Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Als ik in Chrome naar de voorpagina ga en niet op 100% zoomniveau zit (ik vind dat te klein dus ik surf gewoonlijk op 125%), dan staat alles op de voorpagina op de verkeerde plek. Zijn er meer mensen die daar last van hebben? Ik gebruik normaal Firefox en dan heb ik geen probleem met zoom, maar wou Chrome eens testen omdat FF soms echt langzaam is (en wel eens crasht).

0634

Meteen even geprobeerd (want ik zit altijd op 100%) en ik heb dat dus ook. Met Chrome dus.


gloudiesaurus

Ik zal hier eens naar kijken. Kijken of we het kunnen fixen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Zou mooi zijn, al neem ik aan dat het even kan duren. :)

Ik zit met een resolutie van 1920x1080 op een scherm van 15.5" waardoor de standaard lowercase letters (a, r, s etc.) letterlijk 1 millimeter groot zijn als ik de voorpagina op 100% heb staan. Dat is me te klein om comfortabel te zijn. :-\ Wel raar dat het in Chrome voor geen meter werkt met zoomen, en in Firefox wel.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 01 december 2014 - 00:28:22
Zou mooi zijn, al neem ik aan dat het even kan duren. :)

Ik zit met een resolutie van 1920x1080 op een scherm van 15.5" waardoor de standaard lowercase letters (a, r, s etc.) letterlijk 1 millimeter groot zijn als ik de voorpagina op 100% heb staan. Dat is me te klein om comfortabel te zijn. :-\ Wel raar dat het in Chrome voor geen meter werkt met zoomen, en in Firefox wel.


Raar, ik heb het omgekeerd. In Firefox pet...Chrome top... :P

Sabai



0634

De man die het artikel over nr 33 schreef blijkbaar.

En vermoedelijk heel zuinig is met energie gezien zijn naam.

Edwin90

Ruud is inderdaad onze nieuwste aanwinst binnen de redactie.  :) Op het forum is hij actief als Verstappenfans.nl ;)

Sabai


Kootje

Ah oke, in dat geval succes Ruud en mocht ik het nog niet eerder gezegd hebben, welkom op de Pits. 8)


Racingnews365

Fan, volger en journalist van/over formule1, motogp, Dakar.