Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Fabian

Sowieso is Williams fanatiek op Twitter. Net zoals Lotus

Jehoentelaar

Ja. Williams heeft ook een engineer op Twitter zitten die een enorme hoeveelheid foto's stuurt vanuit de garages. De oplettende Twitteraar kan het weekend volgen vanaf het aankomen tot het vertrekken van de vrachtwagens.

Kootje

Ik zal de komende tijd niet veel meer aanwezig zijn op het forum.
Ga vooral heel veel GTA V spelen, dus ..... mochten jullie me missen, dan weet je waar 't aan ligt. ;)

Fabian

Citaat van: Kootje op 17 september 2013 - 18:15:22
Ik zal de komende tijd niet veel meer aanwezig zijn op het forum.
Ga vooral heel veel GTA V spelen, dus ..... mochten jullie me missen, dan weet je waar 't aan ligt. ;)
Gij ok al? Iedereen speelt zowat GTA V. Vandaag alleen maar stressende mensen die een foto van dat spel op Social Media plempen.
Veel spelplezier in ieder geval, maar niet te veel spelen anders moeten wij je te lang missen!  ;)

Jehoentelaar


gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Kootje op 17 september 2013 - 18:15:22
Ik zal de komende tijd niet veel meer aanwezig zijn op het forum.
Ga vooral heel veel GTA V spelen, dus ..... mochten jullie me missen, dan weet je waar 't aan ligt. ;)
;D ;D ;D


Idem, Kootje!
Alleen moet ik nog tot zaterdag wachten. Had juist een stapel tegoedbonnen gespaard om het bij Game Mania te halen...Veel plezier en miss. dat we elkaar online tegenkomen? ;)

Kootje

Citaat van: Fabian op 17 september 2013 - 19:19:29
Citaat van: Kootje op 17 september 2013 - 18:15:22
Ik zal de komende tijd niet veel meer aanwezig zijn op het forum.
Ga vooral heel veel GTA V spelen, dus ..... mochten jullie me missen, dan weet je waar 't aan ligt. ;)
Gij ok al? Iedereen speelt zowat GTA V. Vandaag alleen maar stressende mensen die een foto van dat spel op Social Media plempen.
Veel spelplezier in ieder geval, maar niet te veel spelen anders moeten wij je te lang missen!  ;)

Tsja ..... het is ook gewoon HET spel hé. Kwam Maikel0230 ook al tegen op het GTA forum, dus ook die zal je wat mindere zien de komende tijd.


Citaat van: gloudiesaurus op 17 september 2013 - 22:56:32
Vergeten jullie de pits niet  :P

Nee .... kom zo nu en dan nog wel ff pitten. Alleen geen 10x per dag meer. Maar compleet afkicken .... dah gaot nie. ;D


Citaat van: Franky R. op 18 september 2013 - 02:41:16Idem, Kootje!
Alleen moet ik nog tot zaterdag wachten. Had juist een stapel tegoedbonnen gespaard om het bij Game Mania te halen...Veel plezier en miss. dat we elkaar online tegenkomen? ;)

Heb je 'm niet gepre-ordered dan? Zoniet, dan bestaat er 'n kans dat je 'm pas in oktober kunt krijgen. Dat kreeg gisteren 'n gassie voor mij in de rij namelijk te horen. Ennuh .... dat online, dat kan geregeld worden. PB je tegen die tijd dat ik daaraan toe ben m'n gamer-id wel door, gaan we samen de stad onveilig maken. :P

Franky R.

CitaatHeb je 'm niet gepre-ordered dan? Zoniet, dan bestaat er 'n kans dat je 'm pas in oktober kunt krijgen. Dat kreeg gisteren 'n gassie voor mij in de rij namelijk te horen. Ennuh .... dat online, dat kan geregeld worden. PB je tegen die tijd dat ik daaraan toe ben m'n gamer-id wel door, gaan we samen de stad onveilig maken.



Ja, had het wel gepre-ordered..maar goed..Nee, zaterdag is een harde afspraak...ben een vaste [premium..kuch*kuch] klant bij Game Mania! Ik hoop niet dat ik het pas in oktober krijg, want dan komt F1 2013 uit. Ik heb de Classic-versie op het oog. Als ze GTA V vern**ken, hoeven ze er niet op te rekenen dat ik F1 2013 Classic ga pre-orderen...

NielsD

Heb GTA V op release dag ontvangen. Wat een prachtspel. Ben tot nu toe niet zo onder de indruk van F1 2013.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

robbert

ja, ik wacht op fifa 14. Die komt wellicht eind september uit. In 2014 ga ik dan de gta 5 kopen.

NielsD

Citaat van: robbert op 20 september 2013 - 07:08:33
ja, ik wacht op fifa 14. Die komt wellicht eind september uit. In 2014 ga ik dan de gta 5 kopen.

Heerlijk hoe alleen de mannen echt uitkeken naar deze tijd. GTA V, FIFA, F1 2013..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

robbert

Citaat van: NielsD op 20 september 2013 - 07:59:21
Citaat van: robbert op 20 september 2013 - 07:08:33
ja, ik wacht op fifa 14. Die komt wellicht eind september uit. In 2014 ga ik dan de gta 5 kopen.

Heerlijk hoe alleen de mannen echt uitkeken naar deze tijd. GTA V, FIFA, F1 2013..

ja schitterend é. Sommige kijken uit naar the sims ook

SDG

Citaat van: NielsD op 20 september 2013 - 00:40:12
Heb GTA V op release dag ontvangen. Wat een prachtspel. Ben tot nu toe niet zo onder de indruk van F1 2013.

GTA V ga ik nog even mee wachten. Zien of en wanneer die op PC uitkomt en wat de systeemvereisten zijn. Anders koop ik misschien alsnog de PS3-versie.

Franky R.

Citaat van: SDG op 20 september 2013 - 12:15:20
Citaat van: NielsD op 20 september 2013 - 00:40:12
Heb GTA V op release dag ontvangen. Wat een prachtspel. Ben tot nu toe niet zo onder de indruk van F1 2013.

GTA V ga ik nog even mee wachten. Zien of en wanneer die op PC uitkomt en wat de systeemvereisten zijn. Anders koop ik misschien alsnog de PS3-versie.


Ik ga h'm vandaag halen...Dus ik ben even offline... :P
;)