Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Maikel0230

Citaat van: NielsD op 18 december 2013 - 15:07:28
Citaat van: Jehoentelaar op 18 december 2013 - 15:03:16
Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar kunnen er beperkingen worden gesteld aan de omvang van afbeeldingen in onderschriften? Keer op keer dezelfde afbeelding die van je scherm knalt is even leuk, maar na een tijdje wat minder. Laden van pagina's duurt bovendien ook een stuk(je) langer.

Ben ik wel met je eens. 300x100 lijkt me wel een goede afmeting.

Nou zeg jij bent streng zeg ;D, die van mij was inderdaad veel te groot, ik had die gisteren in elkaar gestoken, geüpload en vandaag zag ik pas dat het formaat net ietsje te was, eventjes door Photoshop gehaald en het valt al reuze mee. Ik denk dat niemand die hier een onderschrift heeft onder die 300x100 zit.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Citaat van: Sabai op 18 december 2013 - 15:33:46
Ik heb het gewoon geblokkeerd dan heb je er ook geen last meer van.
Zit wat in. Die kleine plaatjes vind ik echter wel weer leuk. Dilemma's... :)

Jozef

Citaat van: Maikel0230 op 18 december 2013 - 16:13:09
Citaat van: NielsD op 18 december 2013 - 15:07:28
Citaat van: Jehoentelaar op 18 december 2013 - 15:03:16
Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar kunnen er beperkingen worden gesteld aan de omvang van afbeeldingen in onderschriften? Keer op keer dezelfde afbeelding die van je scherm knalt is even leuk, maar na een tijdje wat minder. Laden van pagina's duurt bovendien ook een stuk(je) langer.

Ben ik wel met je eens. 300x100 lijkt me wel een goede afmeting.

Nou zeg jij bent streng zeg ;D, die van mij was inderdaad veel te groot, ik had die gisteren in elkaar gestoken, geüpload en vandaag zag ik pas dat het formaat net ietsje te was, eventjes door Photoshop gehaald en het valt al reuze mee. Ik denk dat niemand die hier een onderschrift heeft onder die 300x100 zit.

Te groot of niet, met dat felle geel blijft het wel pijn doen aan m'n ogen. ;D

Maikel0230

Oei, op mijn scherm is het net heel dof van kleur, moet ik toch eens mijn instellingen controleren en de avatar wat aanpassen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje


Sabai

 >:( die spammers hebben het ook weer voor elkaar.Wat een vervelende gasten.

Edwin90

Was gelukkig niet veel, alles is nu verwijderd.  :)

Sabai

Citaat van: Edwin90 op 18 december 2013 - 20:53:57
Was gelukkig niet veel, alles is nu verwijderd.  :)

Maar voor hoelang. Snap ook niet waarom ze er zoveel moeite voor doen. Lijkt me logisch dat niemand die rommel kan of wil lezen laat staan daat iets kopen.

Maikel0230

Is het onderschrift nu niet meer zo fel? Anders maak ik wel iets anders hoor, of pak ik mijn oude terug.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 20 december 2013 - 14:55:04
Is het onderschrift nu niet meer zo fel? Anders maak ik wel iets anders hoor, of pak ik mijn oude terug.
je moet nog steeds de 1 en de 2 omdraaien bij het aantal races ;)

Jehoentelaar

Citaat van: Maikel0230 op 20 december 2013 - 14:55:04
Is het onderschrift nu niet meer zo fel? Anders maak ik wel iets anders hoor, of pak ik mijn oude terug.
Dikke prima hoor, wat mij betreft. 8)

Jozef

Citaat van: Maikel0230 op 20 december 2013 - 14:55:04
Is het onderschrift nu niet meer zo fel? Anders maak ik wel iets anders hoor, of pak ik mijn oude terug.

Dit is inderdaad beter, dankje. :)

Maikel0230

Citaat van: Tuesday op 20 december 2013 - 17:00:19
Citaat van: Maikel0230 op 20 december 2013 - 14:55:04
Is het onderschrift nu niet meer zo fel? Anders maak ik wel iets anders hoor, of pak ik mijn oude terug.
je moet nog steeds de 1 en de 2 omdraaien bij het aantal races ;)


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: Jehoentelaar op 18 december 2013 - 15:03:16
Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar kunnen er beperkingen worden gesteld aan de omvang van afbeeldingen in onderschriften? Keer op keer dezelfde afbeelding die van je scherm knalt is even leuk, maar na een tijdje wat minder. Laden van pagina's duurt bovendien ook een stuk(je) langer.

Volledig mee eens. Heb een tijd terug al aangegeven dat het zo nu en dan net een kleurplaat lijkt. Ik zou het beperken tot 1 of 2 regels. Tekst plus banner lijkt mij afdoende. Echter heb ik destijds de instellingen aangepast en zie ik geen onderschriften meer. Daardoor laden niet alleen de pagina's sneller maar kan ik ook zonder zonnebril forummen hier. ;) Persoonlijk vind ik het zo stukken overzichtelijker dan met al die flets kleurende afbeeldingen van onderschriften. Nadeel is dat sommige forummers best wel eens een toffe citaat als handtekening plaatsen. Deze mis je dan ook. Maar goed, je kunt niet alles hebben.