Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Wings

Mijn reactie voortvloeit deels uit de quote die erbij staat. Anderen die het ook doen geeft jou geen vrijbrief om dit gedrag te spiegelen. Denk aan een politieagent die de wet gaat overtreden omdat andere het ook doen. Als redactiemedewerker heb je nu eenmaal een voorbeeldfunctie. En foutief handelen onderkennen doe je niet door te zeggen dat je geen excuses maakt en achter je handelen staat. Dat is wat anders zeggen dan je bedoeld.

0634

Citaat van: Kootje op 01 september 2013 - 10:13:06
@ Jeroen,

Dus als je iets doet met de beste intenties en dit loopt fout, dan sta je ook niet meer achter de intenties an si h? Vreemd, ik namelijk wel.
Ik heb het toch nooit over je intenties gehad, maar alleen over het handelen? Ik heb volgens mij ergens ook letterlijk gezegd dat ik op zich snapte dat je het ontopic wilde houden en de betreffende discussie niet wilde voeren. Dus de intentie begrijp ik prima, niks mis mee.

Alleen het handelen, daar was wat mis mee. Of je trekt de beschuldiging in en verwijderd je eigen post ook, óf je geeft me 1 post de kans om me iig te verdedigen en zegt daarna dat het weer ontopic moet. Dat gaat puur over het handelen, niet over de intentie.

Kootje

Zucht

kunnen jullie nu echt niet lezen?

ik zeg volgens mij toch duixelijk dat ik nog steeds achter mijn intenties sta en dat ik voor mijn intenties dus geen excuses maak
daarna onderken ik meermaals dat mijn handelen fout was
wat willen jullie nog meer van me?
dat ik door het stof ga kruipen en om vergiffenis smeek?
gaat niet gebeuren

en wat dat goede voorbeeld geven betreft: dat zit nu eenmaal niet in me
dus bij deze leg ik mijn functie als redactielid per direct neer

en nu ga ik naar het circuit, vootdat jullie echt m'n dag verzieken met dat bloedzujgersgedrag
de t****

Wings

Citaat van: Kootje op 01 september 2013 - 10:48:32
Zucht

kunnen jullie nu echt niet lezen?

ik zeg volgens mij toch duixelijk dat ik nog steeds achter mijn intenties sta en dat ik voor mijn intenties dus geen excuses maak
daarna onderken ik meermaals dat mijn handelen fout was
wat willen jullie nog meer van me?
dat ik door het stof ga kruipen en om vergiffenis smeek?
gaat niet gebeuren

en wat dat goede voorbeeld geven betreft: dat zit nu eenmaal niet in me
dus bij deze leg ik mijn functie als redactielid per direct neer

en nu ga ik naar het circuit, vootdat jullie echt m'n dag verzieken met dat bloedzujgersgedrag
de t****

....

Sabai

Citaat van: Wings op 01 september 2013 - 09:46:33
Bekend verwijt. ;)

Niet dat ik weet. Probeer iedereen altijd in zijn of haar waarde te laten. Maarja ik ben ook maar een mens dus maak ook fouten.


NielsD

Ik probeer de discussie een beetje te volgen, maar ik begrijp er geen hout meer van. Laten we gewoon weer lekker over autosport praten en elkaar respecteren bij een mening, vraag of weet ik veel wat. De sfeer wordt er niet echt leuker op.

Ik snap dat dit moeilijk zal zijn, maar probeer het. Mocht het niet lukken, ga dan verder met privé berichten.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

robbert

Citaat van: NielsD op 01 september 2013 - 11:57:50
Ik probeer de discussie een beetje te volgen, maar ik begrijp er geen hout meer van. Laten we gewoon weer lekker over autosport praten en elkaar respecteren bij een mening, vraag of weet ik veel wat. De sfeer wordt er niet echt leuker op.

Ik snap dat dit moeilijk zal zijn, maar probeer het. Mocht het niet lukken, ga dan verder met privé berichten.

ja inderdaad, maar op den duur ben je bang om iets te posten. Je krijgt tegenwoordig voor alles kritiek. Je mag dan een eigen mening hebben, maar als men niet akkoord gaat, dan zitten ze persoonlijk kritiek te geven. En dat kan volgens mij niet!!!!

NielsD

Citaat van: robbert op 01 september 2013 - 12:09:16
Citaat van: NielsD op 01 september 2013 - 11:57:50
Ik probeer de discussie een beetje te volgen, maar ik begrijp er geen hout meer van. Laten we gewoon weer lekker over autosport praten en elkaar respecteren bij een mening, vraag of weet ik veel wat. De sfeer wordt er niet echt leuker op.

Ik snap dat dit moeilijk zal zijn, maar probeer het. Mocht het niet lukken, ga dan verder met privé berichten.

ja inderdaad, maar op den duur ben je bang om iets te posten. Je krijgt tegenwoordig voor alles kritiek. Je mag dan een eigen mening hebben, maar als men niet akkoord gaat, dan zitten ze persoonlijk kritiek te geven. En dat kan volgens mij niet!!!!

Zolang er niemand persoonlijk aangevallen wordt dan is er niks aan de hand en als ik deze discussie een beetje volg is dat hier wel gebeurd. Dan krijg je gezeur en dat vind ik dan wel logisch, alleen dit gaat te lang door. Maar zolang je je mening over Massa, Hamilton of Caterham post dan hoef je toch niet bang te wezen? Kritiek op dat soort berichten moet ook, daarvoor is het een forum.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Citaat van: robbert op 01 september 2013 - 12:09:16
Citaat van: NielsD op 01 september 2013 - 11:57:50
Ik probeer de discussie een beetje te volgen, maar ik begrijp er geen hout meer van. Laten we gewoon weer lekker over autosport praten en elkaar respecteren bij een mening, vraag of weet ik veel wat. De sfeer wordt er niet echt leuker op.

Ik snap dat dit moeilijk zal zijn, maar probeer het. Mocht het niet lukken, ga dan verder met privé berichten.

ja inderdaad, maar op den duur ben je bang om iets te posten. Je krijgt tegenwoordig voor alles kritiek. Je mag dan een eigen mening hebben, maar als men niet akkoord gaat, dan zitten ze persoonlijk kritiek te geven. En dat kan volgens mij niet!!!!

Laten we de discussie sluiten.
Als redactie verwijderen wij zelden berichten. De sterkte van het forum hier is juist dat we het zoveel mogelijk "los" laten  :)

Laten we niet op de man spelen en gewoon weer gezellig over autosport gaan praten.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: NielsD op 01 september 2013 - 12:15:10
Citaat van: robbert op 01 september 2013 - 12:09:16
Citaat van: NielsD op 01 september 2013 - 11:57:50
Ik probeer de discussie een beetje te volgen, maar ik begrijp er geen hout meer van. Laten we gewoon weer lekker over autosport praten en elkaar respecteren bij een mening, vraag of weet ik veel wat. De sfeer wordt er niet echt leuker op.

Ik snap dat dit moeilijk zal zijn, maar probeer het. Mocht het niet lukken, ga dan verder met privé berichten.

ja inderdaad, maar op den duur ben je bang om iets te posten. Je krijgt tegenwoordig voor alles kritiek. Je mag dan een eigen mening hebben, maar als men niet akkoord gaat, dan zitten ze persoonlijk kritiek te geven. En dat kan volgens mij niet!!!!

Zolang er niemand persoonlijk aangevallen wordt dan is er niks aan de hand en als ik deze discussie een beetje volg is dat hier wel gebeurd. Dan krijg je gezeur en dat vind ik dan wel logisch, alleen dit gaat te lang door. Maar zolang je je mening over Massa, Hamilton of Caterham post dan hoef je toch niet bang te wezen? Kritiek op dat soort berichten moet ook, daarvoor is het een forum.

ja maar het moet niet persoonlijk beginnen worden. Niemand kan elkaars mening altijd delen, maar om dan elkaar persoonlijk aan te vallen, is wel een beetje overdreven

gloudiesaurus

Citaat van: robbert op 01 september 2013 - 12:36:26
Citaat van: NielsD op 01 september 2013 - 12:15:10
Citaat van: robbert op 01 september 2013 - 12:09:16
Citaat van: NielsD op 01 september 2013 - 11:57:50
Ik probeer de discussie een beetje te volgen, maar ik begrijp er geen hout meer van. Laten we gewoon weer lekker over autosport praten en elkaar respecteren bij een mening, vraag of weet ik veel wat. De sfeer wordt er niet echt leuker op.

Ik snap dat dit moeilijk zal zijn, maar probeer het. Mocht het niet lukken, ga dan verder met privé berichten.

ja inderdaad, maar op den duur ben je bang om iets te posten. Je krijgt tegenwoordig voor alles kritiek. Je mag dan een eigen mening hebben, maar als men niet akkoord gaat, dan zitten ze persoonlijk kritiek te geven. En dat kan volgens mij niet!!!!

Zolang er niemand persoonlijk aangevallen wordt dan is er niks aan de hand en als ik deze discussie een beetje volg is dat hier wel gebeurd. Dan krijg je gezeur en dat vind ik dan wel logisch, alleen dit gaat te lang door. Maar zolang je je mening over Massa, Hamilton of Caterham post dan hoef je toch niet bang te wezen? Kritiek op dat soort berichten moet ook, daarvoor is het een forum.

ja maar het moet niet persoonlijk beginnen worden. Niemand kan elkaars mening altijd delen, maar om dan elkaar persoonlijk aan te vallen, is wel een beetje overdreven

Precies, en daarom moeten we hier direct mee stoppen.  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Het is wel jammer voor jullie, niemand heeft Kootje gezegd dat hij geen berichten meer mag schrijven op de site...

Maikel0230

Ik vind het jammer dat Kootje zijn functie bij de redactie heeft neergelegd, ik heb hem altijd graag gehad zowel als redactielid en als forumganger.

Ik hoop dat hij zich nog zal laten zien hier op het forum, Laat van je horen Koot!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Ik hoop het ook.
Kootje heeft altijd leuke bijdrages gehad op de site  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Niet dat ik de opportunistische toer op wil gaan maar hoe gaat de redactie dit verlies opvangen? Of gaan we daar de volgende dagen nog iets van horen?

Het zijn in ieder geval grote voetsporen om in te stappen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25