Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Maikel0230

De manier van Peter blijkt nog het snelst te werken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Citaat van: Kootje op 01 juli 2014 - 21:24:20
Citaat van: Maikel0230 op 01 juli 2014 - 21:14:57
Tadaa, test hetzelf maar eens uit Kootje, je zult zien wat ik bedoel, of anders is kan het ook aan Firefox liggen

Het is de S die Gloudie verwijderd had, ik heb blijkbaar niet goed genoeg gekeken. :-[

De knop video delen werkt misschien nog het snelst, de verkorte URL hier posten en het filmpje werkt  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Erwin-82

Hallo allen, na een tijdje alleen een beetje meegelezen te hebben wil ik ook wel weer eens meeouwenelen over de F1, dus maar weer eens dit acount afgestoft (uche! ;)) Maar nu zit ik enorm te kl*ten om een avatar in mijn profiel te krijgen, en het lukt me maar niet. Mooi plaatje van Senna gevonden op Google, dan naar profiel====>Forumprofiel====>Persoonlijke afbeelding=====>Specificeer een avatar via URL======> Rechter muisknop en plakken en........niks! Wat doe ik fout?  :(


Mvg
Erwin
"De formule 1 is een machtstrijd tussen prutsers en geldwolven geworden, een poel van plagiaat en achterklap" © Colin Chapman

Franky R.

Citaat van: Erwin-82 op 28 juli 2014 - 18:17:30
Hallo allen, na een tijdje alleen een beetje meegelezen te hebben wil ik ook wel weer eens meeouwenelen over de F1, dus maar weer eens dit acount afgestoft (uche! ;) ) Maar nu zit ik enorm te kl*ten om een avatar in mijn profiel te krijgen, en het lukt me maar niet. Mooi plaatje van Senna gevonden op Google, dan naar profiel====>Forumprofiel====>Persoonlijke afbeelding=====>Specificeer een avatar via URL======> Rechter muisknop en plakken en........niks! Wat doe ik fout?  :(


Mvg
Erwin

ik heb op je 'restant' gedrukt en kreeg de melding 'webpagina' niet meer beschikbaar? Of zet de url in het topic. :)

Erwin-82

"De formule 1 is een machtstrijd tussen prutsers en geldwolven geworden, een poel van plagiaat en achterklap" © Colin Chapman

Franky R.

Citaat van: Erwin-82 op 28 juli 2014 - 18:43:33
Sorry, bij deze :)




Erwin


Da's een mooie, Erwin!
Heb je Facebook? Dat zou je deze foto kunnen kopiëren en posten op Facebook...en vandaar de url kopiëren naar de avatar? 8)

Maar vanaf het originele site lukt het dus niet...

Erwin-82

"De formule 1 is een machtstrijd tussen prutsers en geldwolven geworden, een poel van plagiaat en achterklap" © Colin Chapman

Franky R.

Citaat van: Erwin-82 op 28 juli 2014 - 18:48:38
Gaan we doen :)

Top...ik zie dat je foto afkomstig is van een wordpress-pagina...het zou kunnen dat deze is opgeheven oid.

Erwin-82

Nou, uit pure ellende maar opgeslagen en weer geupload.....dat werkt, maar nu istie weer veel te groot!.....zucht.....soms
"De formule 1 is een machtstrijd tussen prutsers en geldwolven geworden, een poel van plagiaat en achterklap" © Colin Chapman


Erwin-82

Dank u wel Jozef!!!....Was al bijna weer in staat op m'n PC in elkaar te trappen  ;D
"De formule 1 is een machtstrijd tussen prutsers en geldwolven geworden, een poel van plagiaat en achterklap" © Colin Chapman

Maikel0230

Ik heb dit het probleem wel eens vaker.

Wat je in de toekomst eens moet proberen is als je een link kopieert dan kan het eens dat er niet http staat maar https, gewoon de s weglaten en elk plaatje zou moeten werken.

150 pixels op 150 pixels past het best op ons forum, maar daar blijf je vrij in natuurlijk.

In ieder geval welkom terug Erwin-82, nu opassen dat ik je niet in de war gooi met Edwin ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Wordpress laat volgens mij gewoon niet toe dat een derde partij de afbeelding in een website verwerkt, want dat kost hun dataverkeer. Dat doen veel sites. Dus dan moet je zelf de afbeelding ergens uploaden, zoals op Tinypic.

Maikel0230

Ik gebruik persoonlijk flickr maar daar moet je een yahoo account voor aanmaken en dat is weer een e-mail adress erbij dat je niet gebruikt dus das ook niet 100% ideaal. Probleem met tinypic is dat die soms hun oude database leegmaken waardoor je ineens je plaatje kwijt kan geraken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Jozef op 28 juli 2014 - 23:34:27
Wordpress laat volgens mij gewoon niet toe dat een derde partij de afbeelding in een website verwerkt, want dat kost hun dataverkeer. Dat doen veel sites. Dus dan moet je zelf de afbeelding ergens uploaden, zoals op Tinypic.


Vandaar dat ik Facebook aanraadde, maar goed...het werkt nu. En welkom terug Erwin-82 ;)