Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Arthur

Ik vind het allemaal lekker gaan hier hoor. Bijna een jaar aanwezig :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Wat Perton zegt, ben ik het ook mee eens. Offtopic gaan vind ik niet leuk als het heel persoonlijk wordt, maar als er gewoon een leuke discussie gaande is over iets want niets met de topictitel te maken heeft, dan zeg ik gewoon niet afkappen. Want als je dingen gaat splitsen, of verplaatsen dan is daar de discussie vaak ten einde en ik kom op het forum om te discussiëren.

Het is dan af en toe even nodig om de topics door te ploegen, maar een beetje discussie moet niet afgebroken worden.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

robbert

Citaat van: NielsD op 04 maart 2014 - 23:35:08
Wat Perton zegt, ben ik het ook mee eens. Offtopic gaan vind ik niet leuk als het heel persoonlijk wordt, maar als er gewoon een leuke discussie gaande is over iets want niets met de topictitel te maken heeft, dan zeg ik gewoon niet afkappen. Want als je dingen gaat splitsen, of verplaatsen dan is daar de discussie vaak ten einde en ik kom op het forum om te discussiëren.

Het is dan af en toe even nodig om de topics door te ploegen, maar een beetje discussie moet niet afgebroken worden.

ja inderdaad, het mag niet te persoonlijk worden. Iedereen moet een eigen mening hebben, en daar mag men geen persoonlijk commentaart gaan geven.

Perton

Klein dingetje jongens: als je een quote overneemt van een Nederlandse bron, lees hem dan wel even na voortaan ;)

In het artikel over Doornbos: Doornbos laat Formule1.nl weten: Dit voelt zo lekker. Al die jaren vreet het aan je. Het heeft je carrière kapot gemaakt. Maar gelukkig hebben deze rechter begrepen hoe het zit. Eindelijk gerechtigheid.

Precies dezelfde fout als in het bronartikel.

NielsD

Citaat van: Perton op 12 maart 2014 - 16:54:10
Klein dingetje jongens: als je een quote overneemt van een Nederlandse bron, lees hem dan wel even na voortaan ;)

In het artikel over Doornbos: Doornbos laat Formule1.nl weten: Dit voelt zo lekker. Al die jaren vreet het aan je. Het heeft je carrière kapot gemaakt. Maar gelukkig hebben deze rechter begrepen hoe het zit. Eindelijk gerechtigheid.

Precies dezelfde fout als in het bronartikel.

Thanks voor het melden, aangepast.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Sabai

Is het ook mogelijk om van een bestaand topic de naam aan te passen als je die zelf gestart hebt?

0634

Citaat van: Sabai op 15 maart 2014 - 22:14:29
Is het ook mogelijk om van een bestaand topic de naam aan te passen als je die zelf gestart hebt?

Ja. Gewoon de openingspost aanpassen. Kan je ook de titel van het topic aanpassen.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 15 maart 2014 - 22:20:02
Citaat van: Sabai op 15 maart 2014 - 22:14:29
Is het ook mogelijk om van een bestaand topic de naam aan te passen als je die zelf gestart hebt?

Ja. Gewoon de openingspost aanpassen. Kan je ook de titel van het topic aanpassen.

Ben je actief in een topic is het ineens 'verdwenen'...?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 22:22:12
Citaat van: Jeroen op 15 maart 2014 - 22:20:02
Citaat van: Sabai op 15 maart 2014 - 22:14:29
Is het ook mogelijk om van een bestaand topic de naam aan te passen als je die zelf gestart hebt?

Ja. Gewoon de openingspost aanpassen. Kan je ook de titel van het topic aanpassen.

Ben je actief in een topic is het ineens 'verdwenen'...?

? Ik heb alleen de naam aangepast omdat deze niet echt meer van toepassing was. Topic bestaat nog gewoon.

Arthur

Citaat van: Sabai op 15 maart 2014 - 22:27:22
Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 22:22:12
Citaat van: Jeroen op 15 maart 2014 - 22:20:02
Citaat van: Sabai op 15 maart 2014 - 22:14:29
Is het ook mogelijk om van een bestaand topic de naam aan te passen als je die zelf gestart hebt?

Ja. Gewoon de openingspost aanpassen. Kan je ook de titel van het topic aanpassen.

Ben je actief in een topic is het ineens 'verdwenen'...?

? Ik heb alleen de naam aangepast omdat deze niet echt meer van toepassing was. Topic bestaat nog gewoon.

Dat bedoel ik juist...? [of ik snap het niet...]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

@SDG Fantastisch verhaal over het turbotijdperk. Ik lees het met meer dan plezier. Op naar deel 3 :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Site veel plat geweest vandaag?? Nu even kijken wat er allemaal weer voor nieuws is ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Enzo

De site is nagenoeg de hele dag offline geweest door problemen met de host, er zat een datalimiet op wat niet toereikend meer was.
Dit is nu opgelost, excuus voor het ongemak en het zal niet meer gebeuren.

Arthur

Citaat van: Enzo op 30 maart 2014 - 22:41:08
De site is nagenoeg de hele dag offline geweest door problemen met de host, er zat een datalimiet op wat niet toereikend meer was.
Dit is nu opgelost, excuus voor het ongemak en het zal niet meer gebeuren.

Excuses zijn echt niet nodig hoor Enzo! Allemaal gezellig en gratis hier. Dan heb je zeker niets te eisen!!! Shit happens!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634