Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: Kootje op 30 januari 2014 - 18:07:43
Citaat van: robbert op 30 januari 2014 - 17:40:17
Citaat van: Perton op 30 januari 2014 - 12:24:39
Niet mee eens. Liever nu periode van fouten zodat het voor Australië is opgelost.

ja maar iedere dag problemen hebben is ook niet goed voor de site é

Zo erg is het toch niet? ???
Persoonlijk heb ik iig nog geen problemen ondervonden. :-\

ja smorgens kijk ik regelmatig op pits, en dan is het telkens de melding dat deze site offline is

0634


Kootje

Apart :-\

Das namelijk het tweede dat ik 's ochtends doe als ik uit bed kom. Eerst koffie zetten, dan de PC aan en naar de Pits toe. Behalve dag één heb ik er nog geen last van gehad dat dit niet mogelijk was. Blijkbaar heb ik dan steeds geluk. :-*

Sabai


robbert

ja allemaal kleine probleempjes, die wellicht niet getest zijn geweest. Maar ja, we hopen op beterschap é

Jozef

Idd, de hele site knalde er vannacht rond 2u30 volledig uit, ik was namelijk een forumpost aan het schrijven en toen was het over. En dat zal inderdaad tot de ochtend zo geweest zijn. Blijkbaar toch wat probleempjes met de nieuwe host.

Tuesday


gloudiesaurus

De problemen hebben niets met het nieuwe design te maken  :)
Maar alles met het verbruik aan dataverkeer waardoor we door de limiet gingen.

Er wordt aan gewerkt om dit probleem te tackelen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Ik heb nergens last van. Maar mijn momenten dat ik vroeg op moet staan zijn dan ook op één hand te tellen. Zwaar leven, dat student zijn.

gloudiesaurus

 ;)
De pits was inderdaad vannacht van 2:20 tot 9:00 down.

Overigens werken de e-zines/ columns op de frontpage weer.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Heb het ook al twee gemerkt. Maar geen probleem hoor, het heeft nog geen vervelende ontwenningsverschijnselen teweeg gebracht ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is



0634

Top mannen. Ga zo door! Ik kom hier ook nog steeds graag, en na de ellende van een paar jaar terug, toen uiteindelijk ook mijn account heb opgeheven, had ik dat never nooit meer gedacht. Goed ook geprofiteerd van een hele hoop sites die verloren zijn gegaan. Dat deze nog maar even door mag gaan. Top :).