Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

FolkertE

Beste GPpits & Leden,

Naar aanleiding van 2 confrontaties en een uitbarsting van Jeroen naar mij toe, wil ik iig mijn excuus aanbieden voor eventuele misplaatste opmerkingen of gedrag. Zelf was ik niet me niet bewust dat ik bezig was als een "Troll", maar kennelijk ben ik dat wel. Dat is ook zeker nooit mijn bedoeling geweest en vond het daarom ook jammer te moeten horen.

Maar om toch een beetje een beeld te geven waarom, wilde ik toch klein beetje uitleggen wat er in mijn situatie speelt en dat is dat mijn vriendin al 3 jaar ernstig ziek is. Ze heeft 5 November stamcel transplantatie ondergaan en dat leek goed te gaan, maar ze is 2 dagen geleden toch op genomen in het ziekenhuis omdat haar darmen afstotingsverschijnselen beginnen te vertonen. En ze kan daar nog wel een paar weken blijven liggen.
Ik ben me wel bewust dat ik erg gefrustreerd kan zijn, maar hoopte dat ik dat niet zou laten vieren op het forum. Kennelijk zijn er een aantal leden toch beledigd of gekwetst door mijn uitspraken of meningen, waarvoor mijn oprechte excuus.

Ik zal komende tijd ook minder actief zijn en vooral bezig zijn met mijn vriendin en dochtertje.

Alvast bedankt voor het eventuele begrip en als ook mijn begrip voor eventueel geen begrip hebben met mijn uitleg.

Met vriendelijke groet
FolkertE.

Perton

Sterkte, man. Hopelijk komt alles goed met je vriendin!

robbert

ja ik snap volledig uw situatie, dat is inderdaad moeilijk. Daarom dat ik ook minder op het forum te zien ben. Veel sterkte é

Jehoentelaar


0634

Dit is maar internet, meer niet. Veel sterkte man. Hopelijk komt alles goed.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 13 mei 2015 - 17:50:45
Dit is maar internet, meer niet. Veel sterkte man. Hopelijk komt alles goed.

Dus dat is dan maar een vrijbrief om Folkert op de persoon af te branden  ::)

Beetje meer respect voor de mening van de andere forum genoten zou je niet misstaan.  Ik geloof dat dit al wat vaker gezegd is. Maar blijkbaar kan onze alwetende Jeroen dit niet.


Jehoentelaar

Citaat van: Sabai op 13 mei 2015 - 18:29:41
Citaat van: Jeroen op 13 mei 2015 - 17:50:45
Dit is maar internet, meer niet. Veel sterkte man. Hopelijk komt alles goed.

Dus dat is dan maar een vrijbrief om Folkert op de persoon af te branden  ::)

Beetje meer respect voor de mening van de andere forum genoten zou je niet misstaan.  Ik geloof dat dit al wat vaker gezegd is. Maar blijkbaar kan onze alwetende Jeroen dit niet.

Onze onnozele Sabai snapt blijkbaar niet wat onze alwetende Jeroen precies bedoelt met zijn post.

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 13 mei 2015 - 18:29:41
Citaat van: Jeroen op 13 mei 2015 - 17:50:45
Dit is maar internet, meer niet. Veel sterkte man. Hopelijk komt alles goed.

Dus dat is dan maar een vrijbrief om Folkert op de persoon af te branden  ::)

Beetje meer respect voor de mening van de andere forum genoten zou je niet misstaan.  Ik geloof dat dit al wat vaker gezegd is. Maar blijkbaar kan onze alwetende Jeroen dit niet.

Dat bedoeld Jeroen niet... Jeroen toont juist zijn respect.

Folkert veel sterkte en hopelijk komt alles goed.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Ik begrijp precies wat Jeroen bedoeld met zijn post. En voor mij is het ook maar internet maar voor andere personen kan dat blijkbaar wat gevoeliger liggen. Zo heb ik het ook niet zo met een aantal leden hier. Maar daar reageer ik dan gewoon niet op, ook al reageren ze op mij.   

Maar ga me er niet verder druk om maken het is tenslotte maar internet.

janke

Sterkte Folkert met je gezin. Die zijn toch het belangrijkste? En je excuus aanbieden? Aan wie, waarom?? Kom op zeg. Negatieve energie.
Some things are too important to be left in the past.

FolkertE

Bedankt voor de steun betuigingen. Erg gewaardeerd.

@Janke: Misschien wel, maar kennelijk heb ik mensen toch beledigd of benadeeld dus vond ik een excuus wel op zijn plek. Ook al was mijn eerste neiging op Jeroens reactie totaal anders, ik kan zijn reactie zowel begrijpen als me er over verbazen. Maar dat is voor mij ook geen probleem.

Als er mensen zijn die geïrriteerd raakte door mij zal er vast wel een kern in zitten en voor mij reden genoeg om het hier wat rustiger aan te doen. En inderdaad, zoals je zegt zijn mijn vriendin en dochter nu het belangrijkste.

@Sabai: Je steun is gewaardeerd en verder is er ook geen noodzaak om het verder te laten escaleren. Mijn referentie naar Jeroen was ook zeker niet bedoelt als een verdekte aanval op Jeroens persoonlijk.

@Robbert: Precies waarom ik je ook volledig begreep toen je jou probleem voorlegde.

Maar goed, voor nu adieu en misschien tot de volgende race.

janke

Weet je Folkert, ik heb ook momenten dan ben ik wel klaar met fora. Maar als jij je ergens redelijk thuis voelt, dan ga je ook even klikken op de desbetreffende site. Doe je vanzelf. Ik vind dat je altijd voor je mening mag uitkomen, al komen er nurds met tegen argumenten en nog eens tegenargumenten om je mening onderuit te halen. Laat ze lekker. MS is een groot wereldkampioen, maar ik vind het een ass. Ik ben gecharmeerd van Mansell/Montoya (om er twee te noemen) en die vinden anderen weer losers. Het zij zo. Ik ga daar echt geen discussie mee aan die vijf A4tjes duurt. Die tijd heb ik wel gehad.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Beetje laat, m'n internet lag er tijdelijk uit, maar alsnog sterkte Folkert.

gloudiesaurus

Good to be back kootje  ;)

En Folkert kom af en toe nog eens langs. Afleiding is af en toe ook goed  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is