Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Kootje

Zeker good to be back. Kreeg al afkickverschijnselen. ;D

FolkertE

Citaat van: gloudiesaurus op 15 mei 2015 - 15:53:53
Good to be back kootje  ;)

En Folkert kom af en toe nog eens langs. Afleiding is af en toe ook goed  :)
Dankje en dat ben ik ook van plan. Maar zal me wat minder richten op het F1 gedeelte. En afleiding is zeker goed dus daarom dat ik ook nog niet direct vertrokken ben. ;)

En bedankt Kootje. Het is nog een lange weg, maar we hopen op het beste.

gloudiesaurus

Klein trucje toegevoegd aan het forum. Filmpjes van youtube worden nu automatisch zichtbaar op het forum. Url aanpassen is dus niet meer nodig  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Kom je nu pas achter de optie? Of nu pas toegevoegd? ;)

gloudiesaurus

Citaat van: Wings op 23 mei 2015 - 10:02:22
Kom je nu pas achter de optie? Of nu pas toegevoegd? ;)

Die optie heb ik zelf laten installeren. Dus dat die er was wist ik wel  ;)
Bij beveiligde verbindingen, https, werkte het filmpje echter niet. Dit is nu wel gefixt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings


Kootje

Beste forumleden,

Ik ben weg hier. Niet voor altijd hoop ik, maar voorlopig wel.Loop er al 'n tijdje mee, maar ik heb het simpelweg niet meer naar m'n zin op het forum. Het komt  steeds vaker voor dat ik m'n bijdrages al wis voordat ik ze überhaupt gepost heb. Dit uit 'n soort van angst voor de tegenreactie die gaat volgen. Het continu op de man spelen, het schelden, het niet kunnen/willen respecteren van 'n andere mening hebben daar ondertussen wel voor gezorgd. En ja ... ook ik heb me daar tijdens verhitte discussies weleens schuldig aan gemaakt. Maar tussen weleens en continu zit 'n wereld van verschil, doch lijkt het er echter steeds meer op dat dit de standaard is waarop hier gedebatteerd wordt en daar pas ik voor. Zelfs na waarschuwingen vd moderatie gaat ' maar door en voor mij is de lol er dan ook volledig af zo. Had net, na het lezen vd nieuwste bijdrages in het Max V. topic, niet eens zin meer om de andere topics nog door te nemen, dus ... tabee en totin de pruimentijd.

MVG Kootje

Jehoentelaar

Zonde. De sfeer is inderdaad de laatste tijd niet helemaal meer wat het pakweg een jaar geleden is geweest - en ik zal ook niet ontkennen dat ik daar zeker m'n bijdrage aan heb gehad - maar dat wil weleens gebeuren.

Perton

Tsja ik weet dat ik er een van de veroorzakers van ben en kan in dat opzicht alleen maar mijn excuses aan kootje en andere forumleden aanbieden. Maar een punt dat ik maakte blijft in mijn ogen overeind staan: de mods hier doen alleen aan symptoombestrijding wanneer het al.mis is gegaan. Natuurlijk moet ik het niet mis laten gaan en dat mag iedereen me kwalijk nemen, maar als er problemen zijn mogen die ook wel wat proactiever worden aangepakt.

Ik zal eerlijk zeggen dat mijn reacties ook deels erger zijn geworden Door het constante geëmmer van enkele verstappenfans die niet op normale wijze kunnen discussiëren over hun idool (en n.a.v. Het gebeuren van vandaag wil ik exyra benadrukken dat ik hier niet op tuesday doel). Ik was van de winter al bang voor het verstappen hooliganisme,  heb daar ook wat posts over geplaatst (die met verbazing werden ontvangen) maar het is in mijn ogen helaas wel waarheid geworden. Dat heeft mijn frustraties doen toenemen tot een punt dat ik gewoon op whatsapp moest lachen toen verstappen hem in de muur klapte, terwijl ik een groot fan van hem ben.

Formule 1 fora zijn (voor mij althans) minder leuk wanneer er Nederlandse deelnemers zijn. En dat reageer ik af of op mensen die het niet verdienen (zoals folkert enkele weken terug) of op mensen die het misschien in mijn ogen wel verdienen, maar niet zo heftig.

Van Wijk

Zit hier net op het forum en had al redelijk mijn bedenkingen...
Toch....in het heerst van de strijd, begrijp ik vaak de visies van de verschillende forumleden, en ja, er zitten een paar heethoofden bij ( op zich niets mee ).
@ kootje, zou je niet toch nog willen overwegen om even te blijven ?
Er zijn echt nog wel F1 fanaten die serieus over de F1 willen discusseren.

gloudiesaurus

#685
We hebben als moderators afgesproken wat korter op de bal te gaan zitten. Helaas is dit nodig.
Op de man spelen willen we op dit forum niet.
Het wordt er niet gezelliger van en schrikt nieuwe leden zelfs af.

Schelden wordt sowiezo niet geaccepteerd. Die posts gaan we deleten.

Laten we er met z'n allen ook op letten dat we niet schelden en niet op de man gaan spelen.
Dan wordt de sfeer weer zoals hij vroeger was, en waar dit forum ook om bekend staat  :)

Hopelijk wil je dan nog even blijven Kootje. Want ik zie je hier niet graag vertrekken  :)

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Jammer Kootje,  maar ik heb precies het zelfde gevoel als jij. Van uit een andere situatie dsn,  maar het zelfde gevoel.
En ik moet zeggen dat de sfeer ook behoorlijk veranderd is,  maar helaas is dat niet van de laatste weken of maanden. En zelf ben ik ook een jaar verbannen geweest, dus nijn gedrag ik ook zeker niet correct geweest.
Overal zie ik soortgelijke uite de hand lopende verhitte discussies. En ik denk dat het vrootste probleem het internet is. Kennen wij elkaar echt? Wat zijn wij van elkaar behalve Formule 1 enthousiasten en forum gangers?

Woorden zijn makkelijk geschreven en onmogelijk uit te wissen eens ze gelezen zijn. Maar misschie  is het eens tijd voor een forummiddag (op zondag) om eens met zijn alle onder genot van een koude rakker sam3n te komen en F1 kijken.

Klinkt misschien een beetje cheesy, maar het zou het forum een boost kunnen geven.

robbert

ja dat is dus de reden dat ik maar heel af en toe eens kom kijken (per toeval wordt er op dat moment gepost wanneer ik juist eens kom kijken). Ook ik was slachtoffer van persoonlijke aanvallen, waardoor ik heel diep gezeten heb. Daarom dat ik ook aan het overwegen ben om dit forum te verlaten, lees hier toch niks anders dan persoonlijke aanvallen naar elkaar en ruzies, omdat men niet akkoord gaat met een persoonlijke mening over iets...

janke

#688
Verstappen maakt meer kapot dan je lief is. Geintje. Maar ook weer niet.

Jammer Kootje, je bent een oprecht forummer.
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

Ik kan me zeer vinden in het betoog van Kootje. Voor mij is de lol er ook af door de agressieve manier waarop er tegenwoordig gereageerd word door twee bepaalde personen die zich geroepen voelen overal op te moeten antwoorden. Ik zal af en toe nog meelezen en wellicht kom ik terug als de sfeer weer wat gezelliger word.
Gergroet iedereen!