Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

ik ook, hopelijk zijn er dan geen problemen ofzo.

Franky R.

Citaat van: robbert op 20 januari 2014 - 20:42:52
ik ook, hopelijk zijn er dan geen problemen ofzo.


Denk/hoop het niet...want feitelijk is er een jaar aan gesleuteld. Het komt goed! :)

0634

Dat loopt inderdaad al ff. Ik zat nog bij de redactie toen we het er al over hadden en ik ben alweer bijna een jaar weg. Weet nog dat we het voor het seizoen 2013 wilden lanceren ;).

Maar wat goed is komt niet altijd snel. Als het resultaat maar goed is.

Kootje

Weet nog dat we de discussie hadden om 'm voor de seizoensstart of juist op 1 Januari zouden lanceren. Daar is niet veel van terechtgekomen en had er al bijna niet meer op gerekend tot men het onlangs op de FP aankondigde. ;D

Leuk om te zien dat het er nu dan toch eindelijk van komt en precies op tijd voor het nieuwe seizoen. Ben benieuwd hoeveel er van het oorspronkelijke concept over gebleven is.

Fabian

Het ziet er prachtig uit mannen. Geloof mij maar!

Maikel0230

Dat kan ik beamen, nog ongeveer 2 uurtjes en we zijn go!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

de nieuwe site ziet er fantastisch uit ;)  maar waar is het twittergedeelte gebleven?

0634

Netjes, strak, modern. Zal vanavond, als ik meer tijd heb, even rustig verder kijken.

lieven

de layout vind ik geslaagd, enkel de kleuren zijn mij te druk.

Kootje

Strakke nieuwe lay-out jongens ....  en al vind ik het jammer dat het groen in de achtergrond het niet gehaald heeft ... erg netjes. 8)

Arthur

Ziet er strak en gelikt uit mannen. Mijn complimenten!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

ik vind het wel jammer dat het twittergedeelte verdwenen is. Was nog leuk om alle tweets te lezen van alle piloten en teams, en vooral van diegene die je niet volgt, omdat je niet wist of zij twitter hadden

Franky R.

Citaat van: robbert op 21 januari 2014 - 20:15:26
ik vind het wel jammer dat het twittergedeelte verdwenen is. Was nog leuk om alle tweets te lezen van alle piloten en teams, en vooral van diegene die je niet volgt, omdat je niet wist of zij twitter hadden
??? ??? ???


De Twitter zit rechts van de magazine plaatjes...Boven het 'Cheap F1-tickets' commercial...

robbert

Citaat van: Franky R. op 21 januari 2014 - 20:16:44
Citaat van: robbert op 21 januari 2014 - 20:15:26
ik vind het wel jammer dat het twittergedeelte verdwenen is. Was nog leuk om alle tweets te lezen van alle piloten en teams, en vooral van diegene die je niet volgt, omdat je niet wist of zij twitter hadden
??? ??? ???


De Twitter zit rechts van de magazine plaatjes...Boven het 'Cheap F1-tickets' commercial...
??? ??? ??? ??? er was vroeger een apart onderdeel waar je alle tweets kunt lezen van de piloten en teams van de autosport. Ik bedoel dus niet de link naar de twitterpagina van gppits zelf ??? ??? ??? ???