Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Franky R.

Ik onderschrijf de woorden van Edwin90. Heb al de nodige aanvaringen gehad en die zijn NOOIT door mij aangepast, door selectief reacties te verwijderen.

Wings

Volgens mij mij roept niemand anders. Maar dan heb ik nog geen reactie op mijn vraag. Reden van mijn vraag is een onderonsje waarin ik van mening was (en ben) dat deze moderator niet het goede voorbeeld gaf. Ik kreeg als reactie dat hij een redactielid is. Geen moderator. Los van het feit dat het een non-argument is zie ik dat redactieleden wel moderaten dus vind het verwarrend.

Edwin90

Citaat van: Wings op 31 augustus 2013 - 15:07:46
Volgens mij mij roept niemand anders. Maar dan heb ik nog geen reactie op mijn vraag. Reden van mijn vraag is een onderonsje waarin ik van mening was (en ben) dat deze moderator niet het goede voorbeeld gaf. Ik kreeg als reactie dat hij een redactielid is. Geen moderator. Los van het feit dat het een non-argument is zie ik dat redactieleden wel moderaten dus vind het verwarrend.

Zoals in mijn vorige post ook vermeld, elk redactielid heeft moderatorrechten en is naast het bijdragen aan de redactie dan ook verantwoordelijk voor de moderatie van het forum. Dat is een feit. Wij hebben er bewust voor gekozen op het forum wat 'open te laten'. Dus niet dat we moeten ingrijpen bij elk woord dat maar iets offtopic is (geloof me, die forums heb ik gezien), of dat we te pas en on te pas met slotjes op topics gooien. Dus we willen  het graag relaxed houden, en niet elke keer optreden als politieagent.

Wat betreft de discussie van het wel of niet terecht verwijderen van berichten en voorbeelden geven. Deze wordt achter de schermen ook gevoerd. We willen graag iedereen van de redactie de kans gunnen om zijn zegje te doen, en aangezien er een aantal redactieleden dit weekend afwezig zijn kan het dus een aantal dagen duren voordat we daadwerkelijk iets hierover kunnen zeggen. Maar we kunnen wel alvast beloven dat we hier zeker op terug komen en de hele zaak zullen verhelderen  ;)

Kootje

De reden waarom ik gedaan heb wat ik gedaan heb, heb ik al eerder uiteengezet. Daar ga ik nu dan ook geen woorden meer aan vuil make, daar sta ik nog steeds achter. Excuses maken doe ik xan ook niet.  Wel besef ik me nu dat de manier waarop achteraf gezien niet echt handig was.  Maar he .... ik ben ook maar n mens, ook ik maak fouten. Enige dat ik hier verder nog op te zeggen heb, is dat ik in de toekomst zal proberen dat soort zaken wat slimmer aan te pakken.

Wings


0634

Citaat van: Kootje op 31 augustus 2013 - 17:05:46
De reden waarom ik gedaan heb wat ik gedaan heb, heb ik al eerder uiteengezet. Daar ga ik nu dan ook geen woorden meer aan vuil make, daar sta ik nog steeds achter. Excuses maken doe ik xan ook niet.  Wel besef ik me nu dat de manier waarop achteraf gezien niet echt handig was.  Maar he .... ik ben ook maar n mens, ook ik maak fouten. Enige dat ik hier verder nog op te zeggen heb, is dat ik in de toekomst zal proberen dat soort zaken wat slimmer aan te pakken.

Je staat er wel achter, maar vind het niet echt handig en geeft toe dat je ook fouten maakt. Waar sta je dan precies achter? Achter iets wat niet handig was? Sorry, maar van zo'n reactie kan ik geen chocola maken.

Fietser

Beste redactie,
Gisteren raakte ik in onmin met een van uw redacteuren (ook via prive-berichtgeving). Het ging om mijn posting in het onderwerp Ronde 12, de GP van Italia. Laat ik direct zeggen dat mijn inbreng nogal 'van het pad was', maar desondanks serieus bedoeld en zeker iets om over na te denken, vond en vind ik. (Het onderwerp - homoseksualiteit, dat eigenlijk geen onderwerp hoort te zijn! - ligt zelfs wereldwijd onder het vergrootglas.) Afijn, wat volgde was fikse ruzie met een van uw redacteuren waarbij (ook) ik uit mijn slof schoot.
Het gaat mij nu echter niet om gelijk of ongelijk. Waar het mij wel om gaat is de algemene vraag of het wel zo handig is als een redacteur vrolijk en vrij meedoet met allerlei levendige discussies op het forum en kwinkslagen uitdeelt naar al dan niet bekenden. Het probleem doet zich dan namelijk voor dat de redacteur zowel medespeler, trainer als scheidsrechter is. Zolang betrokkene zich een beetje op de vlakte houdt hoeft dat geen probleem te zijn, maar als hij corrigerende tikken gaat uitdelen (die op zijn zachtst gezegd discutabel zijn), wordt het lastig.
Resumerend. Ik weet dat redacteuren op deze site ook gewone liefhebbers zijn (met een mening) en daarnaast geïnteresseerden in de langskomende onderwerpen. Maar is het niet verstandiger om wat neutraler en minder aanwezig te zijn in de arena vol levendige discussies?

Sabai

Wat ik vooral vervelend vind is dat zowel Kootje en Franky soms de neiging hebben anderen te kleineren en dom weg te zetten. Ik vind persoonlijk dat je in dit soort zaken teruhoudender zou kunnen reageren. Voor de rest zijn jullie aardige gasten die hun best doen om dit Forum leuk te houden.

Kootje

@Jefoen,

Waar ik achter sta?  De reden waarom ik deed wat ik deed. Dat is toch niet zo moeilijk? Heb jij je nog .ookt in n situatie begeven waarin je iets deed dat in jouw ogen de juiste manier was, maar dat dit achteraf gezien beter had gekund? Dan heb je toch ook geen berouw over het waarom, slechtz over het hoe?

Kootje

@Sabai,

Je moest eens weten hoe vaak dat anderzom gebeurt.

Sabai

Citaat van: Kootje op 01 september 2013 - 09:37:57
@Sabai,

Je moest eens weten hoe vaak dat anderzom gebeurt.

Dat zal ik niet ontkennen.  Maar als redactie heb je een voorbeeld functie i.m.o .En ik bedoel dit alleen als verbeter puntje niet als klacht .

Wings


0634

Citaat van: Kootje op 01 september 2013 - 09:34:08
@Jefoen,

Waar ik achter sta?  De reden waarom ik deed wat ik deed. Dat is toch niet zo moeilijk? Heb jij je nog .ookt in n situatie begeven waarin je iets deed dat in jouw ogen de juiste manier was, maar dat dit achteraf gezien beter had gekund? Dan heb je toch ook geen berouw over het waarom, slechtz over het hoe?
Tuurlijk heb ik wel eens in de situatie gezeten, maar dan zeg ik achteraf niet dat ik er nog steeds achter sta. Ik sta alleen achter de dingen die ik goed heb gedaan in mijn leven, achter de minder goede dingen sta ik niet. Als ik ergens achter sta, doe ik het de volgende keer weer, als ik ergens niet achter sta, niet. Dat is het verschil.

Wings

Citaat van: Kootje op 01 september 2013 - 09:37:57
@Sabai,

Je moest eens weten hoe vaak dat anderzom gebeurt.

Dus dan doe jij het ook? Lekker makkelijk weer. Ook ik heb je recent verweten dat van een sitemedewerker verwacht mag worden dat hij het voorbeeld geeft. Dat doe je niet door gedrag te spiegelen maar door voor te gaan in hoe jij verwacht dat de mensen zich gedragen. Even los van het feit dat je als sitemedewerker nimmer ingrijpt in een discussie waarin je zelf verwikkeld ben. Dat is écht taboe. Mocht je zelf het idee hebben dat een discussie waarin je zelf betrokken hebt omslaat van sfeer en de verkeerde kant uit fietst, laat een collega dat dan beoordelen. Lijkt mij toch de lering in dit verhaal die op z'n minst erkent kan worden.

Kootje

@ Jeroen,

Dus als je iets doet met de beste intenties en dit loopt fout, dan sta je ook niet meer achter de intenties an si h? Vreemd, ik namelijk wel.

@ Wings,

Dat ik foutief gehandeld heb, heb im nu al meerdere malen onderkend. Dus waar heb je t in godesnaam over kerel?