Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Sabai

#465
Citaat van: Franky R. op 24 januari 2014 - 17:37:52
Citaat van: Sabai op 24 januari 2014 - 15:39:48
Ik vind de nieuwe stijl van de FP wel mooi maar vind het op een of andere manier te druk en overzichtelijker geworden. Ik dacht eerst nog dat ik moest wennen maar het blijft hetzelfde voor me.


Te druk EN overzichtelijker? Ok dan... :D
;)

;D fout gespeld

Sabai

Citaat van: Jeroen op 24 januari 2014 - 18:30:30
Ik denk dat Sabai de vele kleuren bedoelt. Daar heeft hij wel een punt (je), maar de ene vind dat mooi en de ander niet natuurlijk. Je kan natuurlijk nooit een ontwerp op de mat leggen die iedereen top vind.

Ik denk dat het daardoor komt maar het is maar mijn mening hé.

0634

#467
Klopt. Ik snap je ook wel een beetje. Ik stoor me er niet aan, maar voor mij had een toefje minder kleur had wel gemogen voor mij. Maar anderen denken daar weer anders over. Ik vind het al met al gewoon fraai.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 24 januari 2014 - 21:42:52
Klopt. Ik snap je ook wel een beetje. Ik stoor me er niet aan, maar dat rood wit blauw had voor mij niet gehoeven.

Ik vind het bijvoorbeeld jammer dat het groen eruit is.Het gaf een eigen identiteit aan de site net als racexpress oranje heeft bijvoorbeeld.Maar ik stoor me er verder ook niet aan. Op ten duur weet ik niet meer beter :)

gloudiesaurus

We zijn nog aan het fine-tunen. We denken er nu wat kleuren wat minder fel te maken waardoor het minder "scherp" oogt.

We hebben voor nu eindelijk een nieuwe server en alles up and running. Zijn we eindelijk van de time outs af als het echt druk wordt op de site  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Meuh,


Te felle kleuren? Smaken verschillen, maar ik vind het vooral fris ogen met die kleuren...

Perton

Ik vind em wel mooi, ook qua felheid en overdaad aan kleuren. Als in: ik vind dat niet. Magazine-shit werkt hier ook niet trouwens. Windows 7 64-bit, Google Chrome.

gloudiesaurus

Voor de mensen die het Twitter-overzicht mistten, het staat weer in het menu hoor  ;)
Klik op "Formule 1" en dan "Twitter".
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert


gloudiesaurus

Vanmorgen eventjes maar inmiddels is dit opgelost  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: gloudiesaurus op 28 januari 2014 - 14:58:53
Vanmorgen eventjes maar inmiddels is dit opgelost  :)

vandaag waren er weer problemen, mss toch beter om over te gaan naar de oude layout van de site, anders gaan die problemen wellicht blijven terugkomen

Perton

Niet mee eens. Liever nu periode van fouten zodat het voor Australië is opgelost.

Maikel0230

Tja we hebben nog wat problemen met de koeling van onze Turbo ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

Citaat van: Perton op 30 januari 2014 - 12:24:39
Niet mee eens. Liever nu periode van fouten zodat het voor Australië is opgelost.

ja maar iedere dag problemen hebben is ook niet goed voor de site é

Kootje

Citaat van: robbert op 30 januari 2014 - 17:40:17
Citaat van: Perton op 30 januari 2014 - 12:24:39
Niet mee eens. Liever nu periode van fouten zodat het voor Australië is opgelost.

ja maar iedere dag problemen hebben is ook niet goed voor de site é

Zo erg is het toch niet? ???
Persoonlijk heb ik iig nog geen problemen ondervonden. :-\