Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Maikel0230

Citaat van: Jozef op 10 maart 2015 - 21:02:20
Topics openen is nog altijd een vrijheid van de forumgebruikers hoor. :P Al is er de laatste tijd wel een standaard gezet voor de openingspost van een racetopic. :)

Dat klopt Jozef, normaal had ik het topic geopend maar ik heb het wat druk gehad de laatste dagen, laten we zeggen dat aangezien ik de voorbeschouwing zal bezorgen voor Maleisie zal ik ook dan weer terug op het zadel springen met de race topics.

Voor dit weekend gebruiken we wel het topic dat door Robbert werd geopend. ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

lieven

misschien wordt het eens tijd om de stand op de home page aan te passen naar 2015... ;)

Franky R.

Citaat van: lieven op 30 maart 2015 - 07:47:59
misschien wordt het eens tijd om de stand op de home page aan te passen naar 2015... ;)


Ik zal Peter een IM sturen..het staat idd wat raar... ;)

FolkertE

Citaat van: FolkertE op 12 januari 2015 - 12:05:00
Kleine opmerking over de voorpagina: daar staat nog steeds de stand van na Braziliƫ. Is nirt storend ofzo, maar up to date info is misschien wel betere representatie voor het forum.

Citaat van: Franky R. op 30 maart 2015 - 15:54:10
Citaat van: lieven op 30 maart 2015 - 07:47:59
misschien wordt het eens tijd om de stand op de home page aan te passen naar 2015... ;)


Ik zal Peter een IM sturen..het staat idd wat raar... ;)
Haha, had ik tijdje geleden dus ook al gedaan :P

gloudiesaurus

We werken eraan!  ;)

Goed opgemerkt mannen.

Overigens dit al ontdekt?
http://www.gppits.net/pits/fotos

Er komt nog een zoekfunctie. Ook iets wat nieuw is op de pits  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Leroy


0634

Ik begrijp van de kalender dat de redactie nog lekker ouderwets Koninginnedag viert op 30 april ? ;)

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 25 april 2015 - 00:18:46
Ik begrijp van de kalender dat de redactie nog lekker ouderwets Koninginnedag viert op 30 april ? ;)

Een extra feestje is nooit weg toch  ;)
Scherp opgemerkt, vanaf nu vieren wij ook Koningsdag  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje


Leroy

dat zeg je puur en alleen omdat je maxima lekker vind  ;D


lieven

Oh we spelen voetbal?

Lotus-eigenaar Gerard Lopez vraagt nog wel altijd om kostenbesparende maatregelen. Volgens hem wordt de Formule 1 te duur en hebben verschillende teams het moeilijk Lopez wil hier in de komende FIFA-vergaderingen opnieuw op aandringen.


;)


SDG

Citaat van: Jeroen op 25 april 2015 - 00:18:46
Ik begrijp van de kalender dat de redactie nog lekker ouderwets Koninginnedag viert op 30 april ? ;)

Vroeger was alles beter he, zou Koense zeggen...  ;)

gloudiesaurus

Citaat van: lieven op 06 mei 2015 - 14:27:46
Oh we spelen voetbal?

Lotus-eigenaar Gerard Lopez vraagt nog wel altijd om kostenbesparende maatregelen. Volgens hem wordt de Formule 1 te duur en hebben verschillende teams het moeilijk Lopez wil hier in de komende FIFA-vergaderingen opnieuw op aandringen.


;)

Scherp  ;) Aangepast.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is