Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Kootje

Misschien kunnen de volgende topics samengevoegd worden?

http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,13105.0.html
&
http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12709.0.html

Had het zelf gedaan als ik nog bij de redactie zat, maar ja ..... das niet meer zo. ::)

Wings

Mee eens. Vond het al vreemd dat die twee topics naast elkaar bestonden. Probleem is dat de berichten dan door elkaar staan waardoor het verhaal onsamenhangend wordt.

Maikel0230

Inderdaad Wings, als ik nu beide topics samenvoeg zullen de berichten door elkaar lopen en daar zit niemand op te wachten. Ik zal eens met de redactie bespreken hoe we dit gaan oplossen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Ik snap het probleem niet zo.Het ene topic gaat over geluid en het topic wat ik heb gestart gaat over alle motoren in het geheel.En als het topic niet meer interessant zakt het vanzelf weg.

Jozef

Het probleem is dat het in het zgn. topic over geluid meer over de motoren gaat dan in het topic over de motoren zelf. :P

Sabai

#425
Citaat van: Jozef op 23 december 2013 - 22:32:28
Het probleem is dat het in het zgn. topic over geluid meer over de motoren gaat dan in het topic over de motoren zelf. :P


Is me niet opgevallen.  :P Ik zie alleen maar oftopic discussies daar.

Jozef

Vandaag heb ik er nog over ERS lopen posten. Maar ik zie dat het nu eigenlijk de laatste 6 posts zijn die daarover gaan. Ik weet niet of het mogelijk is, maar eventueel kunnen die 6 posts overgeheveld worden naar het topic van Sabai en dan is het opgelost.

0634

En nog even een compliment over de originele FP. Ik begrijp dat de nieuwe vormgeving er nu dus echt gaat komen. Top. Leuke hint op de FP.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 25 december 2013 - 09:36:46
En nog even een compliment over de originele FP. Ik begrijp dat de nieuwe vormgeving er nu dus echt gaat komen. Top. Leuke hint op de FP.

Het ei zat een tijdje scheef zoals je weet, maar het lijkt nu toch echt gelegd te gaan worden... ;D
Mooi design trouwens, echt een verbetering tov de oude site.

0634

I know. De voorbeelden die ik nog meegemaakt heb, zagen er al top uit.

Na al die jaren is een visuele verbetering van de site ook wel nodig.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 25 december 2013 - 09:36:46
En nog even een compliment over de originele FP. Ik begrijp dat de nieuwe vormgeving er nu dus echt gaat komen. Top. Leuke hint op de FP.
;)

gloudiesaurus

GPPits.net en het forum zullen vannacht tussen 00:00 en 1:00 offline zijn.

De reden? We gaan de nieuwe versie van de pits launchen!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Mooi. Morgen tentamen, geen afleiding bij het leren dus.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 20 januari 2014 - 12:36:06
Mooi. Morgen tentamen, geen afleiding bij het leren dus.

En na je examen kun je dan gaan storten op het verbeterde gppits.net  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634