wat rustiger worden.
ook iemand die het meest extreem uit de bocht schiet. Dat mag dan ook wel ff gezegd worden. Want daar ligt nu het probleem, niet bij het gebrek aan positieve bijdragen.

NielsD

Citaat van: Ruby op 30 oktober 2015 - 22:11:45
Citaat van: NielsD op 30 oktober 2015 - 21:49:16
Oh, zie je. Ik lees de helft al niet meer, dus had dat even gemist. ;-) Maar goed om te horen dat je er weer bent. Niet onmisbaar, maar wel iemand die vaak en inhoudelijk reageerde. Dus het zal wel wat rustiger worden.
ook iemand die het meest extreem uit de bocht schiet. Dat mag dan ook wel ff gezegd worden. Want daar ligt nu het probleem, niet bij het gebrek aan positieve bijdragen.

En dat komt vaak omdat zijn posts niet goed gelezen worden, dan vind ik het ook wel logisch.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings

Wat een kippenhok hier. Tis maar een forum.

Perton

Citaat van: NielsD op 30 oktober 2015 - 22:12:56
Citaat van: Ruby op 30 oktober 2015 - 22:11:45
Citaat van: NielsD op 30 oktober 2015 - 21:49:16
Oh, zie je. Ik lees de helft al niet meer, dus had dat even gemist. ;-) Maar goed om te horen dat je er weer bent. Niet onmisbaar, maar wel iemand die vaak en inhoudelijk reageerde. Dus het zal wel wat rustiger worden.
ook iemand die het meest extreem uit de bocht schiet. Dat mag dan ook wel ff gezegd worden. Want daar ligt nu het probleem, niet bij het gebrek aan positieve bijdragen.

En dat komt vaak omdat zijn posts niet goed gelezen worden, dan vind ik het ook wel logisch.
Mwoah, dat was eigenlijk nog de minste reden die ik er voor had. Maar voor de rest wil ik er eigenlijk niet zoveel aandacht aan besteden. Volgens mij is het meer zaak om vooruit te kijken hoe het forum beter wordt, dan oude koeien maar uit de sloot te blijven halen (los van of zaken die gezegd worden terecht zijn of niet - want geheel onwaar is het natuurlijk niet wat Ruby zegt).

Wings

Citaat van: Jozef op 30 oktober 2015 - 18:51:24
Ennn het is geëscaleerd. Gefeliciteerd, moderatie, met dit prachtige optreden. Veel plezier nog met "achter de schermen bespreken".

Soms kun je beter wachten totdat de storm overwaait. Als de gemoederen hoog zijn opgelopen doe je het toch nooit goed. Wat je ook doet. Ik denk dat het verstandig is om nu niet krampachtig alles op rails te willen zetten en om pas op de plaats te maken. Pas dan eens kijken om de pionnen opnieuw uit te zetten en dingen wellicht ietwat anders aan te pakken (overigens vind ik dat niet nodig en levert de moderatie prima werk hier). Dat Jeroen plots vertrekt is natuurlijk niet tof. Maar dit heb ik Jeroen best vaak zien doen. Soms wordt het hem teveel, vertrekt hij en na een poos keert hij plots weer terug. En ik hoop ook dat hij dat nu ook doet. Ondanks dat ik hem af en toe virtueel kan wurgen vind ik het een prima kerel en is zijn afwezigheid een gemis.

NielsD

Citaat van: Perton op 30 oktober 2015 - 22:23:28
Citaat van: NielsD op 30 oktober 2015 - 22:12:56
Citaat van: Ruby op 30 oktober 2015 - 22:11:45
Citaat van: NielsD op 30 oktober 2015 - 21:49:16
Oh, zie je. Ik lees de helft al niet meer, dus had dat even gemist. ;-) Maar goed om te horen dat je er weer bent. Niet onmisbaar, maar wel iemand die vaak en inhoudelijk reageerde. Dus het zal wel wat rustiger worden.
ook iemand die het meest extreem uit de bocht schiet. Dat mag dan ook wel ff gezegd worden. Want daar ligt nu het probleem, niet bij het gebrek aan positieve bijdragen.

En dat komt vaak omdat zijn posts niet goed gelezen worden, dan vind ik het ook wel logisch.
Mwoah, dat was eigenlijk nog de minste reden die ik er voor had. Maar voor de rest wil ik er eigenlijk niet zoveel aandacht aan besteden. Volgens mij is het meer zaak om vooruit te kijken hoe het forum beter wordt, dan oude koeien maar uit de sloot te blijven halen (los van of zaken die gezegd worden terecht zijn of niet - want geheel onwaar is het natuurlijk niet wat Ruby zegt).

Oke. Laten we er nu allemaal maar over ophouden en alleen praten over Formule 1.

Voor de mods: mocht er iemand persoonlijk gaan aanvallen, meteen van het forum donderen. Dan maar een radicale aanpak.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna