Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Sabai op 11 juli 2015 - 08:36:26
Ik kan me zeer vinden in het betoog van Kootje. Voor mij is de lol er ook af door de agressieve manier waarop er tegenwoordig gereageerd word door twee bepaalde personen die zich geroepen voelen overal op te moeten antwoorden. Ik zal af en toe nog meelezen en wellicht kom ik terug als de sfeer weer wat gezelliger word.
Gergroet iedereen!

Ook jammer Sabai. Maar ik laat me door 3/4 gasten niet de mond snoeren. Ik ben een eigenwijze. Heb mijn mening. Ik behandel mensen cq forummers zoals ze mij behandelen. Heb ik geen probleem mee. Het tijdperk snotneus is al jaren geleden. Hopelijk zien we jou ook weer terug.
Some things are too important to be left in the past.

Tuesday

Citaat van: Sabai op 11 juli 2015 - 08:36:26
Ik kan me zeer vinden in het betoog van Kootje. Voor mij is de lol er ook af door de agressieve manier waarop er tegenwoordig gereageerd word door twee bepaalde personen die zich geroepen voelen overal op te moeten antwoorden. Ik zal af en toe nog meelezen en wellicht kom ik terug als de sfeer weer wat gezelliger word.
Gergroet iedereen!
het forum heeft juist meer Vettel fans nodig, niet minder ;) ik weet niet op wie je doelt, maar ik zal iig mijn postfrequentie wat omlaag brengen en me wat meer beperken tot de raceweekenden. Verder blijft het natuurlijk wel een F1 forum, dus al te kleinzerig moet men hier ook niet zijn, maar voor de sfeer zou het misschien idd beter zijn als een aantal mensen (inclusief mezelf) een stapje terug doen.

Tuesday

en speciaal voor Kootje heb ik mn avatar aangepast. Als iedereen dat nou ff doet dan blijft ie op zeker ;)

Jehoentelaar

Goed dat iedereen het in grote lijnen wel met elkaar eens is wat dit betreft. Ben het met Perton wel eens dat het over Verstappen vrij moeilijk discussiëren is (en dat dit er wel enigszins aan zat te komen), maar de zaak heeft zich wat te ver geëscaleerd. Ik zal zelf in ieder geval wat beter m'n best doen om het netjes te houden en vooral inhoudelijk te blijven. Weet wel dat negentig procent van de mensen hier dat sowieso doet, maar dat mag best honderd worden.

Perton

Problemen ontstaan ook (los van Verstappen-discussies trouwens, in dat geval vind ik dat er soms echt ontzettend op de pik getrapt wordt gereageerd door enkele van zijn fans) omdat men elkaar gewoon niet goed snapt en dan direct geïrriteerd reageert. Wat ik zelf ook doe, maar lang niet de enige in ben. Qua schelden ben ik wel een van de ergere, zo niet de ergste, geef ik direct toe, maar er zijn genoeg mensen die direct in sarcasme-modus schieten. En de oorspronkelijke poster reageert daar weer geïrriteerd op, en zo gaat het telkens door. Dat sijpelt natuurlijk ook altijd wel door.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 11 juli 2015 - 23:53:33
Problemen ontstaan ook (los van Verstappen-discussies trouwens, in dat geval vind ik dat er soms echt ontzettend op de pik getrapt wordt gereageerd door enkele van zijn fans) omdat men elkaar gewoon niet goed snapt en dan direct geïrriteerd reageert. Wat ik zelf ook doe, maar lang niet de enige in ben. Qua schelden ben ik wel een van de ergere, zo niet de ergste, geef ik direct toe, maar er zijn genoeg mensen die direct in sarcasme-modus schieten. En de oorspronkelijke poster reageert daar weer geïrriteerd op, en zo gaat het telkens door. Dat sijpelt natuurlijk ook altijd wel door.

Precies, en als wat allemaal wat minderen (en zeker niet gaan schelden), dan wordt sfeer ook vast beter.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

lieven

zou jammer zijn kootje.

En nu on topic: gaat de stand van de rijders en de teams ooit nog aangepast worden op de home page?
We zijn al midden juli en de standen zijn nog altijd van de voorlaatste race vorig seizoen...

gloudiesaurus

Citaat van: lieven op 13 juli 2015 - 10:40:32
zou jammer zijn kootje.

En nu on topic: gaat de stand van de rijders en de teams ooit nog aangepast worden op de home page?
We zijn al midden juli en de standen zijn nog altijd van de voorlaatste race vorig seizoen...

We werken eraan  :)
Evenals aan de WK-stand die onder nieuws staat.

We werken nu eerst hard aan de mobiele versie van GPPits.net. Die is afgelopen week geintroduceerd en die we optimaliseren we nu verder.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Miguel

Peace out yo.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Een late reactie op het vertrek van Kootje, althans dat is mijn gok.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Miguel

Peace out yo.

Arthur

En moeten we dat positief of negatief opvatten?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Moet je hem even een berichtje sturen op Telegram.

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel