Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

janke

Ik hou van strak. En dus mijn complimenten aan GPPits. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

Citaat van: robbert op 21 januari 2014 - 21:02:51
Citaat van: Franky R. op 21 januari 2014 - 20:16:44
Citaat van: robbert op 21 januari 2014 - 20:15:26
ik vind het wel jammer dat het twittergedeelte verdwenen is. Was nog leuk om alle tweets te lezen van alle piloten en teams, en vooral van diegene die je niet volgt, omdat je niet wist of zij twitter hadden
??? ??? ???


De Twitter zit rechts van de magazine plaatjes...Boven het 'Cheap F1-tickets' commercial...
??? ??? ??? ??? er was vroeger een apart onderdeel waar je alle tweets kunt lezen van de piloten en teams van de autosport. Ik bedoel dus niet de link naar de twitterpagina van gppits zelf ??? ??? ??? ???

???


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.


robbert

ja srry mensen maar bij mij zie ik dat niet staan. Kan er mij iemand zeggen wat ik moet doen om die toch te zien staan?

Maikel0230

Ik vermoed dat je vooral je geduld zal moeten testen, de site is nog niet 100% in orde en op sommige browserers vertoont het nog kuren. Ik raad je aan eens een andere browser uit te proberen, als het niet lukt zal het wachten geblazen zijn

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: robbert op 21 januari 2014 - 21:34:24
ja srry mensen maar bij mij zie ik dat niet staan. Kan er mij iemand zeggen wat ik moet doen om die toch te zien staan?


Je kunt mss. ook je browser updaten? Maar wat Maikel al zei, even geduld oefenen nog...helaas. Morgen zou de site weer top moeten draaien.

robbert

heb nog maar van gisteren een update gedaan. Had wel gevreesd dat de site nog problemen zou hebben, dat is bij de meeste nieuwe sites zo. Maar geen probleem, ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt ;)

Fabian

Citaat van: robbert op 21 januari 2014 - 23:12:24
heb nog maar van gisteren een update gedaan. Had wel gevreesd dat de site nog problemen zou hebben, dat is bij de meeste nieuwe sites zo. Maar geen probleem, ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt ;)
Kinderziektes helaas. We hopen dat het snel over is!

Kootje


0634

Volgens mij gaat het niet goed met jullie magazineartikelen. Ik krijg iig geen beeld.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 23 januari 2014 - 18:55:00
Volgens mij gaat het niet goed met jullie magazineartikelen. Ik krijg iig geen beeld.
Klopt helaas. Wordt aan gewerkt

Sabai

#461
Ik vind de nieuwe stijl van de FP wel mooi maar vind het op een of andere manier te druk en onoverzichtelijker geworden. Ik dacht eerst nog dat ik moest wennen maar het blijft hetzelfde voor me.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 24 januari 2014 - 15:39:48
Ik vind de nieuwe stijl van de FP wel mooi maar vind het op een of andere manier te druk en overzichtelijker geworden. Ik dacht eerst nog dat ik moest wennen maar het blijft hetzelfde voor me.


Te druk EN overzichtelijker? Ok dan... :D
;)

Kootje

Ben het er niet mee eens, maar hij zal wel ONoverzichterlijker bedoelen denk ik.

0634

Ik denk dat Sabai de vele kleuren bedoelt. Daar heeft hij wel een punt (je), maar de ene vind dat mooi en de ander niet natuurlijk. Je kan natuurlijk nooit een ontwerp op de mat leggen die iedereen top vind.