Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

robbert

ja inderdaad, in het begin ging het wat moeilijk, maar nu is het echt top. Houden zo!!!!

Sabai

Citaat van: gloudiesaurus op 14 februari 2014 - 21:09:18
Het gaat goed met GPPits.net  :)

http://www.gppits.net/nieuws/beste_maand_ooit_voor_gppits.net/

Een mooi compliment voor jullie inzet en voor de vernieuwde redactie.  Ik vind ook dat de kwaliteit van het nieuws op de FP echt beter is geworden afgelopen tijd . Altijd up to date en interessante feitjes en weetjes.

gloudiesaurus

Dank voor de complimenten, leuk om te lezen!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: Sabai op 15 februari 2014 - 10:27:00
Citaat van: gloudiesaurus op 14 februari 2014 - 21:09:18
Het gaat goed met GPPits.net  :)

http://www.gppits.net/nieuws/beste_maand_ooit_voor_gppits.net/

Een mooi compliment voor jullie inzet en voor de vernieuwde redactie.  Ik vind ook dat de kwaliteit van het nieuws op de FP echt beter is geworden afgelopen tijd . Altijd up to date en interessante feitjes en weetjes.

Helemaal mee eens. Niets aan toe tevoegen.
Some things are too important to be left in the past.

Jozef

Misschien ligt het aan mij maar ik vind het redelijk irritant dat er tegenwoordig ENORM veel off-topic gegaan wordt.

In het topic "motoren 2014" ging het een hele tijd over de banden van 2013, zelfs nadat hier opmerkingen over waren gemaakt. De banden van 2013 zijn overigens een onderwerp waar in heel veel topics over doorgezeurd wordt.

Net lees ik het topic bij over testweek 3 en moest ik letterlijk ca. 50 posts doorploegen die over het gedrag van Hamilton en aanverwante onderwerpen gingen.

Ik snap dat het volkomen natuurlijk is dat een gesprek soms afdwaalt, en ik ben er zelf ook soms schuldig aan. Maar dat is goed voor een paar posts, niet voor hele pagina's vol. Ik lees in principe niet alle topics hier dus als ik hier kom om te discussiƫren over de testen of over de motoren, dan verwacht ik dat de betreffende topics ook over testen en over motoren gaan...

Perton

Persoonlijk heb ik er niet al te erge moeite mee, als het uit de hand loopt moeten de mods maar topics splisten/samenvoegen, etc. Maar goed, ik kom hier dan ook meerdere keren per dag, dus ik hoef hoogstens 1 of 2 pagina's door te scrollen en als ik daarin iets tegenkom dat ik relevant vind, kan ik dat quoten en blijf ik zelf ontopic. Maar goed, dat werkt uiteraard alleen als je hier (relatief) vaak komt, dus ik snap je frustratie.

0634

Ik heb er ook niet zo'n moeite mee, maar kom hier idd ook een paar keer per dag. Deze site is van huis uit al een relaxte site qua moderaille. Niet streng, soepeltjes in de regels, weinig waarschuwingen (is ook vaak niet nodig). Dat is eigenlijk altijd al zo geweest, en dat bevalt mij persoonlijk wel. Maar goed, ieder zijn eigen ding, ik heb er ook weer geen probleem mee als er vaker on topic gebleven moet worden, maar dan wel bij voorkeur via het afsplitsen het topic, indien het een goede discussie is, en niet het rucksichtloos afkappen.

robbert

heel eventjes offtopic gaan, is ook geen probleem voor mij. Maar als er hier afgedwaald word van het onderwerp, kan dat soms lang duren eer er weer on-topic gegaan word

Tuesday

in het geval van de Bahrain test vind ik het niet zo'n probleem, de test is inmiddels al 2 dagen voorbij, dan lijkt me het geen probleem als er wat afgedwaald wordt. Je kunt ook niet overal een apart topic voor aanmaken en je weet ook nooit hoe lang zo'n off topic discussie duurt, soms is het met 2 of 3 posts afgelopen. Maar als er reeds een topic bestaat dan is t idd verstandig om die discussie ook daar te voeren, zoals bv met de bandendiscussie die geregeld oplaaid.

Jozef

Ik vind het goed dat er relaxt gemodereerd wordt en ik wil zeker niet oproepen tot een repressieve stijl. Een handjevol posts die off-topic gaan, vind ik totaal niet storend.

Maar op het moment dat er 10 posts op een rij over een totaal ander onderwerp gaan dan moet iedereen in feite toch zien dat het uit de hand loopt en zou een moderator toch moeten optreden vind ik (d.m.v. een oproep om on-topic te gaan of door het off-topicgedeelte af te splitsen). Nu gebeurde het op vrij korte tijd twee keer dat er niet 10, maar tientallen posts off-topic gingen en ik wou maar even aangeven dat ik dat wel storend vind.

In het motorentopic ging het zelfs zo ver dat Maikel opriep om on-topic te gaan en dat dit gewoon straal genegeerd werd, dat is niet alleen storend voor sommige andere forummers maar ook gewoon ronduit respectloos ten opzichte van de moderator...

Tuesday

wees toch gewoon blij dat er levendige discussie's zijn. En t is in principe prima bij te houden, toch? Dat er af en toe iets op de verkeerde plek staat is toch maar bijzaak?? Een moderator kan ipv zeggen dat er weer on topic moet gegaan worden ook de boel afsplitsen naar een bestaand of nieuw topic.

Perton

Punt is wanneer een moderator zegt: "Ga verder in dat en dat topic" dat simpelweg 0 effect heeft. Het is gewoon heel raar om in topic A een discussie te hebben en dan naar topic B te gaan om daar te reageren. Kunnen we met zijn allen moeilijk of verontwaardigd over doen, maar zo werkt den mensch nou eenmaal. En hoe tof wij allemaal zijn hier op het forum, meer dan simpele doorsnee mensen zijn we uiteindelijk ook niet.

Maar als de offtopic discussie naar het juiste topic verplaatst wordt (of gesplitst, als er nog geen topic is, en in mijn ogen kunnen er niet te veel topics zijn) dan moet men daar wel verder en zal dat uiteraard ook automatisch gebeuren, omdat daar de relevantie discussie op dat moment plaatsvindt. Uiteindelijk zijn de moderators daar ook voor, bot gezegd. Wij users zijn uiteindelijk ook maar kuddedieren.

Jehoentelaar

Persoonlijk heb ik er absoluut geen probleem mee, maar ik begrijp het op zich wel als je een minder reguliere bezoeker bent. Het is dan even zoeken.

gloudiesaurus

Wellicht dat we een klein beetje verder kunnen kijken en topics kunnen afsplitsen. Maar ik wil eigenlijk vooral proberen om zo weinig mogelijk te moderaten  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is