Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Sabai

Citaat van: Maikel0230 op 01 juli 2014 - 19:49:40
Dames en heren,

Wel nog eventjes een opmerking over onze nieuwe youtube add-on voor het forum

Zoals gloudiesaurus al zei hoef je maar de url hier te plaatsen maar het is aangeraden om de gewoonlijk https:// te laten vallen anders zal het niet lukken om je filmpje te plaatsen. Het is ook aangeraden om slechts één filmpje te plaatsen want meer laat de add-on niet toe.

Bij voorbaat dank

Maikel Joosten
Reactielid Gppits.net

Op een of andere manier doe ik iets fout. Probeer een link te plaatsen maar hij word niet omgezet.  Heb tussen de url)(url gezet zonder https:// . Ook zonder url)(url geplaatst maar werkte ook niet. Wat doe ik fout?

Maikel0230

Citaat van: Sabai op 29 juli 2014 - 10:31:26
Citaat van: Maikel0230 op 01 juli 2014 - 19:49:40
Dames en heren,

Wel nog eventjes een opmerking over onze nieuwe youtube add-on voor het forum

Zoals gloudiesaurus al zei hoef je maar de url hier te plaatsen maar het is aangeraden om de gewoonlijk https:// te laten vallen anders zal het niet lukken om je filmpje te plaatsen. Het is ook aangeraden om slechts één filmpje te plaatsen want meer laat de add-on niet toe.

Bij voorbaat dank

Maikel Joosten
Reactielid Gppits.net

Op een of andere manier doe ik iets fout. Probeer een link te plaatsen maar hij word niet omgezet.  Heb tussen de url)(url gezet zonder https:// . Ook zonder url)(url geplaatst maar werkte ook niet. Wat doe ik fout?

Peter heeft hier al een betere oplossing voor gevonden

Citaat van: gloudiesaurus op 01 juli 2014 - 21:41:07
De knop video delen werkt misschien nog het snelst, de verkorte URL hier posten en het filmpje werkt  :)

http://youtu.be/bgg9E8iFzew

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

#572
 :-[ Waar zit die knop video delen. Ik zie hem er niet tussen staan ik heb google chrome.

Enzo

Citaat van: Sabai op 29 juli 2014 - 11:05:51
:-[ Waar zit die knop video delen. Ik zie hem er niet tussen staan ik heb google chrome.

Je kan ook gewoon naar de pagina gaan van het filmpje wat je wilt gebruiken en de url daarvan in je post plakken, dan staat het er ook.
Test het maar in dit topic als je wilt.

Sabai

Nico Rosberg: Hungary GP 2014 video message after P4



Op de PC lukt het nu wel zie ik. Normaal zit ik altijd op mijn tablet en daar werkt het blijkbaar nog niet.

Enzo

Dat kan komen door de mobiele weergave voor tablets en telefoons etc. dan is de url ook anders of heeft het een toevoeging.

Sabai

Citaat van: Enzo op 29 juli 2014 - 11:35:46
Dat kan komen door de mobiele weergave voor tablets en telefoons etc. dan is de url ook anders of heeft het een toevoeging.

Dat zal zijn idd.

0634

Even overgenomen vanuit het Singapore-topic voordat we daar weer of topic gaan, maar ik wilde er toch even op ingaan..

Citaat van: robbert op 21 september 2014 - 10:38:12

ja inderdaad, want hier word wel regelmatig persoonlijk aangevallen. Heb ik zelf ook al ondervonden hier. Blijkbaar telt persoonlijke meningen hier niet.

Jawel hoor, Robbert, echt wel. Alleen soms lopen de gemoederen wat op. Maar moet je -is mijn mening- nooit écht persoonlijk opvatten.

Ja, ik had vanochtend bonje met Kootje, maar volgens mij is het verder best een aardige gozer met een prima mening over F1. Dat is wat ik bedoel: don't take it personal.

Leroy

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 12:32:33
Even overgenomen vanuit het Singapore-topic voordat we daar weer of topic gaan, maar ik wilde er toch even op ingaan..

Citaat van: robbert op 21 september 2014 - 10:38:12

ja inderdaad, want hier word wel regelmatig persoonlijk aangevallen. Heb ik zelf ook al ondervonden hier. Blijkbaar telt persoonlijke meningen hier niet.

Jawel hoor, Robbert, echt wel. Alleen soms lopen de gemoederen wat op. Maar moet je -is mijn mening- nooit écht persoonlijk opvatten.

Ja, ik had vanochtend bonje met Kootje, maar volgens mij is het verder best een aardige gozer met een prima mening over F1. Dat is wat ik bedoel: don't take it personal.

jup don't take it personal... maar ik weet niet wat er bij robbert is voorgevallen... maar zoals ik het lees is hij "persoonlijk"aangevallen om zijn mening... ik zie het op bv. een F1today.net ook welleeens voorbij komen dat iemand om een mening een ander voor rotte vis uit gaat maken...

denk dat je het meer in die trand moet zoeken indien de "gemoederen"soms hoog oplopen ;)

(ik heb het nog niet ervaren hier hoor... en ben toch heel wat leuke dingetjes terug gaan lezen als nieuweling oftewel: I like it here ;) !)

Kootje

#579
Allereerst 'n warm welkom hier.

En dan mijn respons:
Elkaar voor rotte vis od uitmaken is hier dan ook nog nooit gebeurd naar mijn weten, maar soms lopen de gemoederen idd weleens hoog op. Soms resulteert dat er ook in dat er iets meer op de man gespeeld word. Er zitten hier nu eenmaal 'n aantal uitgesproken karakters die sterke eigen meningen hebben en dat botst nu eenmaal weleens. Overall genomen is het hier echter best gezellig. 8)

Arthur

Citaat van: Kootje op 10 oktober 2014 - 16:07:14
Allereerst 'n warm welkom hier.

En dan mijn respons:
Elkaar voor rotte vis od uitmaken is hier dan ook nog nooit gebeurd naar mijn weten, maar soms lopen de gemoederen idd weleens hoog op. Soms resulteert dat er ook in dat er iets meer op de man gespeeld word. Er zitten hier nu eenmaal 'n aantal uitgesproken karakters die sterke eigen meningen hebben en dat botst nu eenmaal weleens. Overall genomen is het hier echter best gezellig. 8)

Eens Kootje, rotte vis heb ik hier nog nooit geroken. Stevige discussies zijn er wel. Maar dat wordt altijd weer bijgelegd als de gemoederen weer wat bedaard zijn. Niets mis met dit forum. Zelfs ik ben er nog steeds met plezier [dat zegt genoeg mezelf kennende  ;D]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 12:32:33
Ja, ik had vanochtend bonje met Kootje, maar volgens mij is het verder best een aardige gozer met een prima mening over F1. Dat is wat ik bedoel: don't take it personal.

Dank je en insgelijks, al kon ik je op dat moment spreekwoordelijk wel schieten. maar ja ... ook dat zal wederzijds geweest zijn. ;D

Tuesday

moet ook allemaal kunnen. Ik vind dit doorgaans een keurig forum, zeker voor F1 begrippen, soms loopt het wat uit de hand, maar dat lost doorgaans vanzelf wel weer op. Verder moet je op een F1 forum vooral niet te kleinzerig zijn. Ik begrijp Robbert op zich wel, maar een beetje ruzie maken en ergernissen horen er ook gewoon bij. Uiteindelijk zijn we hier allemaal omdat we eenzelfde hobby/verslaving of hoe je het maar wilt noemen hebben. En gezien de veelzijdigheid hier denk ik dat we er uiteindelijk ook allemaal wel een beetje wijzer van worden.

Wings

Zonder frictie, uiteenlopende meningen en in het verlengde daarvan discussies: geen forum.

Leroy

Citaat van: Wings op 12 oktober 2014 - 08:08:18
Zonder frictie, uiteenlopende meningen en in het verlengde daarvan discussies: geen forum.

mee eens!