Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Er is een back terug gezet van woensdag ivm problemen met het script op de site.
Helaas betekent dit dat de forumposts vanaf woensdagavond verloren zijn gegaan  :(

Onze excuses!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Ik dacht al... wat een oude reacties in Silly Season topic...

SDG

Helaas, ik heb geen back-up van de geschiedenis-artikelen die ik sedertdien gepost heb. Die komen dus niet meer terug.  :(

Jehoentelaar

Helaas van de posts, maar het is niet anders. Gelukkig is het geen raceweekend. :)

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Vanaf nu is het mogelijk om de laatste F1 tweets heel simpel te volgen op GPPits.net.
We hebben een overzicht gemaakt van alle F1 - coureurs/ team + interessante prominenten.

Deze is te vinden onder het kopje Formule 1 op de frontpage en dan "twitter of
http://gppits.net/pits/twitter

Tevens staat er vanaf nu een kleine Twitter - box op de homepage.

Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Jammer dat de posts weg zijn... Overigens staan ze nog wel bij de profielen [bijdragen]. Misschien is daar nog iets mee te doen... ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Bij mij niet hoor, zit een gat van 11 september naar vandaag.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 15 september 2013 - 19:41:43
Bij mij niet hoor, zit een gat van 11 september naar vandaag.

Je hebt gelijk, zie het nu ook...  Nogmaals jammer.

De draadjes moeten opnieuw aangevuld worden ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

Handig die twitter op de frontpage. Lees net dat N de Vries zijn eerste overwinning heeft behaald in zijn klasse

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 15 september 2013 - 19:50:50
Handig die twitter op de frontpage. Lees net dat N de Vries zijn eerste overwinning heeft behaald in zijn klasse

mooi  :)

Hier staat een volledig overzicht:
http://www.gppits.net/pits/twitter

Door op het logo van de site te klikken spring je zo weer terug naar de frontpage  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


gloudiesaurus

Handig he  ;)

Vooral nu Singapore eraan komt leuke tweets/ foto's van de teams  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Hou de feed morgen in de gaten. Dan doen de teams de trackwalks (en vaak op grappige wijze verslag daarvan) en is er altijd leuke inside info vanuit de paddock.

Jehoentelaar

Die trackwalks zijn inderdaad leuk om te volgen via Twitter. Vooral Williams is daar erg fanatiek in.